شایعه: گلکسی S21 FE در ماه ژوئن ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

بر اساس یک گزارش جدید، انتظار می‌رود سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ از گلکسی S21 FE رسما رونمایی کند.

تاکنون شایعات زیادی در مورد سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است. بر اساس یک شایعه‌ی جدید، این محصول احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. در گزارش‌های متعدد گفته شده است که این گوشی‌ هوشمند به‌زودی معرفی خواهد شد؛ اما در برخی دیگر از گزارش‌ها اعلام شده که غول فناوری کره‌ای برنامه‌ی خود برای معرفی S21 FE را لغو کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش گیزچاینا، شایعات در مورد معرفی نشدن این گوشی هنوز در بسیاری از وب‌سایت‌ها در حال انتشار بوده؛ اما اخیرا نام گلکسی S21 FE در وب‌سایت FCC رؤیت شده است. این در حالی است که سم‌موبایل پیش از این گزارش داده بود سامسونگ از تصمیم خود برای معرفی این گوشی منصرف شده است. این محصول در ماه جولای تأییدیه‌ی TENAA را دریافت کرده است.

تاریخ معرفی گلکسی S21 FE

هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی این محصول در دسترس نیست؛ اما گزارش جدید سم‌موبایل نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در ژانویه ۲۰۲۲ رسما معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش یادشده، پس از مدت‌ها شایعه و خبر در مورد S21 FE، سامسونگ این محصول را در یک رویداد معمولی معرفی خواهد کرد. بر اساس اعلام سم‌موبایل، سامسونگ این دستگاه را مثل گلکسی S20 FE در مراسم آنپکد رونمایی نخواهد کرد؛ این یعنی گلکسی S21 FE احتمالا سال آینده از طریق یک بیانیه‌ی مطبوعاتی معرفی خواهد شد.

گلکسی S21 FE‌ رویداد آنپکد ۲۰۲۱ معرفی نمی‌شود

آیس‌یونیورس، یکی از افشاگران معروف اخبار تکنولوژی نیز این خبر را تأیید کرده است. بنا به اعلام وی، سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالا در فاصله‌ی بین ماه‌ دسامبر و ژانویه‌ی ۲۰۲۲ در کنار سری گلکسی اس ۲۲ معرفی خواهد شد. یکی دیگر از افشاگران اخبار فناوری به‌ نام رونالد کوانت مدعی شده است که سامسونگ به‌زودی از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. کوانت همچنین اشاره کرده که اخیرا لیست لوازم جانبی این محصول فاش شده است. این یعنی به‌احتمال زیاد به‌زودی شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

پیش‌بینی‌های دیگر در مورد گلکسی S21 FE

سامسونگ صفحه‌ی رسمی مربوط به گلکسی S21 FE 5G را از وب‌سایت خود حذف کرده است؛ اما در وب‌سایت بریتانیایی این شرکت، صفحه‌ای وجود دارد که در آن نوشته شده است خریداران برخی از محصولات سامسونگ از جمله S21 FE، جوایزی دریافت خواهند کرد. در وب‌سایت هلندی سامسونگ نیز اعلام شده است که در ازای خرید این گوشی، چهار ماه اشتراک رایگان یوتیوب‌ پریمیوم به مشتریان اهدا خواهد کرد. بدین ترتیب به‌ نظر می‌رسد مدل فن‌ادیشن گلکسی اس ۲۱ به‌زودی معرفی خواهد شد؛ این در حالی است که سامسونگ هنوز خبر انصراف از معرفی این گوشی را تأیید نکرده است.

این شرکت در ابتدا قصد داشت سری گلکسی اس ۲۲ را در ماه دسامبر یا ژانویه معرفی کند؛ اما گزارش جدید سم‌موبایل حاکی از آن است که معرفی پرچم‌داران بعدی غول فناوری کره‌ای به اواخر فوریه موکول شده است. به‌عبارت دیگر، سامسونگ مدل بعدی گوشی‌های سری گلکسی اس را در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۲ (MWC) رونمایی خواهد کرد. بدین ترتیب یک فاصله‌ی زمانی بین معرفی گلکسی S21 FE و نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ به وجود خواهد آمد که احتمالا به فروش بیشتر این محصول کمک می‌کند. نکته دیگر اینکه، تاریخ عرضه‌ی این گوشی به وضعیت کمبود تراشه‌ها در جهان بستگی دارد و به همین دلیل شاید S21 FE در برخی از کشورها با تأخیر در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

نظر شما در مورد گلکسی S21 FE چیست؟

بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل شایعه: شیائومی در حال ارتقای جزئی می میکس فولد است گلکسی A13 5G با دایمنسیتی ۷۰۰ در گیک‌بنچ فهرست شد معرفی ردمی K40s به دلیل کمبود قطعات به تعویق افتاد الجی دیسپلی احتمالا نمایشگر OLED آیپد ۱۲٫۹ اینچی را در سال ۲۰۲۳ تولید خواهد کرد منبع Gizchina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×