تولید انبوه گوشی شیائومی 12 احتمالا آغاز شده است

براساس گزارشی تازه، ظاهرا تولید انبوه گوشی شیائومی ۱۲ آغاز شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از سیستم دوربین بازطراحی‌شده بهره خواهد برد.

شیائومی دسامبر سال گذشته گوشی Mi 11 5G را به‌عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد؛ بنابراین، احتمال دارد این شرکت چینی در دسامبر، گوشی شیائومی ۱۲ را با پردازنده‌ی نسل یک اسنپدراگون ۸ در چین معرفی کند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که تولید انبوه این گوشی از مدتی قبل آغاز شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، براساس جدیدترین شایعه‌ انتظار می‌رود این دستگاه از یک ماژول دوربین حلقه‌ای شکل بهره ببرد. با‌این‌حال، افشاکننده‌ی معروف چینی خبرهای فناوری، لتزگودیجیتال، مدعی شده است که طراحی دوربین پشتی شیائومی ۱۲ با آنچه قبلا انتظار داشتیم، کاملا متفاوت خواهد بود. به‌نظر می‌رسد شیائومی از سبک طراحی جدیدی برای دوربین اصلی این محصول بهره گرفته است.

این افشاکننده همچنین اعلام کرده که تولید انبوه شیائومی ۱۲ آغاز شده است که این موضوع نشان می‌دهد گوشی مذکور احتمالا یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که به تراشه‌ی نسل یک اسنپدراگون ۸ مجهز شده است. امکان دارد این گوشی در سال جاری میلادی یا اوایل ژانویه‌ در چین عرضه شود.

تولید انبوه شیائومی 12

شماره‌‌مدل 2201122C و 2203121C احتمالا مربوط به سری شیائومی ۱۲ است و نام دقیق این محصولات هنوز مشخص نشده‌. مدل‌های جهانی این دستگاه‌ها اخیرا با شماره‌مدل 2201122G و 2201123G در پلتفرم گواهی EEC دیده شده‌اند. از‌آنجا‌که مدل 2201122G در پایگاه داده‌ی مرجع BIS مشاهده شده‌، گفته می‌شود این دستگاه احتمالا در هند عرضه خواهد شد.

در خبرهای مرتبط نیز اخیرا گوشی هوشمندی با شماره‌مدل 2112123AC گواهی‌های TENAA و 3C را در چین دریافت کرده است. گفته می‌شود این مدل از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره خواهد برد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ چیست؟

استراتژی غیرمعمول وان‌پلاس برای عرضه‌ وان‌پلاس ۱۰ پرو احتمالا خریداران جهانی این محصول را خشمگین خواهد کرد تصاویر رندر مفهومی گلکسی A73‌ 5G سامسونگ به‌همراه مشخصات احتمالی منتشر شد مشخصات گلکسی اس 22 الترا با پردازنده اگزینوس 2200 فاش شد تصاویر جدید گلکسی S21 FE طراحی آن را در زوایای مختلف نشان می‌دهد نسخه Space Edition گوشی ZTE Axon 30 الترا با ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی معرفی خواهد شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×