استراتژی غیرمعمول وان‌پلاس برای عرضه‌ وان‌پلاس ۱۰ پرو احتمالا خریداران جهانی این محصول را خشمگین خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد استراتژی وان‌پلاس برای فروش گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو به خشمگین‌شدن خریداران جهانی این محصول منجر خواهد شد. طبق استراتژی وان‌پلاس، معمولا پرچم‌داران این شرکت ابتدا در چین و پس از مدتی در سایر کشورها عرضه می‌شوند.

پس از سکوتی طولانی، اخیرا شایعه‌‌‌ها و گزارش‌های مختلفی درباره‌ی گوشی‌های سری وان‌پلاس ۱۰ در‌دسترس قرار گرفته است و تقریبا همه‌ی ویژگی‌های پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس مشخص شده است. به‌گزارش فون‌آرنا، اگرچه خبرهای زیادی از مشخصات و قابلیت‌های گوشی‌ وان‌پلاس ۱۰ و وان‌پلاس ۱۰ پرو 5G منتشر شده است، تقریبا در هیچ‌کدام از آن‌ها، به تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول اشاره‌ای نشده است.

تغییر چشمگیر برنامه‌های پیش‌ رو

مکس جامبور که در گذشته بارها خود را در ارائه‌ی اطلاعات پیش از عرضه‌ی محصولات مختلف ثابت کرده است، اخیرا به شکاف بزرگ و کاملا غیرعادی بین خریداران چینی وان‌پلاس ۱۰ پرو و خریداران این محصول در سایر نقاط جهان اشاره کرده است. این یعنی ظاهرا شرکت چینی قصد دارد یک نسخه‌ی داخلی از وان‌پلاس ۱۰ پرو را در ژانویه یا فوریه عرضه کند و پس‌از‌آن در مارس یا آوریل ۲۰۲۲، عرضه‌ی مدل جهانی این محصول را شاهد خواهیم بود.

البته این احتمال وجود دارد که برنامه‌های زمان‌بندی شبیه به برنامه‌های وان‌پلاس، همیشه در آخرین لحظات تغییر کند. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که جهان اکنون با مشکل کمبود تراشه نیز مواجه شده است که این مسئله هم می‌تواند روی برنامه‌ی زمان‌بندی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تأثیرگذار باشد.

برنامه زمانی عرضه وان پلاس ۱۰ پرو

منبع نقشه‌ی اعلام‌شده‌ی جامبور نامشخص است؛ بنابراین، همه‌ی ما می‌دانیم که این خبر می‌تواند صرفا براساس حدس‌وگمان‌های بی‌اساس منتشر‌شده در رسانه‌های اجتماعی باشد که اخیرا یکی از کارکنان وان‌پلاس به‌اشتراک گذاشته است. با‌این‌حال، احتمال زیادی وجود دارد که وان‌پلاس ۱۰ پرو 5G یک تا دو ماه قبل از عرضه به بازارهای اروپا یا ایالات متحده، ابتدا در چین در‌دسترس مشتریان قرار گیرد.

گفته شده در‌نتیجه‌ی ادغام وان‌پلاس با اوپو، سیستم‌عامل وان‌پلاس ۱۰ پرو نیز احتمالا ترکیبی از OxygenOS و ColorOS خواهد بود. برای آماده‌سازی و بهینه‌کردن این سیستم‌عامل یکپارچه برای بازارهای غربی، احتمالا وان‌پلاس زمان بیشتری نیاز خواهد داشت یا شاید تصمیم دارد به‌سادگی سرزمین خود را در اولویت قرار دهد؛ دقیقا شبیه به استراتژی اوپو و ویوو که از سال‌ها قبل در حال انجام است.

به‌هرحال، جالب است که در این برنامه‌ی زمانی، به‌طور خاصی به گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو اشاره شده است و با‌‌‌توجه‌به گزارش‌های اخیر که بیشتر آن‌ها روی مدل رده‌بالای ۶٫۷ اینچی این محصول تمرکز کرده‌اند، نمی‌توان گفت که آیا وان‌پلاس ۱۰ گوشی‌ای معمولی است یا خیر.

واضح است که زمان تغییرات بزرگ برای وان‌پلاس فرارسیده است. این تغییرات با معرفی گوشی‌های خانواده‌ی نورد به‌طور مداوم در حال گسترش است. اکنون وان‌پلاس بیش از هر زمان دیگری روی بازار گوشی‌های میان‌رده متمرکز شده است. باید دید طرفداران سرسخت وان‌پلاس دربرابر تغییرات اخیر در برنامه‌های زمانی عرضه‌ی محصولات این برند چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

مقاله‌های مرتبط:

باید اشاره کنیم گوشی‌های وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو اوایل سال میلادی جاری تقریبا به‌طور هم‌زمان در چین و ایالات متحده عرضه شدند؛ درحالی‌که وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو در چین تقریبا دو هفته زودتر از سایر نقاط جهان در‌دسترس خریداران قرار گرفت. فاصله‌ی زمانی یک یا دو هفته‌ای با یک یا دو ماهه خیلی تفاوت دارد. به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس ۱۰ پرو احتمالا در مارس یا آوریل به‌طور جهانی عرضه نخواهد شد؛ البته یادآوری می‌کنیم وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو اواخر مارس و اوایل آوریل ۲۰۲۱ به‌ترتیب در بریتانیا و ایالات متحده روانه‌ی بازار شدند.

بهتر است تا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، روی امکانات و قابلیت‌های جذاب وان‌پلاس ۱۰ پرو تمرکز کنیم. به‌عنوان مثال، اخیرا در بسیاری از گزارش‌ها اعلام شده است که این گوشی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۵ وات، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نسل بعدی تراشه‌ی اسنپدراگون و ۱۲ گیگابایت حافظه‌‌ی رم بهره خواهد برد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی وان‌پلاس ۱۰ پرو و استراتژی این شرکت برای عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی پرچم‌دارانش چیست؟

تولید انبوه گوشی شیائومی 12 احتمالا آغاز شده است تصاویر رندر مفهومی گلکسی A73‌ 5G سامسونگ به‌همراه مشخصات احتمالی منتشر شد مشخصات گلکسی اس 22 الترا با پردازنده اگزینوس 2200 فاش شد تصاویر جدید گلکسی S21 FE طراحی آن را در زوایای مختلف نشان می‌دهد نسخه Space Edition گوشی ZTE Axon 30 الترا با ۱۸ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی معرفی خواهد شد منبع phonearena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×