ایرباد OnePlus Buds Z2 با قابلیت حذف نویز ۴۰ دسی‌بلی عرضه خواهد شد

وان‌پلاس برای ۱۳ اکتبر علاوه‌ بر 9 RT، از ایرباد واقعا بی‌سیم Buds Z2 نیز رونمایی خواهد کرد.

وان‌پلاس یکی از شرکت‌های معروف دنیای گوشی‌ هوشمند است؛ اما همان‌طور که می‌دانید، محصولات دیگری نیز توسط آن تولید می‌شوند. به‌تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از رونمایی یکی دیگر از محصولات وان‌پلاس خبر می‌دهد.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، وان‌پلاس در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در کنار 9 RT، از ایرباد واقعا بی‌سیم Buds Z2 در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که Buds Z2 در دو رنگ عرضه خواهد شد و فناوری حذف نویز را ارائه خواهد داد. بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شد، محصول جدید وان‌پلاس خواهد توانست نویز را تا ۴۰ دسی‌بل کاهش بدهد.

مقاله‌های مرتبط:

OnePlus Buds Z2

وان پلاس اعلام کرده است که Buds Z2 از ۱۳ اکتبر در JD.com و Suning.com پیش‌فروش و فروش آن از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) آغاز خواهد شد.

این شرکت هنوز اطلاعات زیادی در مورد Buds Z2 ارائه نکرده است؛ اما طبق شایعاتی که پیش‌تر فاش شده، این ایرفون دارای گواهی IP55، بلوتوث ۵.۲ و دالبی اتموس خواهد بود. Buds Z2 از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، پنج ساعت روشن خواهد ماند.

OnePlus Buds Z2

همچنین تصاویر جعبه Buds Z2 فاش شده است که شایعات مربوط به کیس شارژ این دستگاه با باتری ۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی را تأیید می‌کند. گفته می‌شود این باتری مدت‌زمان پخش ۳۱ ساعته را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این در حالی است که باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی موجود در هر ایرباد خواهد توانست در صورت خاموش بودن ANC، برای هفت ساعت انرژی در خود ذخیره کند.

OnePlus Buds Z2

از آن‌جایی که تا رونمایی رسمی از این محصول چند روز دیگر زمان باقی مانده است، دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که اطلاعات بیشتری از Buds Z2 منتشر شود تا افراد علاقه بیشتری به دیدن آن داشته باشند.

نظر شما همراهان زومیت درباره ایرباد واقعا بی‌سیم Buds Z2 وان‌پلاس چیست؟

مشخصات اصلی وان پلاس ۹ آر تی رسما منتشر شد نحوه تنظیم، فعال‌سازی و استفاده از قابلیت کانورسیشن بوست در ایرپاد پرو نسخه جدید فرم‌ور ایرپاد، هدفون‌های اپل را با قابلیت Find My ادغام می‌کند اپل به‌روزرسانی فرم‌ور ایرپاد را با پشتیبانی از کانورسیشن بوست منتشر کرد وان پلاس ۱۰ پرو احتمالا به زوم پریسکوپ ۱۰ برابر مجهز خواهد شد منبع gsmarena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×