چگونه همه پیوست‌ها را در جیمیل دانلود کنیم؟

اگر به‌دنبال راهی سریع و آسان برای دانلود هم‌زمان همه‌ی پیوست‌ها در جیمیل هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند.

معمولا وقتی درگیر موضوعات گفت‌وگوی ایمیلی می‌شوید، تعداد پیوست‌ها به‌سرعت شروع به افزایش می‌کنند. روشی که در این مقاله آمده‌، روش سریع و ساده‌ای است که همه پیوست‌ها را در کامپیوتر یا پوشه‌ی گوگل‌درایو شما دانلود می‌کند.

دانلود تمام فایل‌های پیوست در جیمیل

سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای دریافت همه‌ی پیوست‌های جیمیل در یک حرکت، ارسال‌کردن کل ایمیل به خودتان است. برای این کار، ایمیل را باز کنید و از منو بالا، روی More کلیک و سپس گزینه‌ی Forward All را انتخاب کنید.

دانلود تمامی فایل‌های پیوست در جیمیل

اکنون همه‌ی مکالمات ایمیلی‌تان در یک صفحه‌ی ایمیل قرار می‌گیرند. شما باید ایمیل را به خودتان ارسال کنید.

دانلود تمامی فایل‌های پیوست در جیمیل

هنگامی که ایمیل بلافاصله به صندوق ورودی شما رسید، به پایین صفحه بروید. در اینجا، پیوست‌های خود را مشاهده خواهید کرد. در مثال زیر، فقط دو فایل پیوست وجود دارد؛ اما ممکن است شما دَه‌ها فایل داشته باشید.

مقاله‌ی مرتبط:

در سمت راست، یک فلش عمودی روی یک خط افقی قرار دارد. اگر روی آن کلیک کنید، همه‌ی پیوست‌های شما به‌طور خودکار به‌وسیله‌ی جیمیل در پوشه‌ای فشرده قرار می‌گیرد و در کامپیوتر شما دانلود می‌شود.

همچنین، می‌توانید روی نماد گوگل‌درایو کلیک کنید تا پوشه‌ی زیپ در حساب درایوتان آپلود شود.

دانلود تمامی فایل‌های پیوست در جیمیل

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. اگر درباره‌ی دانلود فایل‌های پیوست در جیمیل سؤالی دارید، آن را با ما در میان بگذارید.

چگونه ایمیل های اسپم را در جیمیل مدیریت کنیم آموزش تبدیل ویدئو به گیف در آیفون شتاب سخت‌افزاری اسپاتیفای چیست و چگونه فعال می‌شود؟ آموزش ساخت و استفاده امضای جیمیل چگونه به یک فایل ورد، فهرست کشویی اضافه کنیم؟ منبع androidauthority
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×