پرچم قرمز؛ ترندی جدید در توییتر برای هشدار در مورد افراد و روابط مختلف

کاربران توییتر در ترند جدیدی، از ایموجی پرچم قرمز برای نشان دادن علائم هشداردهنده درباره افراد و رابط (عاطفی، دوستانه، کاری و سایر موارد) استفاده می‌کنند.

ایموجی پرچم قرمز این ماه توییتر را فرا گرفته است؛ زیرا مردم از آن برای نشان دادن نشانه‌های هشداردهنده در یک رابطه، دوستی یا شناخت فردی استفاده می‌کنند. هشتگ #redflags روز چهارشنبه در توییتر محبوب شد.

به گزارش اینسایدر، مردم ایموجی‌ مذکور را به عقاید فرضی پارتنرها، دوستان، کارفرمایان یا دیگران اضافه می‌کنند و می‌گویند این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده «پرچم قرمز» باشد. پرچم قرمز اصطلاحی است که مردم برای توصیف علائم هشداردهنده در همه چیز از افراد گرفته تا روابط استفاده می‌کنند. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط توییتر، استفاده از ایموجی‌ پرچم قرمز در هفته گذشته ۴۵۵ درصد در این پلتفرم افزایش یافته و روز سه‌شنبه در ۱٫۵ میلیون توییت در سراسر جهان استفاده شده است.

مقاله‌های مرتبط:

به عنوان مثال، یکی از توییت‌ها جمله‌ «ببخشید دیشب یهو خوابم برد، صبح بخیر!» را پرچم قرمز اعلام کرد؛ زیرا نشان‌دهنده افرادی است که هنگام پیام دادن در آخر شب به‌طور ناگهانی غیب می‌شوند.

ایموجی استفاده‌شده در این ترند، یک پرچم قرمز ساده است که توسط یونیکد، مؤسسه غیر انتفاعی که متن، علائم نقطه‌گذاری و شکلک را در پلتفرم‌های مختلف استانداردسازی می‌کند، «پرچم مثلثی» نامیده می‌شود. البته این نماد به‌طور عامیانه، بیشتر به‌عنوان «ایموجی پرچم قرمز» شناخته می‌شود.

(ترجمه: ببخشید که بارها بهت آسیب زدم ولی الان می‌خواهم همه چیز را درست کنم.)

برخی از توییت‌های مرتبط، سلیقه مردم را در برابر نمادهای فرهنگی مانند بیانسه یا فیلم‌هایی مانند «شرک» قضاوت می‌کنند.

(ترجمه: شرک آنقدرها هم خوب نیست.)

توییت‌های دیگر رویکردی کمدی یا تحقیرآمیزتر دارند و می‌گویند موارد خاصی که بعضی از مردم به آن علاقه دارند، مانند سری بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) Fire Emble، پرچم قرمز هستند.

تا روز چهارشنبه، استفاده از ترند پرچم قرمز در توییتر به تعداد بسیار زیادی رسید و برندها نیز به آن ملحق شدند و توییت‌های مرتبط منتشر کردند. حساب رسمی المپیک جمله «به ورزش بیش از حد اهمیت داده شده است» را در توییتر منتشر کرد که با سیل پرچم‌های قرمز همراه بود؛ درحالی‌که حساب رسمی توییتر (@Twitter) جمله «من در توییتر نیستم» را در کنار چند پرچم قرمز به اشتراک گذاشت.

پرچم‌های قرمز در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک نیز ظاهر شده‌اند، البته شدت این ترند تنها در توییتر بسیار زیاد است. در ماه سپتامبر ترند مشابهی در تیک‌تاک شروع شد. در این ترند افراد از ایموجی پرچم قرمز استفاده نمی‌کردند؛ اما با کمک صدای مخصوصی که در تیک‌تاک وجود داشت و متنی که روی صفحه نوشته می‌شد، منظور خود را منتقل می‌کردند.

به نظر می‌رسد میم پرچم قرمز در حال به پایان رسیدن است. برخی از افراد حتی گفته‌اند که قصد دارند ایموجی پرچم قرمز را میوت کنند تا دیگر با پست‌های مربوط به آن روبه‌رو نشوند. البته در این میان افرادی هستند که از بعضی محتوای منتشرشده در این ترند ابراز نگرانی کرده‌اند.

کاربر توییتر Muhassaaa@ در توییتی که بیش از ۱۹۳ هزار لایک خورده است، گفت:

این پرچم‌های قرمز کمی شخصی هستند. حال همگی شما خوب است؟؟

دولت کانادا خدمات 5G را در اطراف فرودگاه‌ها محدود می‌کند فهرست افراد و سازمان‌های خطرناک فیسبوک فاش شد معرفی امکانات جدید اشتراک پولی توییتر گوگل احتمالا سرویس «پیکسل پس» را برای ارائه‌ی خدمات جامع موبایل معرفی خواهد کرد اینستاگرام در مواقع قطعی سرویس کاربران را با ارسال نوتیفیکیشن مطلع خواهد کرد منبع insider
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×