جدیدترین یخچال شیائومی با قیمت ۸۵۵ دلار عرضه می‌شود

یخچال و فریزر چهار در Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L شیائومی با قیمت ۵۴۹۹ یوان (۸۵۵دلار) به فروش می‌رسد.

شیائومی امروز رسما نسخه جدید یخچال و فریزر چهار در Mijia منحصر‌به‌فرد خود را در چین عرضه کرد. در حال حاضر، این محصول برای خرید در کشور سازنده با قیمت ۵۴۹۹ یوان (معادل ۸۵۵ دلار) در دسترس است.

به گزارش گیزموچاینا، این شرکت می‌گوید Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L اولین یخچال و فریزر درجه یک این برند است. عمق ۶۹۰ میلی‌متر، عرض ۹۱۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۹۰۲ میلی‌متر بوده و یک در واید انگل ۹۰ درجه‌ای برای آن تعبیه شده است.

این یخچال دارای ۱۲۰ میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا برای عقیم‌سازی فعال است. همچنین هفت پارتیشن مستقل برای نگه‌داری و یک بخش با قابلیت خنک‌کنندگی سریع در آن قرار دارند.

یخچال شیائومی

یک قسمت مخصوص میوه و سبزی با سیستم نگه‌داری تازه وجود دارد که اتیلن و ویروس‌ها با راندمان بالا ازبین می‌برد و به صورت مؤثر به تصفیه هوا می‌پردازد تا از تازه بودن غذا مانند قبل اطمینان حاصل شود. میزان عقیم‌سازی ویروس در ۳۰ دقیقه ۹۹٫۹۹ درصد، میزان حذف اتیلن ۸۶ درصد و سرعت تجزیه بو ۹۲٫۱ درصد است.

این محصول از پنل پشتی فلزی با مجرای هوای سرد استفاده می‌کند که به‌صورت ۳۶۰ درجه سرما را منتقل می‌کند تا از دمیدن مستقیم روی مواد و خشک شدن هوا جلوگیری شود. در این یخچال از مواد آب‌بندی ضد باکتریایی استفاده شده تا از غیرفعال شدن اجزای تحت‌تأثیر نور و گرما جلوگیری و همچنین از مواد غذایی در برابر رطوبت و لکه‌های آسپتیک محافظت شود.

مقاله‌های مرتبط:

یخچال و فریزر Mijia Cross-Door Exclusive Edition از قفل دمای متغیر با بازه وسیعی که از ۵ درجه سانتیگراد تا منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد را شامل می‌شود پشتیبانی می‌کند؛ ۲۶ سطح دمای مختلف وجود دارد که می‌توانید برای شرایط مختلف تنظیم کنید.

یخچال شیائومی

شیائومی فاش کرده است که این محصول از راندمان انرژی سطح اول پشتیبانی می‌کند و مصرف انرژی جامع برآورد شده آن ۰٫۷۹ کیلووات ساعت در روز است. همچنین این دستگاه بی‌سروصدا با سرعت ۳۷ دسی بل کار می‌کند. درضمن Mijia از دستیار صوتی XiaoAI، به‌روزرسانی آنلاین OTA و بسیاری ویژگی‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، این محصول هم‌اکنون در چین به قیمت ۵۴۹۹ یوان (معادل ۸۵۵ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی کاربران توسط بعضی نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید ثابت شد شیائومی 11T با نام Redmi K40s در چین عرضه می‌شود شایعه: ردمی K40s ارزان‌ترین گوشی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود بلک شارک ۴ اس و ۴ اس پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی شدند شایعه: گوشی‌های ردمی به‌زودی از نسخه سفارشی MIUI استفاده خواهند کرد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×