اسکرول با سرعت بالا با جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام

در به‌روزرسانی جدید تلگرام، چند قابلیت جدید اضافه شده و برخی ویژگی‌های قبلی بهبود یافته‌ است.

چند هفته پیش، متا (فیسبوک سابق) و اپلیکیشن‌های آن ازجمله واتساپ و اینستاگرام دچار مشکل جهانی شدند و همین مسئله باعث شد سیل عظیمی از کاربران فضای مجازی به‌سمت تلگرام سرازیر شوند. احتمالا چنین اتفاقی بر نقشه‌ی راه به‌روزرسانی توسعه‌دهنده‌ی این پیام‌رسان تأثیر گذاشته است. به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای تلگرام منتشر شده که ویژگی‌های جدید زیادی به‌همراه ندارد؛ اما برخی از ویژگی‌های موجود را بهبود می بخشد.

به‌گزارش فون‌آرنا، به‌عنوان مثال نوار تاریخ جدیدی درکنار صفحه‌ی رسانه‌ی مشترک (Shared Media) برای اسکرول سریع‌تر اضافه شده است. کاربران حتی می‌توانند با استفاده از انگشتان خود صفحه موردنظر را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنند تا بتوانند راحت‌تر رسانه‌های موجود را بررسی کنند.

علاوه‌براین، اکنون به این بخش Calendar View نیز اضافه شده تا کاربران تلگرام بتوانند به‌سرعت رسانه مربوط به زمانی خاص را پیدا کنند. به‌سادگی روی نوار تاریخ ضربه بزنید تا پنجره تقویم با پیش‌نمایش رسانه باز شود. سپس برای دیدن همه‌ی رسانه‌های موجود در تاریخی مشخص، روی زمان موردنظر کلیک کنید. فیلتر جدیدی نیز برای این قسمت تعبیه شده که با اعمال آن‌ می‌توان انتخاب کرد ویدئو یا عکس یا هر دو نمایش داده شوند.

تم تلگرام

مقاله‌ی مرتبط:

تلگرام کاربران iOS نیز در حال دریافت تم‌های جهانی صفحه‌ی چت است. همان ۸ تمی که می‌توان برای چت‌های فردی تنظیم کرد، اکنون برای کل این اپلیکیشن در iOS دردسترس است.‌ تم‌ها را می‌توان شخصی کرد و رنگ و الگوی آن‌ها را نیز تغییر داد.

درضمن، صفحه‌ی تنظیمات در iOS دوباره طراحی شده تا با سبک iOS 15 سازگاری داشته باشد. درنهایت نیز، باید به این مسئله اشاره کرد که به‌روز‌رسانی مذکور ایموجی‌های تعاملی جدیدی را به هر دو نسخه‌ی اندروید و iOS تلگرام اضافه می‌کند.

سامسونگ در آپدیت جدید مرورگر خود از برخی ویژگی‌های iOS 15 و سافاری بهره جسته است واتساپ احتمالا محدودیت زمانی قابلیت «حذف برای همه» را به‌زودی افزایش خواهد داد اسناد جدید از برنامه‌های فیسبوک برای جذب کاربران ۶ساله خبر می‌دهند استیکر جدید Add Yours اینستاگرام برای ایجاد بحث‌های مشارکتی در استوری معرفی شد واتساپ به پشتیبانی از میلیون‌ها گوشی هوشمند قدیمی خاتمه داد منبع phonearena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×