۵ نرم افزار برتر دنیا برای ریکاوری گوشی آیفون

در این پست ۵ نرم افزار برتر و قدرتمند برای ریکاوری گوشی آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد قبل از هر چیز بد نیست این نکته را بدانید که دیوایسی که اطلاعات آن بنا به هر دلیلی حذف شده مثل یک مریض اورژانسی است یعنی مثل فرد حادثه دیده ای است که بهتر است قبل از رسیدن آمبولانس و یا انتقال مریض به بیمارستان یک سری اقدامات اولیه را برایش انجام دهید تا بلکه احتمال زنده ماندن آن بیشتر شود!؟

اگر شما هم به هر دلیلی تجربه ناخوشایند پاک شدن اطلاعات روی گوشی خود (اندروید و یا ios) را داشته اید و قصد بازیابی اطلاعات گوشی خود را دارید شاید دانستن راهکارهای بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی به شما کمک کند تا شانس بازگشت اطلاعات خود را افزایش دهید.

ریکاوری اطلاعات آیفون

ریکاوری گوشی آیفون

 

اقدامات اولیه و مهم در بازیابی اطلاعات گوشی

دقت کنید توجه کردن به این نکات میتواند شانس شما را در بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی افزایش دهد پس حتما به این نکات توجه داشته باشید:

۱- سعی کنید پس از حذف شدن اطلاعاتتان هیچ اطلاعات جدیدی روی گوشی نریزید و بلافاصله اقدام به ریکاوری اطلاعات گوشی به روش هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد بپردازید.

۲- توجه کنید هر چه بازه زمانی پاک شدن اطلاعات تا عمل بازیابی اطلاعات گوشی طولانی تر شود امکان بازیابی اطلاعات هم کمتر می شود.

۳- مطمئن شوید اطلاعاتتان از روی حافظه داخلی گوشی پاک شده است یا از حافظه جانبی مثل مموری کارت (روش بازیابی اطلاعات حافظه داخلی گوشی نسبت به مموری کارت فرق دارد).

۴- بررسی کنید علت حذف اطلاعاتتان، پاک کردن دستی اطلاعات توسط خودتان بوده یا فرمت کامل گوشی (بازنشانی گوشی به تنظیمات کارخانه) چرا که شانس بازیابی اطلاعات در اثر فرمت کردن گوشی نسبت به پاک کردن دستی اطلاعات کمتر است.

۵- هر چه ورژن ios گوشی بالاتر باشد احتمال بازیابی اطلاعات نیز به دلیل سیاست های امنیتی این سیستم عامل کمتر خواهد بود.

 

ریکاوری گوشی آیفون با ۵ برنامه قدرتمند و برتر دنیا

این ۵ نرم افزار به ترتیب برای ریکاوری اطلاعات آی دیوایسها جزء بهترین ها هستند که مختصرا به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

  1. DR.fone

همانطور که از اسم این برنامه مشخص است این نرم افزار را میتوان به عنوان یک دکتر برای گوشی معرفی کرد!

بازیابی اطلاعات گوشی با Wondershare dr.Fone

بازیابی اطلاعات گوشی با Wondershare dr.Fone

 

DR.fone  یک برنامه قدرتمند از تیم معروف Wondershare جهت بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی میباشد که از ویژگی های مهم آن پشتیبانی از ورژن های جدید ios است.  از دیگر قابلیتهای این برنامه امکان بازیابی اطلاعات مختلفی همچون مخاطبین ، پیامکها و … میباشد.

در مجموع این برنامه یک مجموعه کامل برای ریکاوری گوشی آیفون تان است که قیمت نسخه غیر رایگان آن حدود ۷۰ دلار است!.

اطلاعات بیشتر و دانلود این برنامه

 

۲- EaseUS MobiSaver for Mac

این نرم افزار نیز یکی از بهترینهای حوزه بازیابی اطلاعات است که در این زمینه خوب کار میکند.

 

بازیابی اطلاعات گوشی آیفون با EaseUS MobiSaver

ریکاوری گوشی آیفون با EaseUS MobiSaver

سازنده این نرم افزار تیم معروف EaseUS است. اگر میخواهید از این نرم افزار برای ریکاوری اطلاعات دیوایس آیفونتان استفاده کنید باید یک مک بوک یا حداقل سیستمی که دارای سیستم عامل مک باشد را در اختیار داشته باشید. قیمت این نرم افزار حدود ۵۹ دلار است.

اطلاعات بیشتر و دانلود این برنامه

 

  1. Stellar Phoenix Data Recovery for iPhone

سومین نرم افزاری که در زمینه ریکاوری اطلاعات آی دیوایس کارایی خوبی از خود نشان داده نرم افزار Stellar Phoenix است که به گفته سازندگان آن قادر به بازیابی اطلاعات پاک شده روی حساب آیکلود نیز هست و به قیمت ۴۸ دلار عرضه میشود.

بازیابی اطلاعات آیفون با stellar Phoenix

ریکاوری اطلاعات آیفون با stellar Phoenix

اطلاعات بیشتر و دانلود این برنامه

 

  1. iMyfone D-Back Data Recovery

گفته میشود این نرم افزار با روشهای نوآورانه تری اطلاعات آی دیواس ها را بازیابی میکند اما این را فعلا باید در حد یک ادعا در نظر گرفت.

بازیابی اطلاعات گوشی آیفون با imyfone

ریکاوری گوشی آیفون با imyfone

از قابلیتهای این نرم افزار میتوان به سهولت در استفاده ، رابط کاربری زیبا و در کل برای افرادی که خیلی نمیخواهند خودشان را درگیر جزئیات ماجرا کنند خوب است.

طبق گزارشات این نرم افزار توسط بیش از ۲ میلیون نفر در سراسر دنیا پیشنهاد شده است و با ios 10.3 و ایفون ۷ نیز سازگار است.

اطلاعات بیشتر و دانلود این برنامه

 

  1. Tenorshare UltData

نام قدیم نرم افزار Tenorshare iPhone Data Recovery بوده است. نرم افزاری مفید و کاربردی جهت بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی های  iPhone 6/6 Plus, iPhone 5S/5C/5 میباشد.

ریکاوری اطلاعات آیفون با Tenorshare

بازیابی اطلاعات آیفون با Tenorshare

نرم افزار Tenorshare UltData قادر به بازیابی اطلاعاتی از قبیل تاریخ تماس ها ، مخاطبین ، فیلم ، موزیک ، عکس ، پیامک و …. است. این نرم افزار میتواند اطلاعات گوشی هایی که جیلبریک شدند و یا آپگرید به نسخه جدید و یا به تنظیم های کارخانه بازگردانیده شده اند را بازیابی کند.

برای استفاده از این نرم افزار و ریکاوری گوشی آیفون تان تنها کافیست گوشی خود را به PC متصل کنید و نرم افزار ۳ روش برای بازگردانی اطلاعات در اختیار شما قرار میدهد :

۱- بدون نیاز به بکاپ iTunes و مستقیم از روی گوشی

۲- با استفاده از بکاپ iTunes

۳- با استفاده از بکاپ iCloud

 

امیدواریم از این پست لذت برده باشید… .

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×