یک گروه سرمایه‌گذاری مک آفی را به مبلغ بیش از ۱۴ میلیارد دلار خریداری کرد

مک‌آفی در ماه مارس، تجارت امنیت سازمانی خود را در قراردادی به مبلغ چهار میلیارد دلار، به کنسرسیومی به رهبری گروه فناوری سیمفونی فروخت. اکنون یک گروه سرمایه‌گذار، کل این مجموعه را با مبلغی به ارش ۱۴ میلیارد دلار خریداری کرده است.

یک گروه سرمایه‌گذار، غول امنیت سایبری مک‌آفی را در قراردادی به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد دلار خریداری کرده است. این گروه سرمایه‌گذاری شامل شرکت‌هایی مثل Advent International Corporation، Permira Advisers، Crosspoint Capital Partners، Canada Pension Plan Investment Board، GIC Private و یک شرکت تابعه‌ی متعلق به اداره‌ی سرمایه‌گذاری ابوظبی بوده که در یک قرارداد کاملا نقدی، همه‌ی سهام عادی مک‌آفی را به قیمت هر سهم ۲۶ دلار خریداری کرد.

به گزارش zdnet، این قیمت براساس ارزش سهام مک‌آفی در پایان روز کاری چهارم نوامبر (۲۱٫۲۱ دلار) تعیین شده است. سهام‌داران مک‌آفی برای هر سهم عادی خود ۲۶ دلار به‌صورت نقد دریافت خواهند کرد و این معامله در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ بسته خواهد شد. سهام عادی مک‌آفی پس از تکمیل این معامله، دیگر در هیچ بورس اوراق بهادار عمومی، پذیرفته نخواهد شد.

مک‌آفی در ماه مارس، تجارت امنیت سازمانی خود را به کنسرسیومی به‌ رهبری گروه فناوری سیمفونی در قراردادی به ارزش چهار میلیارد دلار واگذار کرد. این شرکت از زمان جدا شدن از اینتل در آوریل ۲۰۱۷، به ارائه خدمات ابری پرداخته و با تمرکز بر سبد محصولات سازمانی، روی پلتفرم خود کارکرده است. بااین‌حال، مک‌آفی اکنون تمرکز خود را محدودتر کرده است و منابع‌اش را به‌سمت حوزه‌ی کسب‌وکار هدایت خواهد کرد.

پیتر لیو، مدیرعامل مک‌آفی در آن زمان گفت که این معامله به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور منحصر‌به‌فردی بر تجارت مصرف‌کنندگان تمرکز کنند و استراتژی خود را برای رهبری امنیت شخصی برای کاربران سرعت بخشند. کسب‌وکار امنیت سازمانی در یک معامله به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلاری تمام نقد با FireEye ادغام و در ماه اکتبر بسته شد.

لیو در ادامه صحبت‌های خود گفت:

معامله‌ی روز دوشنبه، گواهی بر راهکارهای حفاظتی آنلاین پیشرو در بازار مک‌آفی، کارمندان با استعداد و مشتریان و شرکای برجسته‌ی ما بود. ما می‌خواهیم از کارمندان خود به‌خاطر سخت‌کوشی و تعهد مستمرشان به مک‌آفی تشکر کنیم. ما از شراکت با شرکت‌های برتری که واقعا چشم‌انداز امنیت سایبری را درک می‌کنند، و سابقه‌ی موفقیت‌آمیزی دارند، بسیار هیجان‌زده هستیم.

مک‌آفی عرضه‌ی اولیه‌ی سهام خود را سال گذشته تکمیل کرد. البته TPG و اینتل، همچنان از سهام‌داران این شرکت محسوب می‌شوند. این گروه سرمایه‌گذار در بیانه‌ای اعلام کرد که برای پاسخ‌گویی به تقاضای فزاینده‌ برای خدمات امنیت سایبری، پشتیبانی مالی و همچنین منابع عملیاتی لازم را در اختیار مک‌آفی قرار خواهد داد.

این شرکت در ادامه اعلام کرده است که هیئت مدیره و مشاوران مک‌آفی اکنون یک دوره‌ی خرید ۴۵ روزه در اختیار دارند که در این دوره می‌توانند به‌دنبال پیشنهاد‌های خرید بهتر باشند.

مقاله‌ی مرتبط:

جان وینکلرید، مدیرعامل TPG و رئیس هیئت‌مدیره‌ی مک‌آفی گفت که این قرارداد نشان‌دهنده‌ی رشد و فرصت‌های مستمر برای مک‌آفی است و خاطرنشان کرد که طی چهار سال گذشته، این شرکت سبد محصولات خود را گسترش و استراتژی‌های خود را برای ورود به بازار افزایش داده است. گرگ کلارک، شریک مدیریت کراس‌پوینت کپیتال و مدیرعامل سابق سیمانتک در این رابطه گفت:

خطراتی که مصرف‌کنندگان در همه‌ی جنبه‌های زندگی دیجیتالی خود با آن مواجه‌اند، بسیار زیاد است و این خطرات بی‌سابقه به‌سرعت درحال افزایش است. مصرف‌کنندگان از برندهایی که به آن‌ها اعتماد دارید خرید می‌کنند و با برند شناخته‌ شده‌ی جهانی مک‌آفی، ما تجربه‌ای طولاتی مدت در ارائه‌ی محصولات و خدمات مرتبط با این خطرات در همه‌ی جنبه‌های دیجیتالی داریم.

نظر شما در این مورد چیست؟

فیسبوک قابلیت تشخیص چهره را غیرفعال خواهد کرد مایکروسافت در حال کار روی برنامه امنیتی بین‌پلتفرمی برای ویندوز، اندروید و iOS است گوگل امکان حذف تصاویر افراد کوچک‌تر از ۱۸ سال را فراهم کرد فیروزآبادی: حمله سایبری به سامانه سوخت احتمالا توسط یک کشور خارجی انجام شده است هک کانال‌های یوتیوب برای پخش اخبار کلاهبرداری‌های رمزارزها منبع zdnet
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×