گوگل درایو در حال آزمایش ویژگی جستجو به سبک جیمیل، برای فیلتر کردن نتایج ناخواسته است

سرویس گوگل‌درایو درحال کار روی قابلیت جستجو، شبیه به جیمیل است تا از بارگذاری نتایج ناخواسته جلوگیری کند.

ویژگی کاربردی جیمیل برای محدود کردن نتایج جستجو به‌منظور پیدا کردن سریع‌تر مکان فایل‌های خاص با به‌روزرسانی نسخه‌ی آزمایشی گوگل‌درایو، به این سرویس اضافه خواهد شد.

به گزارش اندروید سنترال، گوگل امروز اعلام کرد که فیلتر‌های جستجو در گوگل‌درایو، به‌صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته‌اند. همان‌طور که انتظار دارید، این فیلتر‌ها این امکان را فراهم خواهد که هنگام جستجوی فایل‌های خاصِ ذخیره‌ شده روی گوگل‌درایو، نتایج جستجو خود را اصلاح کنید. این قابلیت، فرایند جستجو را سریع‌تر و نتایج نامرتبط را از معادله، خارج خواهد کرد.

فیلتر‌های جستجو فقط پس از وارد کردن درخواست اولیه‌ی خود، ظاهر خواهند شد. در بالای فهرست نتایج، می‌توانید از فیلتر‌های مختلف برای اصلاح بیشتر جستجوی خود بهره ببرید. علاوه‌براین می‌توانید از چند فیلتر به‌طور هم‌زمان استفاده کنید. این فیلترها، شامل مکان فایل، نوع فایل پیوست، افراد، تاریخ آخرین تغییر در یک فایل و وظایف است.

با این تغییر در بخش جستجوی گوگل‌درایو، می‌توان اطمینان حاصل کرد که نتایج به‌دست آمده تا حد امکان به درخواست نزدیک است. مهم‌تر از همه اینکه، روش یادشده سرعت جستجو را هم افزایش خواهد داد تا بدین ترتیب زمان زیادی را برای یافتن نتیجه‌ی مورد نظر، هدر ندهید.

مقاله‌ی مرتبط:

فیلترهای جستجو در سرویس درایو، برای همه‌ی سطوح کاربری در دسترس است. می‌توان نتایج جستجوی خود را در بهترین لپ‌تاپ‌ها فیلتر کنید، اگرچه مشخص نیست که آیا این تغییر در سیستم‌عامل اندروید نیز ارائه خواهد شد یا خیر. شایان ذکر است که اپلیکیشن اندرویدی جیمیل، در ماه سپتامبر به فیلترهای جدید جستجو مجهز شد و بنابراین عملکرد مشابهی برای اپلیکیشن گوگل‌درایو انتظار داریم.

براساس اعلام گوگل، نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن درایو این شرکت در هفته‌های آينده ارائه خواهد شد. اگر کاربر نهایی واجد شرایط دریافت این نسخه‌ی آزمایشی باشید، می‌توانید با کلیک روی این لینک، به برنامه‌ی بتا گوگل بپیوندید. اگر حساب شما به‌عنوان یک آزمایش‌کننده تأیید شده باشد، فیلترهای جدید جستجو در گوگل‌درایور در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این به‌روزرسانی در گوگل‌درایو چیست؟

پیکسل ۶ پرو از نظر عملکرد دوربین در فهرست ۱۰ گوشی برتر DxOMark قرار گرفت امکان پیش‌نمایش لینک اینستاگرام سرانجام به توییتر بازگشت اسکرول با سرعت بالا با جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام اندروید 12L با گوشی پیکسل 3a و پیکسل 3aXL سازگاری خواهد داشت سامسونگ در آپدیت جدید مرورگر خود از برخی ویژگی‌های iOS 15 و سافاری بهره جسته است منبع androidcentral
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×