گوگل احتمالا سرویس «پیکسل پس» را برای ارائه‌ی خدمات جامع موبایل معرفی خواهد کرد

ظاهرا گوگل قصد دارد سرویس اشتراک یکپارچه‌ای به‌ نام پیکسل‌ پَس معرفی کند. این سرویس شبیه به اشتراک اپل‌ وان است و احتمالا فقط برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته خواهد شد.

بر اساس اعلام یوتیوبر معروف برندن لی، گوگل در حال کار روی یک سرویس اشتراک جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد پیکسل ۶ را به همراه بهترین خدمات این شرکت دریافت کنند.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش اندروید سنترال، ظاهرا سرویس جدید گوگل، «پیکسل پس» (Pixel Pass) نام دارد که گفته شده یک بسته‌ی کامل اشتراک خدمات موبایل است. این سرویس به کاربران سری پیکسل ۶ اجازه می‌دهد افزون بر به‌روزرسانی‌های منظم، از خدمات دیگری مثل گارانتی طولانی‌تر، خدمات شبکه‌ی گوگل‌فای و دسترسی به سرویس‌هایی دیگر گوگل از جمله پلی‌پس و یوتیوب پریمیوم بهره ببرند.

کاربران می‌توانند هنگام خرید گوشی‌های سری پیکسل ۶ از طریق فروشگاه گوگل یا گوگل‌فای، اشتراک پیکسل پس را نیز سفارش بدهند. متأسفانه هنوز مشخص نشده است که هزینه‌ی ثبت‌ نام در این سرویس چقدر است. همچنین هنوز نمی‌دانیم آیا این سرویس هنگام شروع به‌ کار، فقط مختص کاربران آمریکا خواهد بود یا خیر.

برندن علاوه‌ بر ارائه اطلاعات در مورد سرویس یادشده، جزئیات مربوط به نام رسمی رنگ‌های در نظر گرفته‌شده برای پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را فاش کرده است. پیکسل ۶ در رنگ‌های مرجانی (Kinda Coral)، آبی (Sorta Seafoam) و مشکی (Stormy Black) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پیکسل ۶ پرو نیز در رنگ‌های طلایی (Sorta Sunny)، سفید (Cloudy Withe) و مشکی (Stormy Black) به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به شایعاتی که منتشر شده است، انتظار می‌رود گوشی‌های پرچم‌دار بعدی سری پیکسل از تراشه‌ی اختصاصی گوگل موسوم به تنسور بهره ببرند. گفته می‌شود عملکرد این پردازنده نسبت به اسنپدراگون 765G که در پیکسل ۵ مورد استفاده قرار گرفته، تا ۸۰ درصد بهتر است. این تراشه از پردازنده‌ی اختصاصی تصویر و یک تراشه‌ی جدید امنیتی به‌ نام تایتان M2 بهره خواهد برد.

محصول گوگل برای رقابت با بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۲۱ در رویداد ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ۱۴۰۰) رسما معرفی خواهند شد.

نظر شما در مورد سرویس پیکسل پس گوگل و گوشی‌های پرچم‌دار بعدی این شرکت چیست؟

تماشا کنید: نخستین آیفون مجهز به درگاه USB-C تماشا کنید: سامسونگ مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را آزمایش می‌کند بلک شارک 4S پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در بنچمارک آنتوتو رؤیت شد سامسونگ در تولید گوشی‌ تاشو جدید با مشکل جدی روبه‌رو شده است آنر ۵۰ با برخورداری از سرویس‌های موبایل گوگل، ۴ آبان عرضه خواهد شد منبع androidcentral
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×