گوشی موتو G Power 2022 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و عمر باتری سه‌روزه معرفی شد

گوشی هوشمند جدید موتورولا با نام موتو G Power ۲۰۲۲ معرفی شد. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و عمر باتری آن سه روز است.

آخرین گوشی‌ سری موتورولا G Power حدود یک سال قبل معرفی شد و حالا جانشین جدیدش از راه رسیده است. گوشی موتو G Power ۲۰۲۲ با عمر باتری بهتر و ظاهری جدیدتر و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی ۱۹۹٫۹۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی

وقتی از ظاهر صحبت به‌میان آید، گوشی موتو G Power ۲۰۲۲ از طراحی بهبود‌یافته بهره می‌برد. ظاهر این گوشی کاملا محافظه‌کارانه به‌نظر می‌رسد و تنها در رنگی تیره فروخته خواهد شد.

گوشی موتو G power 2022

به‌گزارش فون‌آرنا، جنس بدنه‌ی پشتی گوشی پلاستیکی است و ماژول دوربین کوچکی میزبان سه لنز آن است. این ماژول در گوشه‌ی سمت چپ بالای دستگاه تعبیه شده است که لبه‌های آن گِرد و درمقایسه‌با سایر اجزای بدنه‌ی پشتی دستگاه، روکش متفاوتی دارد. حسگر اثرانگشت نیز در بدنه‌ی پشتی موتو G Power ۲۰۲۲ جا خوش کرده که لوگو‌ موتورولا نیز روی آن درج شده است.

لبه‌های کناری گوشی نیز مشکی است و روکش مات دارد. همه‌ی دکمه‌های این محصول در سمت راست آن قرار گرفته‌ و لبه‌ی بالای موتو G Power ۲۰۲۲ میزبان درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. این محصول از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌ی پایین نمایشگر این گوشی نسبتا بزرگ و دوربین سلفی آن نیز در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر قرار گرفته است. شکل کلی این محصول از رو‌به‌رو ما را به‌یاد گوشی ال‌جی جی ۶ می‌اندازد.

متأسفانه گوشی ارزان‌قیمت موتورولا فقط به یک بلندگوی تکی مجهز شده است؛ اما با‌‌توجه‌‌‌به محدوده‌ی قیمتی‌اش، استفاده‌نکردن از بلندگو‌های استریو چندان هم غیرمنطقی نیست. ابعاد گوشی جدید موتورولا ۱۶۷٫۲۴ در ۹٫۳۶ در ۷۶٫۵۴ میلی‌متر و وزنش ۲۰۳ گرم است. G Power ۲۰۲۲ گوشی باریکی نیست؛ اما با‌‌توجه‌‌به قیمتش، عمر باتری آن واقعا شگفت‌انگیز است. همچنین، این گوشی هوشمند استاندارد IP52 را دارد؛ بنابراین، در‌برابر نفوذ آب‌ و گردوغبار مقاوم است. البته این بدان‌معنا نیست که می‌توانید گوشی یاد‌شده را در آب غوطه‌ور کنید.

نمایشگر و دوربین

موتو G Power ۲۰۲۲ از نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD بهره می‌برد که وضوح تصویرش HD پلاس است. خوشبختانه در‌حالی‌که وضوح صفحه‌نمایش این گوشی چشمگیر نیست، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث خواهد شد هنگام کار حس سرعت بیشتری به کاربر القا و بازی‌ها روان‌تر اجرا شود.

گوشی موتو G power 2022

همان‌طور‌که قبلا اشاره کردیم، موتو G Power ۲۰۲۲ به سیستم دوربین سه‌گانه‌ی جدیدی مجهز شده است. لنز اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگمش F/1.8 است که از فناوری QuadPixel نیز پشتیبانی می‌کند. QuadPixel درواقع چهار پیکسل را به یک پیکسل بزرگ‌تر ترکیب می‌کند که عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد و باعث صرفه‌جویی در حافظه‌ خواهد شد. سایر حسگر‌های این گوشی شامل یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

اگر به فیلم‌برداری با موبایل علاقه دارید، شاید از شنیدن این خبر که حداکثر وضوح فیلم‌برداری این گوشی 1080p با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه است، کمی ناامید شوید. وضوح فیلم‌برداری دوربین جلو با دوربین پشتی یکسان است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی موتو G Power ۲۰۲۲ در پانچ‌هول جلو نمایشگر قرار گرفته که گشودگی دیافراگم آن F/2.0 است.

از نظر باتری، گوشی جدید موتورولا یکی از گوشی‌های برتر موجود در این بازه‌ی قیمتی و حتی بازه‌های قیمتی گران‌تر خواهد بود. موتو G Power ۲۰۲۲ با نمایشگر ۹۰ هرتزی با هر بار شارژ تا سه روز دوام خواهد آورد!

عملکرد و نرم‌افزار و عمر باتری

گوشی جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ی موتورولا از تراشه‌ی Helio G37 مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه پردازنده‌ی اقتصادی جدیدی است که متأسفانه از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند. بسته به نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در‌دسترس قرار خواهد گرفت. موتو G Power ۲۰۲۲ به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند؛ البته انتظار می‌رود موتورولا اندروید ۱۲ را نیز برای این محصول منتشر کند؛ اما این موضوع هنوز تأیید نشده است.

گوشی موتو G power 2022

مقاله‌های مرتبط:

شاید بتوان بهترین مزیت این گوشی درمقایسه‌با رقبایش را عمر باتری‌اش دانست. موتورولا اعلام کرده است که موتو G Power ۲۰۲۲ می‌تواند با هر بار شارژ تا سه روز دوام بیاورد. این آمار بسیار درخشان به‌لطف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی کم‌مصرف این دستگاه به‌دست آمده است.

مسلما صاحبان این گوشی به شارژ مداوم دستگاهش نیازی نخواهند داشت. این محصول از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند که باتوجه‌‌به استانداردهای امروزی، کمی کُند است؛ اما لااقل با خریدش شارژ نیز در جعبه ارائه شده است.

قیمت و زمان عرضه

در ماه‌های آینده، اپراتور T-Mobile گوشی موتو G Power ۲۰۲۲ موتورولا را در Metro و Republic Wireless در‌دسترس قرار خواهد داد. این گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدیدبه‌زودی در Cricket ،At&T، ورایزن و گوگل‌فای نیز عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق فروشگاه آنلاین BestBuy مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی موتو G Power ۲۰۲۲ را در اوایل سال ۲۰۲۲ با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار برای مدل آنلاک تهیه کنند. علاوه‌بر‌این، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی یادشده با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار به‌دست خریداران خواهد رسید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید موتورولا چیست؟

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی (آبان ۱۴۰۰) تراشه‌های کوالکام احتمالا در نیمی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ۲۰۲۲ سامسونگ استفاده خواهد شد پتنت یک گوشی تاشو از سامسونگ با طراحی جدید فاش شد مشخصات و رندرهای سه گوشی موتو G71، موتو G41 و موتو G200 موتورولا فاش شد اوپو A95 4G با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت رسما معرفی شد منبع phonearena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×