گواهی TENAA از اطلاعات گوشی هوشمند جدید اوپو برده برداشت

به‌تازگی گوشی هوشمندی از اوپو با شماره‌مدل PESM10 موفق شده است گواهی TENAA را کسب کند.

به‌نظر می‌رسد اوپو به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی می‌کند؛ زیرا دستگاهی با شماره‌مدل PESM10 گواهی TENAA را دریافت کرده است. این گواهی مشخصات اصلی آن را دردسترس ما قرار و نگاهی اجمالی به طراحی آن ارائه می‌دهد.

به‌گزارش گیزموچاینا، اوپو PESM10 به صفحه‌نمایشی ۶٫۵۶ اینچی مجهز است که درون آن حفره‌ای به‌عنوان میزان دوربین سلفی تعبیه شده است. در پنل پشتی نیز، شاهد دوربین دوگانه هستیم که با فلش LED همراهی می‌شود. طراحی کلی دوربین مستطیل‌شکل و عمودی است. براساس اطلاعات منتشرشده، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه شامل دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است.

در داخل دستگاه، پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای ناشناخته‌ای وجود دارد که با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. همچنین، گفته می‌شود که این دستگاه در دو پیکربندی حافظه دیگر شامل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند به باتری ۴،۸۹۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع نیز مجهز خواهد بود. با‌این‌حال، جزئیات قابلیت شارژ سریع گوشی هوشمند هم‌اکنون مشخص نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

این گوشی هوشمند از ابتدا با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و انتظار داریم از ColorOS اوپو به‌عنوان رابط کاربری استفاده کند. همچنین، به‌نظر می‌رسد دستگاه مذکور در سه رنگ آبی و مشکی و صورتی وارد بازار شود.

در‌حال‌حاضر، اطلاعات زیادی درباره‌ی این گوشی وجود ندارد؛ اما با‌‌توجه‌‌‌به اینکه این گوشی گواهی TENAA را دریافت کرده است، روز عرضه‌ی آن چندان دور نیست.

اوپو اخیرا سری Reno7 را دو نسخه‌ی معمولی و پرو عرضه کرده و توانسته است فروش چشمگیری را تجربه کند. مدل اول به تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 778G و مدل دوم به تراشه‌ی مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز است. انرژی لازم برای کار با این گوشی‌ها را باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۰ واتی در Reno7 و شارژ سریع ۶۵ واتی در مدل پرو را تأمین می‌کند.

فهرست AnTuTu برای بهترین گوشی‌های پرچم‌دار نوامبر منتشر شد تصویر زنده موتو اج X30 موتورولا با جزئیات رسمی صفحه‌نمایش منتشر شد گوشی ردمی K50 فوریه 2022 در چهار مدل معرفی خواهد شد فروش سری Reno7 تنها در عرض ۱۵ دقیقه از مرز ۱۵ میلیون دلار گذشت طراحی گلکسی S21 FE توسط قاب‌های آن به نمایش گذاشته شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×