گلکسی A03 سامسونگ احتمالا به تراشه‌ی Unisoc و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد

بر اساس اطلاعات فهرست‌شده در گیک‌بنچ و FCC، گلکسی A03 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت، تراشه‌ی Unisoc SC9836A با ۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ خواهد بود.

سامسونگ ماه گذشته گلکسی A03s را با قیمت ۱۱۴۹۹ روپیه در هند معرفی کرد. به گزارش گیزموچاینا، این شرکت کره‌ای در حال تولید گوشی هوشمندی با نام گلکسی A03 است که به‌ نظر می‌رسد نسخه‌ی ضعیف‌شده‌ی گلکسی A03s باشد. چندی پیش گوشی مذکور در FCC و گیک‌بنچ فهرست شده است

گوشی با شماره‌ مدل SM-A032M در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده و نوع دیگر با شماره‌ مدل SM-A032F در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است. شماره‌ی مدل‌های ذکرشده نشان می‌دهد که احتمالا این دستگاه با نام گلکسی A03 راهی بازار خواهد شد.

بر اساس گواهینامه‌ی FCC، گلکسی A03 از شبکه‌ی ارتباطی 5G پشتیبانی نخواهد کرد و احتمالا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت انرژی این گوشی را تأمین خواهد کرد. از طرف دیگر، فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی A03 به تراشه‌ی Unisoc SC9863A مجهز خواهد شد که از این جهت می‌توان فهمید این گوشی پایین‌رده خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

در ادامه‌ی فهرست گیک‌بنچ ذکر شده است که گلکسی A03 دارای ۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ خواهد بود. از آنجا که گلکسی A02 در نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم در دسترس قرار گرفته است، احتمالا گلکسی A03 نیز در نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که گلکسی A03 برخی از مشخصات را از گلکسی A03s به ارث ببرد. انتظار می‌رود این گوشی پایین‌رده در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۰) به‌صورت رسمی معرفی شود.

برای یادآوری، گلکسی A03s به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ +HD، تراشه‌ی هلیو P35 به‌ همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، اندروید ۱۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز است. این گوشی سامسونگ در پنل جلو برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس تصویری از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و در پنل عقب از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گلکسی A03 چیست؟

شایعه: نام گلکسی اس ۲۲ اولترا تغییر نخواهد کرد گلکسی A33 سامسونگ احتمالا اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد مشخصات منتسب به شیائومی CC11 پرو در TENAA فهرست شد آنر اکنون سومین برند برتر تولیدکننده گوشی های هوشمند در چین است تصویر باتری گلکسی S22 سامسونگ ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن را تأیید می‌کند منبع GIZMOCHINA
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×