چگونه ویدئوهای مختلف را در آیفون با یکدیگر ترکیب کنیم؟

در این مقاله، نحوه‌ی کنارهم قرار‌دادن چند ویدئو در آیفون‌ را آموزش خواهیم داد.

ممکن است بعضی اوقات نیاز داشته باشید به‌عنوان بخشی از فرایند ویرایش، چند ویدئو را با یکدیگر ترکیب کنید. فناوری به‌قدری پیشرفت کرده است که اکنون حتی می‌توانید با استفاده از آیفون در دست خود نیز ویدئوها را ویرایش و تنظیمات لازم را روی آن‌ها اعمال کنید. اگر تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید که چگونه دو ویدئو را در آیفون ترکیب کنید، برای فهمیدن این موضوع تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

استفاده از iMovie برای ترکیب ویدئوها در آیفون

iMovie اپلیکیشن اصلی ویرایش فیلم اپل است. این اپ ویرایشگر ویدئو توانمندی است که می‌تواند به‌راحتی دو یا چند را با یکدیگر ترکیب کرد و نسخه‌ی نهایی را در‌اختیار کاربر قرار دهد. نکته‌ی بسیار مفید iMovie کاملا رایگان‌بودن آن است. برای استفاده از آن، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. iMovie را باز کنید و روی Create Project ضربه بزنید.

آموزش اپ iMovie

۲. در پنجره‌ی New Project، روی Movie ضربه بزنید.

۳. با این کار، فایل شما ظاهر می‌شود. روی Media در گوشه‌ی سمت چپ بالا و سپس روی Videos ضربه بزنید.

۴. ویدئوهایی که قصد دارید اضافه کنید، بیابید و روی آن‌ها کلیک کنید. سپس روی نماد تیک ضربه بزنید تا آن‌ها به محیط ویرایش اضافه شوند.

۵. روی Create Movie ضربه بزنید.

۶. در‌نهایت فایل‌های انتخابی در ویدئویی طولانی‌تر باهم ترکیب‌ می‌شوند و کنار‌هم قرار می‌گیرند.

اگر می‌خواهید افکت‌های مختلفی روی آن اعمال کنید، می‌توانید با کلیک روی چرخ‌دنده‌ی سمت راست این کار را انجام دهید. همچنین با ضربه‌زدن روی نماد به‌علاوه در سمت چپ، صدا، عکس، پس‌زمینه یا ویدئوهای بیشتری را می‌توانید به فایل نهایی اضافه کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

باید به این نکته اشاره کرد که می‌توانید عکس‌های موجود در آیفون خود را نیز با iMovie ترکیب کنید و کلاژ جذابی بسازید؛ اما بهتر است از اپلیکیشن‌هایی استفاده کنید که به‌طور اختصاصی برای انجام چنین کاری طراحی‌ شده‌اند. می‌توان گفت از میان گزینه‌های مختلف، اپ رایگان Layout یکی از بهترین‌ها است.

اگر می‌خواهید در آیفون ویدئوهای خود را ترکیب و ویرایش کنید؛ اما دوست ندارید از iMovie استفاده کنید، گزینه‌های دیگری نیز در‌دسترس هستند. تعداد زیادی اپ رایگان برای ویرایش ویدئو در آیفون و آیپد وجود دارد که به شما امکان می‌دهد دو یا چند ویدئو را با‌هم ترکیب کنید.

پتنت آیفون، مک پرو و اپل واچ شیشه‌ای اپل منتشر شد بررسی ایرپاد 3 اپل اپل موزیک به تلویزیون‌های هوشمند ال جی می‌آید بهترین گوشی های موبایل با شارژدهی بالا و عمر باتری طولانی (آبان ۱۴۰۰) نخستین رندر منتسب به اپل واچ سری ۸ از تغییرات اندک نسبت به نسل گذشته حکایت دارد منبع makeuseof
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×