پیکسل ۶ پرو از نظر عملکرد دوربین در فهرست ۱۰ گوشی برتر DxOMark قرار گرفت

DxOMark یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های بررسی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند، پیکسل ۶ پرو گوگل را به فهرست ۱۰ گوشی‌برتر از نظر عملکرد دوربین اضافه کرد.

وب‌سایت DxOMark با ارزیابی دوربین‌ها گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ پرو، این محصول را در فهرست ۱۰ گوشی برتر خود قرار داده است. امتیاز این دستگاه در بخش‌های مختلف بدین شرح است: امتیاز عکس ۱۴۳، بزرگ‌نمایی ۷۱ و ویدئو ۱۱۵. امتیاز کلی این گوشی نیز ۱۳۵ است که آن را در جایگاه بعد از میت ۴۰ پرو هواوی و آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس اپل قرار داده است.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، DxOMark در آزمایش خود از سطح جزئیات پیکسل ۶ پرو در شرایط نوری مختلف، دامنه‌ی داینامیکی گسترده و عملکرد عالی آن در ثبت سوژه‌هایی که در فواصل دور قرار دارند راضی بوده است.

امتیاز dxo گوگل پیکسل ۶ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

براساس نتایج بررسی DxO، پیکسل ۶ پرو در حفظ دقیق جزئیات تصویر در شرایط نوری مشابه، بهتر از اپل آیفون ۱۳ پرو و هواوی پی ۵۰ پرو عمل کرده است. دقت رنگ تصاویر و ویدئوها نیز براساس بررسی DxO در سطح عالی است. علاوه‌بر این سرعت فوکوس خودکار در روز و شرایط نوری مناسب، بسیار عالی ارزیابی شده است.

از جمله معایب دوربین پرچم‌دار جدید گوگل می‌توان به عمق میدان کم آن به‌خصوص در شرایط کم نور اشاره کرد؛ این درحالی است که سنسور به‌کار رفته در پیکسل ۶ پرو ابعاد بزرگی دارد و این نوع سنسورها معمولا عملکرد خوبی در جذب نور دارند. علاوه‌براین، در تصاویر ثبت شده با این گوشی هوشمند در محیط‌های کم‌نور، مقداری نویز مشاهده شده است. DxO همچنین زاویه‌ی دید لنز فوق‌عریض این محصول را کم‌تر از رقبا ارزیابی کرده است که این مورد نیز جزء معایب آن محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد عملکرد دوربین پیکسل ۶ پرو گوگل چیست؟

گوگل درایو در حال آزمایش ویژگی جستجو به سبک جیمیل، برای فیلتر کردن نتایج ناخواسته است نسل بعدی گوشی تاشو هواوی احتمالا فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد سری میت 50 هواوی با تراشه اسنپدراگون 898 احتمالا سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد اندروید 12L با گوشی پیکسل 3a و پیکسل 3aXL سازگاری خواهد داشت ویدئویی از بررسی نمونه‌ی ساختگی گلکسی S21 FE به نمایش درآمد منبع gsmarena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×