وان‌پلاس هزینه‌های درمانی قربانی حادثه انفجار گوشی Nord 2 را پرداخت خواهد کرد

پس از انفجار گوشی وان‌پلاس نورد ۲ در جیب کاربری هندی، حالا شرکت وان‌پلاس هزینه‌های درمانی وی را تقبل کرده است.

به‌گزارش گزیموچاینا، چند روز قبل، یک دستگاه گوشی وان‌پلاس نورد ۲ در شلوار جین شخصی در هند منفجر شد. این دومین‌باری بود که چنین اتفاقی برای این مدل خاص رخ داد. یکی از نزدیکان شخص قربانی در توییتر پستی درمورد ضربه‌ی روحی وان‌پلاس به قربانی منتشر کرد و به این شرکت هشدار داد.

پست توییتری کاربر مذکور به‌‌شرح زیر بود:

هرگز از شما انتظار چنین چیزی را نداشتم. ببینید محصول شما چه‌ کاری انجام داده است. لطفا برای عواقب آن آماده باشید. دست از بازی با زندگی مردم بردارید. مالک این گوشی به‌‌دلیل شما در حال درد‌کشیدن است.

این شرکت در پاسخ به این توییت گفت:

ما چنین حوادثی را جدی می‌گیریم. تیم ما قبلا با کاربر تماس گرفته است و در حال جمع‌آوری جزئیات برای بررسی بیشتر این موضوع هستیم.

وان‌پلاس اطلاعات بیشتری درباره‌ی این حادثه ارائه کرده است. این شرکت گوشی نورد ۲ سوخته را از کاربر دریافت کرده و گوشی مدنظر برای بررسی بیشتر به مرکز پونا ارسال شده است. علاوه‌بر‌این، قربانی حادثه تأیید کرد که وان‌پلاس هزینه‌ی گوشی را به وی پرداخت کرده و اطمینان داده است که هزینه‌های پزشکی را هم به‌عهده خواهد گرفت. گفته می‌شود که رئیس عملیات این شرکت به‌طور مداوم با قربانی در تماس است.

مقاله‌های مرتبط:

هنگام وقوع حادثه، این تلفن در جیب قربانی بود. به‌گفته‌ی یکی از بستگان شخص قربانی، او در حال دوچرخه‌سواری بود که گوشی‌اش آتش گرفت. بستگان قربانی حادثه اعلام کرده‌اند که او گوشی وان‌پلاس نورد ۲ خود را از آمازون هند خریده و هیچ‌وقت با مشکل گرمای بیش‌ا‌زحد مواجه نشده است. علاوه‌بر‌این، دمای هوا در روز حادثه بسیار کم بوده است. پس از انفجار گوشی، مصدوم دچار سوختگی درجه‌ی دو شد و درحال‌حاضر در بیمارستان بستری است.

این موضوع بسیار نگران‌کننده است؛ زیرا چند ماه قبل نیز حادثه‌ی مشابهی برای یکی از کاربران هندی وان‌پلاس رخ داد. با‌این‌حال، در آن حادثه فرد مصدوم از تحویل گوشی به وان‌پلاس برای بررسی‌های بیشتر خودداری کرد و پس‌از‌آن، شرکت مذکور این ادعاها را «توهین آمیز» و «افترا» خواند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

مشخصات فنی و تاریخ رونمایی گوشی ردمی نوت ۱۱ تی 5G فاش شد شیائومی 12 احتمالا پس از رویداد Tech Summit 2021 کوالکام در ماه دسامبر معرفی خواهد شد کاویار از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو آراسته به دندان تی‌رکس با قیمت پایه ۸۶۰۰ دلار رونمایی کرد فاکسکان: کمبود جهانی تراشه تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت تصاویر قاب‌های گلکسی S21 FE‌ منتشر شد تهیه شده در زومیت
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×