واتساپ امکان تغییر سرعت پخش پیام‌های صوتی فوروارد شده را آزمایش می‌کند

امکان تغییر سرعت پخش پیام‌های صوتی در آخرین نسخه‌ی بتای واتساپ برای آیفون مشاهده شد.

اوایل امسال بود که امکان افزایش سرعت پخش پیغام‌های صوتی به واتساپ اضافه شد. با استفاده از این قابلیت می‌توان سرعت پخش‌شدن صوت افراد را ۱٫۵ الی دو برابر افزایش داد. حال واتساپ این امکان را برای فایل‌های صوتی و موسیقی‌ها آزمایش می‌کند.

اگر پیغام‌های صوتی شخصی را در چت‌های دیگر فوروارد کنید تبدیل به فایل صوتی می‌شود و دیگر امکان تغییر سرعت پخش وجود نخواهد داشت. درنتیجه این قابلیت در این حالت یا در حالتی‌که فایل صوتی را از جایی دیگر در واتساپ آپلود می‌کنید، کاربرد خواهد داشت.

کنترل سرعت پخش صدای فایل های صوتی در واتساپ iOS

به‌گزارش اندرویدپلیس، وب‌سایت WABetaInfo در آخرین نسخه‌ی بتای واتساپ برای آیفون به وجود قابلیت تغییر سرعت پخش فایل‌های صوتی پی برده است اما هنوز در نسخه‌ی اندروید این ویژگی یافت نشده است.

مقاله‌ی مرتبط:

با توجه‌به عملکرد آهسته‌ی واتساپ در توسعه‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید پیام‌رسان خود، این قابلیت هرچند کوچک و جزئی اما به همین زودی‌ها دردسترس عموم قرار نمی‌گیرد چراکه مراحل تست و آزمایش ویژگی‌های جدید در واتساپ معمولا مدت زیادی به طول می‌انجامد. در هر حال همانند سایر امکاناتی که هم‌اکنون در واتساپ فراهم شده‌اند، انتشار عمومی این قابلیت پس از گذراندن مراحل آزمایشی برای هر دو پلتفرم محتمل است.

واتساپ قابلیت ساخت استیکر را برای کاربران بتای نسخه دسکتاپ فراهم کرد واتساپ دو ویژگی امنیتی جدید برای این پیام‌رسان معرفی کرد سرانجام واکنش‌های ایموجی iMessage در پیام‌رسان اندرویدی گوگل به درستی نمایش داده می‌شود اینستاگرام در حال آزمایش پشتیبانی از موسیقی در پست‌های اصلی است متا برنامه‌ی رمزگذاری مسنجر و اینستاگرام را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخت منبع android police
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×