هرآنچه از مراسم ۲۳ دسامبر هواوی انتظار داریم

هواوی ۲۳ دسامبر (۲ دی ۱۴۰۰) مراسمی برای معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد کرد. در این مقاله، به محصولاتی اشاره می‌کنیم که احتمال دارد این شرکت چینی در مراسمش معرفی کند.

هواوی رسما اعلام کرد که رویدادی برای معرفی محصولات پرچم‌دار جدید خود برگزار خواهد کرد. این مراسم ۲۳ دسامبر (۲ دی) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی چین برگزار خواهد شد. در این مطلب، به محصولاتی اشاره خواهیم کرد که انتظار داریم در این مراسم معرفی شوند.

گوشی تاشو هواوی پی ۵۰ پاکت (Huawei P50 Pocket)

گوشی تاشو پی ۵۰ پاکت

به‌گزارش گیزموچاینا، به‌تازگی تیزری از هواوی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در مراسم دسامبر خود گوشی هوشمند تاشویی به نام پی ۵۰ پاکت رونمایی کند.

این تصویر نشان می‌دهد که این دستگاه از طراحی تاشو عمودی بهره خواهد برد و حداقل در دو رنگ سفید و طلایی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که پی ۵۰ پاکت همان گوشی هوشمندی باشد که هواوی با عنوان میت وی در حال ساخت آن است و از طراحی تاشو شبیه به سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره می‌برد.

قاب میت وی

عکس‌هایی که اخیرا از قاب محافظ این محصول دردسترس قرار گرفته است، نشان می‌دهد که این گوشی از دو ماژول دایره‌ای در گوشه‌ی بالای سمت چپ پنل پشتی بهره می‌برد. بدین‌ترتیب، می‌توان گفت طراحی سیستم دوربین اصلی این محصول شبیه ماژول دوربین پشتی گوشی هواوی پی ۵۰ است.

درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی از قابلیت‌ها و مشخصات فنی گوشی تاشو هواوی پی ۵۰ پاکت منتشر نشده است؛ اما با‌توجه‌‌به اینکه فقط چند روز تا معرفی این محصول باقی مانده است، انتظار داریم به‌زودی جزئیات بیشتری درباره‌ی این دستگاه منتشر شود. علاوه‌براین، ممکن است هواوی در روزهای آینده تیزرهای تبلیغاتی بیشتری از این گوشی تاشو منتشر کند که احتمالا شامل برخی از ویژگی‌های آن خواهد بود.

افزون‌براین، انتظار می‌رود هواوی در مراسم دسامبر خود چند محصول دیگر درکنار پی ۵۰ پاکت رونمایی کند. درادامه، آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

ساعت هوشمند واچ دی (Huawei Watch D)

براساس گزارش‌های منتشرشده از منابع مختلف، انتظار داریم هواوی در مراسم دسامبرش ساعت هوشمند جدیدی به نام هواوی واچ دی (Watch D) را درکنار سایر محصولات خود معرفی کند.

هواوی واچ دی اولین ساعت هوشمند هواوی با قابلیت اندازه‌گیری میزان فشار خون است که تست‌های ثبت‌نام دستگاه‌های پزشکی را هم پشت‌سر گذاشته است. اخیرا تصویر جعبه‌ی نهایی این محصول در برخی از وب‌سایت‌ها منتشر شده است که طرح قاب مربعی قبلا فاش‌شده را تأیید می‌کند.

این ساعت از سیستم‌عامل اختصاصی هواوی، یعنی هارمونی اواس پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مثل یادآوری برای مدیریت فشار خود را با دقت بسیار زیاد ارائه می‌دهد.

اسپیکر هواوی ساند جوی (Huawei Sound Joy)

بلندگوی هوشمند هواوی ساند جوی

بلندگوی هواوی ساند جوی از طراحی استوانه‌ای بهره می‌برد که شبیه سیپر اسپرت است. ارتقای این اسپیکر ۲۰۲ میلی‌متر و قطر آن ۷۳ میلی‌متر است. این بلندگو ۶۸۰ گرم وزن دارد و از سیستم بلندگوی دوطرفه‌ی دومتری Devialet 79 dBA بهره می‌برد و با این فناوری همگام‌سازی شده است. از دیگر قابلیت‌های احتمالی این اسپیکر می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ و کدک‌های صوتی مثل AAC و SBC اشاره کرد. همچنین، گفته شده است که این دستگاه عمر باتری رضایت‌بخشی ارائه خواهد داد.

تبلت E-Reader هواوی

مقاله‌های مرتبط:

این تبلت از صفحه‌نمایشی برپایه‌ی فناوری E-ink بهره می‌برد. کاربران حین مشاهده‌ی محتوا روی این نمایشگر، احساس خواندن روی کاغذ را خواهند داشت که این موضوع می‌تواند مشکلات ناشی از نور خیره‌کننده را از بین ببرد.

علاوه‌براین، با استفاده از این تبلت می‌توان بدون خطر آسیب‌دیدن چشم‌ها طولانی‌مدت به نمایشگر نگاه کرد که آن را به گزینه‌ای ایدئال برای محیط‌های کاری تبدیل خواهد کرد.

سایر محصولاتی که احتمالا در این رویداد معرفی خواهند شد

براساس اعلام یکی از افشاکنندگان معروف خبرهای فناوری به نام دیجیتال‌چت استیشن، هواوی در این رویداد احتمالا سری جدید ساعت‌های ورزشی واچ‌فیت مینی، تلویزیون هوشمند اسمارت‌اسکرین، میت‌بوک، میت‌پد پیپر، عینک بلوتوث و تعدادی محصول هوشمند دیگر را رونمایی خواهد کرد.

پتنت جدید سامسونگ جهشی بزرگ در طراحی گوشی‌های هوشمند تاشو است ویوو Y32 با اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی شد آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition برای می 11 لایت و می نوت 10 لایت منتشر شد مشخصات و تصاویر گوشی تاشو P50 Pocket هواوی فاش شد تماشا کنید: تیزر رسمی عینک هوشمند هواوی با لنزهای قابل تعویض و سیستم‌عامل HarmonyOS منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×