نوکیا X100 و نوکیا G300 به فهرست Netflix HDR اضافه شدند

به‌تازگی نوکیا X100، نوکیا G300 و نوکیا G50 5G که اخیراً معرفی شده است، در فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌‌‎کننده از Netflix HDR قرار گرفتند.

به گزارش گیزموچاینا، اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر ۱۴۰۰) از یک مدل تبلت رونمایی کند. نوکیا X100 و نوکیا G300 دو دستگاه مورد انتظار تا پایان سال ۲۰۲۱ هستند و Netflix وجود آن‌ها را تأیید کرده است.

برای اولین بار گزارشی درباره‌ی نوکیا X100 و نوکیا G300 منتشر شد و افشاگر معروف، ایوان بلس،فهرستی از دستگاه‌هایی که اچ‌ام‌دی گلوبال در آینده عرضه خواهد کرد به‌ همراه نام رمز آن‌ها ارائه داد. از بین دستگاه‌های موجود در فهرست، فقط نوکیا G50 معرفی شده است و محصول بعدی، تبلت نوکیا T20 خواهد بود که در تاریخ ۱۴ مهر معرفی خواهد شد.

به‌تازگی نوکیا X100 و نوکیا G300 در فهرست دستگاه‌هایی که از Netflix HDR (دستگاه‌هایی که می‌توانند در هنگام پخش محتوا از این شبکه آنلاین، محتوا را به‌صورت HDR پخش کنند) پشتیبانی می‌کنند، مشاهده شده است. فهرست مذکور دستگاه‌های دیگر نظیر نوکیا ۸٫۳ فایوجی، نوکیا G50، نوکیا XR20، نوکیا X10 و نوکیا X20 را شامل می‌شود.

فهرست دستگاه‌های نوکیا از جمله نوکیا X100 و نوکیا G300

مقاله‌های مرتبط:

هنوز جزئیات کمی درباره‌ی نوکیا X100 در دسترس است؛ اما چندی پیش طراحی و مشخصات نوکیا G300 با بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ و شبکه ارتباطی فایوجی در فضای مجازی منتشر شد. تراشه‌ی مذکور در چهار مدل گوشی دیگر نوکیا که در سال جاری میلادی معرفی شده بود، استفاده شده است.

طبق گزارش منتشرشده، نوکیا G300 به صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD و بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. در پنل پشت دوربین سه‌گانه درون برجستگی دایره‌ای شکل قرار خواهد گرفت که دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل را شامل خواهد شد. این گوشی نوکیا دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی قابل ارتقا خواهد بود و احتمالا پیکربندی دیگری وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود باتری با ظرفیت ۴۴۷۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع، وظیفه‌ی تأمین انرژی نوکیا G300 بر عهده بگیرد و بخش نرم‌افزاری آن به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ اجرا شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی محصولات آینده‌ی نوکیا چیست؟

فهرست گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ که از وای‌فای 6/6E پشتیبانی می‌کنند تصویر تبلت نوکیا T20 پیش از معرفی منتشر شد شایعه: بیشتر گوشی‌های هواوی در نیمه اول ۲۰۲۲ از اسنپدراگون بهره خواهند برد وان پلاس 9 آر تی با ۱۲ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ فهرست شد شایعه: چهارمین گوشی شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 در راه است منبع GIZMOCHINA
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×