نوکیا به‌ازای هر گوشی XR20 فروخته‌شده ۵۰ اصله درخت می‌کارد

طرح جدید نوکیا با عنوان «بیایید باهم بکاریم» شامل تعهد به کاشت درختان جدید برای هر گوشی هوشمند فروخته‌شده سری X و G است.

اوایل سال ۲۰۲۱، اچ‌ام‌دی گلوبال نوکیا XR20 را به‌عنوان گوشی هوشمند مقاوم با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G معرفی کرد. اکنون در گزارشی از گیزموچاینا، این شرکت طرحی جدید را آغاز کرده است که به‌ازای خرید هر XR20، پنجاه اصله درخت می‌کارد.

این حرکت اچ‌ام‌دی‌ گلوبال که به محیط‌زیست کمک خواهد کرد، کاملا جدید نیست؛ زیرا در گذشته نیز تلاش‌هایی برای ایجاد محصولات پایدار کرده است. برای مثال، نوکیا X10 با بسته‌بندی کاملا بازیافت‌شدنی عرضه شد و تا سه‌ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل رسمی اندروید و به‌روزرسانی وصله امنیتی را ارائه داد. اکنون سازنده فنلاندی گوشی‌های هوشمند در حال همکاری جدیدی با شرکت Ecologi با نام «بیایید باهم بکاریم» است. برای افرادی که اطلاع ندارند، Ecologi با دریافت مبلغی در طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند.

مقاله مرتبط:

چندی پیش، Ecologi اعلام کرد که این مشارکت به نوکیا اجازه خواهد داد تعداد معینی درخت در موزامبیک یا ماداگاسکار بکارد. تعداد درختانی که کاشته می‌شوند، براساس تعداد دستگاه‌های فروخته‌شده در سری G و X گوشی‌های هوشمند خواهد بود. گفتنی است که این طرح مشمول تبلت‌های جدید T20 نوکیا نیز می‌شود.

دوستداران محیط‌زیست و علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح فقط باید شماره IMEI گوشی هوشمند واجدشرایط را ثبت کنند تا درختان جدید کاشته شوند. طبق اعلام رسمی نوکیا، به‌ازای فروش هر G50 تعداد دَه اصله درخت و به‌ازای فروش هر X10 یا X20 و حتی تبلت T20 بیست اصله درخت کاشته خواهد شد. این طرح برای مشتریان اروپایی در‌دسترس است و تا زمانی ادامه خواهد یافت که شرکت ۳۵،۰۰۰ اصله درخت بکارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره طرح «بیایید باهم بکاریم» نوکیا چیست؟

فیلم‌برداری فوق‌العاده گوگل پیکسل ۶ پرو سوار بر پهپاد گوگل برخی از قابلیت‌های جدید سری پیکسل ۶ را به پیکسل‌های قدیمی‌تر می‌آورد گوگل با انتشار ویدئوی تبلیغاتی، کاربران ال‌ جی را به انتخاب پیکسل ۶ ترغیب می‌کند قاب محافظ گوشی گلکسی A03 سامسونگ، طراحی احتمالی این محصول را فاش کرد نسخه‌ای خاص از شیائومی میکس ۴، تجربه‌ای متفاوت از یک جعبه‌گشایی را به ارمغان می‌آورد منبع GIZMOCHINA
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×