نحوه تماشای رویداد Unleashed اپل در ۲۶ مهر

اپل دوشنبه هفته آینده رویداد جدیدی را به‌منظور رونمایی از جدیدترین دستاوردهای سخت‌افزاری‌اش برگزار خواهد کرد. در این مقاله نحوه تماشای این رویداد شرح داده شده است.

پس گمانه‌زنی‌های بسیار، اپل هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دومین رویداد پاییزی خود در سال جاری میلادی را ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برگزار کند؛ رویدادی که احتمالا برای دوست‌داران کامپیوترهای مک می‌تواند بسیار حائز اهمیت و جذاب باشد؛ چراکه انتظار می‌رود غول دنیای فناوری مک‌بوک پرو جدید را در کنار مک مینی بازطراحی‌شده در همین رویداد رونمایی کند. از سوی دیگر، به احتمال زیاد شاهد رونمایی از تراشه جدید سری M خواهیم بود که از قرار معلوم، می‌تواند قدرت پردازشی درخور توجهی را به ارمغان بیاورد.

مانند چندین رویداد قبلی اپل، رویداد پیشرو نیز مجازی خواهد بود و به‌صورت آنلاین پخش می‌شود. بنابراین باید انتظار یک ویدئو از پیش ضبط‌شده محوطه اپل پارک را داشته باشیم که در آن، تیم کوک و سایر مدیران اپل به معارفه محصولات و ویژگی‌های جدیدشان می‌پردازند.

چگونه رویداد Unleashed را از طریق زومیت تماشا کنیم؟

گیف لوگو اپل

طبق روال معلوم، زومیت رویدادهای بزرگ فناوری را پوشش خواهد داد و قطعا بزرگ‌ترین آن‌ها، یعنی رویدادهای اپل نیز از این قاعده مستثنا نخواهند بود؛ بنابراین کاربران می‌توانند دوشنبه، ۲۶ مهرماه، نیم‌ساعت پش از آغاز رویداد در وب‌سایت حضور داشته باشند و پخش زنده زومیت را دنبال کنند. افزون‌براین، تحریریه زومیت سعی دارد که در خلال برگزاری رویداد، پوشش مناسبی را از اخبار و حواشی پیرامون محصولات معرفی‌شده ارائه بدهد؛ ازاین‌رو، افرادی که تمایل به دیدین ویدئویی رویداد ندارند می‌توانند اخبار لحظه‌به‌لحظه وب‌سایت را دنبال کنند.

تماشا در وب‌سایت رسمی اپل

یکی از راه‌های تماشای رویداد اپل مراجعه به وب‌سایت رسمی این شرکت و دیدن ویدئو بارگذاری شده در صفحه رویداد آن است. کاربران با استفاده از تمامی مرورگرها می‌توانند به صفحه «Apple Events» مراجعه و رویداد را در کامپوترهای شخصی، آیپد و… تماشا کنند.

برای دسترسی به صفحه رویدادهای اپل می‌تواند در در زمان مناسب برای تماشا، با استفاده از یک مرورگر وب به آدرس www.apple.com/apple-events/ بروید. همچنین قبل از رویداد می‌توانید با مراجعه به این صفحه و کلیک کردن روی گزینه «Add Your Callendar» یادآور رویداد را به تقویم خود اضافه کنید.

نحوه تماشا در یوتیوب

یوتیوب / Youtube

اپل همچنین رویدادهایش را به‌صورت زنده در یوتیوب استریم می‌کند که درواقع یکی از ساده‌ترین راه‌های تماشای آن است؛ زیرا استریم مستقیم یوتیوب را می‌توان در هر پلتفرمی که یوتیوب در آن موجود است، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا کنسول‌ها و تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کرد.

هم‌اکنون صفحه پیش از موعد برگزاری رویداد اپل در یوتیوب ایجاد شده است و می‌توانید با مراجعه به این لینک برای تنظیم یادآور رویداد اقدام کنید.

نحو تماشا از طریق برنامه اپل تی‌وی

اپل تی وی apple tv

درکنار صفحه رسمی رویدادهای اپل و یوتیوب، رویداد Unleashed را می‌توان مستقیماً از طریق برنامه اپل تی‌وی نیز در دستگاه‌های سازگار مشاهده کرد. اپل در روز رویداد یک بخش بسیار برجسته با عنوان «Apple Event» را به برنامه اپل تی‌وی اضافه می‌کند که با ضربه زدن روی آن، استریم رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. برنامه اپل تی‌وی نیز در تمامی دستگاه‌های اپل، دستگاه پخش محتوای Roku و برخی تلویزیون‌های هوشمند در دسترس است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، کانون توجه اپل در رویداد پیشرو احتمالا بر کامپیوترهای مک معطوف خواهد بود. مک‌بوک پرو جدید ممکن است در دو ابعاد ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه شود و ظاهرا زبان طراحی آن نیز دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. گفته می‌شود نوت‌بوک جدید اپل مانند محصولات اخیر این شرکت لبه‌هایی تخت خواهد داشت و اپل انحنای سینی زیر شاسی را نیز از بین خواهد برد. از دیگر مشخصات مک‌بوک پرو جدید می‌توان به نمایشگر پیشرفته‌تر مینی ال‌ای‌دی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه قدرتمند M1X، حافظه پایه ۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، پشتیانی از درگاه‌های مگ‌سیف، HDMI و درنهایت کارت‌خوان SD اشاره کرد.

البته در این میان نباید از نسل سوم ایرپاد استاندارد نیز غافل شد؛ چراکه هدفون یادشده می‌تواند‌ بخت بسیار زیادی برای حضور در این رویداد دارد. مدت‌ها است که گفته می‌شود اپل مشغول کار روی نسل بعدی هدفون‌ کاملا بی‌سیم (TWS) ایرپاد است. هدفون یادشده ممکن است ایرپاد ۳ نام‌گذاری شود و بر زبان طراحی ایرپاد پرو استوار باشد. شواهد نشان می‌دهد ایرپاد بعدی از برخی قابلیت‌های پیشرفته همچون حذف نویز فعال برخوردار نخواهد بود و همین موضوع می‌تواند‌ شارژدهی آن را بسیار افزایش دهد.

اپل به‌منظور تقویت تیم اسپیکرهای هوشمند، سرپرست نرم‌افزار هوم پاد استخدام می‌کند قابلیت فست شارژ اپل واچ سری ۷ با آداپتور ۵ وات مبتنی بر پروتکل USB-C PD نیز کار می‌کند طرح‌های مفهومی iPadOS 16، بهبودهای چندوظیفگی این سیستم‌عامل را به تصویر می‌کشد کانترپوینت: اپل همچنان با اختلاف پرسودترین برند بازار گوشی‌های هوشمند است تصویری از تفاوت ابعاد نمایشگر اپل واچ سری ۷ با نسل گذشته منتشر شد منبع زومیت
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×