میکروفون قابل حمل DJI Mic با عمر باتری ۱۵ ساعته و قابلیت ضبط صدای باکیفیت دوکاناله معرفی شد

شرکت DJI از محصول جدید خود به‌نام DJI Mic رونمایی کرد. این میکروفون امکان ضبط با کیفیت صدا را به‌صورت دوکاناله ارائه می‌دهد و عمر باتری آن حدود ۱۵ ساعت است.

DJI که بیشتر آن را با پهپادهایش می‌شناسیم، در چند وقت اخیر محصولات جدیدی معرفی کرده است. انتظار می‌رفت این شرکت از پهپاد Mavic 3 در کنار سه محصول دیگر رونمایی کند. بااین‌حال، این برند تاکنون دو محصول جدید معرفی کرده است که شامل دوربین Action 2 و دوربین Cinema Camera می‌شود. درحالیکه انتظار می‌رود شاهد معرفی پهپاد Mavic 3 باشیم، اما این شرکت چینی محصول جدیدی به‌نام DJI Mic معرفی کرده است. این دستگاه درواقع یک میکروفون قابل حمل ۳۲۹ دلاری است که درحال حاضر فقط امکان رزرو آن وجود دارد.

میکروفون DJI Mic

به گزارش گیزموچاینا، DJI Mic قابلیت‌ها و امکانات جذابی ارائه می‌دهد. به گفته‌ی DJI، این محصول امکان ضبط صدای با کیفیت و ضبط دوکاناله را تا فاصله‌ی ۲۲۸ متر ارائه می‌دهد. DJI Mic یک میکروفون قابل حمل است که حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن امکان ضبط صدا تا ۱۴ ساعت را فراهم می‌کند. همچنین با هربار شارژ این محصول می‌توان تا ۱۵ ساعت با آن کار کرد. میکروفون جدید DJI امکان ضبط صدای باکیفیت در سطح استودیو را ارائه می‌دهد. امکان ترکیب صداهای ضبط شده نیز در این محصول در دسترس کاربران خواهد بود.

محصول مورد اشاره از یک سیستم انتقال قدرتمند ضدتداخل بهره می‌برد که برای ضبط صدا در مناطق شهری شلوغ و پرجمعیت بسیار کاربردی است. گیرنده‌ی این دستگاه به درگاه یواس‌بی سی، درگاه لایتنینگ و TRS مجهز شده است و به‌همین دلیل می‌توان آن را به گوشی‌های هوشمند، دوربین و لپ‌تاپ متصل کرد. گیرنده‌ی این میکروفون از یک صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برد که امکان تغییر سریع تنظیمات ورودی و خروجی را ارائه می‌دهد. DJI Mic از اتصال بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و این امکان را فراهم کرده است که هنگام ضبط صدا بتوانید آزادانه حرکت کنید.

میکروفون DJI Mic

مقاله‌ی مرتبط:

می‌توان برای تجربه‌ی ضبط بهتر، میکروفون قابل حمل جدید DJI را به شیشه‌ی جلویی تجهیز کرد. علاوه‌بر این امکان قرار دادن این محصول روی گیره‌های مغناطیسی متصل به لباس وجود دارد. این دستگاه ۳۰ گرم وزن دارد. میکروفون جدید DJI دارای یک جعبه‌ی شارژ است که از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد. برای شارژ کامل جعبه‌ی شارژ این میکروفون حدود ۱۶۰ دقیقه زمان نیاز است. علاوه‌بر این گیرنده و فرستنده‌ی DJI MIC در ۷۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه‌ی جهانی این محصول در دسترس نیست.

نظر شما در مورد میکروفون قابل حمل و جدید DJI Mic چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در مورد این محصول با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ردمی اسمارت بند پرو با صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی OLED معرفی شد ردمی واچ 2 و ردمی بادز 3 لایت رونمایی شدند هرآنچه باید از دوبین ماژولار DJI Action 2 با توانایی فیلم‌برداری 4K بدانیم DJI دوربین جدید Action 2 را با طراحی ماژولار، لنز ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری 4K معرفی کرد رندرهای رسمی پهپاد DJI Mavic 3 فاش شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×