معرفی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد با ۵۰ سال سابقه درخشان در زمینه لوازم خانگی تبدیل به نامی شده که هر خانه داری که از خدمات تعمیرات برای لوازم خود استفاده کرده باشد نام آن را حداقل یکبار شنیده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کسانی هستند که تا به حال از خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد استفاده نکرده‌اند یا بنا بر استفاده از خدمات تعمیرکاران محلی نامی از این شرکت معتبر نشنیده‌اند، اگر شما هم جزو این دسته هستید در ادامه با معرفی شرکت تعمیرات لوازم خانگی با ما همراه باشید.

امکانات مراجعه به شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد

همواره این تفاوت ها و نوآوری های موجود است که نظر مصرف‌کنندگان و عموم جامعه را به خود جلب می‌کند، پس در زمان معرفی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد هم همین موضوع است که باید مورد بررسی قرار بگیرد، این شرکت با کمک متخصصان تعمیرات لوازم خانگی سعی کرده تا در وب‌سایت خود حداکثر راحتی و رفاه را برای مصرف‌کنندگان رقم بزند، در ادامه به بررسی ویژگی های سایت این شرکت می‌پردازیم:

  • ساخت بخش پرسش و پاسخ در مام زمینه های مرتبط با لوازم خانگی که موجب شده مصرف‌کنندگان علاوه بر اینکه بتوانند با مخصصین به گفتمان بپردازند امکان صحبت با باقی مصرف‌کنندگان را هم داشته باشند.
  • علاوه‌براین آی پی امداد در سایت خود در بخش برآورد هزینه‌های تعمیر تعربه هزینه‌های تعمیراتی برای همه محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده است و این موجب می‌شود تا شخصی نتواند از عدم آگاهی مصرف‌کننده صرفه‌جویی کند.
  • تدوین و ارائه فیلم‌ها و مقاله‌های آموزش تعمیرات لوازم خانگی، راهنمای استفاده از لوازم خانگی و راهنمای خرید لوازم خانگی از این سایت مرجعی معتبر برای مصرف‌کنندگان ساخته است.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از یخچال جنرال الکتریک و بروز خرابی در این دستگاه می‌توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکریک در شهر خود استفاده کنید.

استفاده از پرسش و پاسخ سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد

شاید بارها برای ما پیش آمده باشد که در زمینه لوازم خانگی با سوالات به خصوصی مواجه شویم که ندانیم برای رفع آن‌ها باید به کجا مراجعه کرد، اما اگر این امکان برای ما وجود داشته باشد تا با مراجعه به مرجعی معتبر نظر کارشناس و مصرف‌کننده را در کنار هم بدانیم به طبع در این زمینه به مشکلی نخواهیم خورد.

بخش پرسش و پاسخ سایت آی‌پی امداد این امکان را برای ما فراهم کرده تا هر پرسشی را که در مورد هر وسیله‌ای داریم در این بخش مطرح کنیم تا هم متخصصان این شرکت به ما پاسخ دهند و هم باقی مصرف کنندگانی که در سایت فعال هستند؛ به نوعی میون گفت آی پی امداد هیچ جای تاملی را برای سؤال مطرح در ذهن شما باقی نخواهد گذاشت.

برای استفاده از این بخش در این سایت کافی است تا در صفحه اصلی گزینه بخش پرسش و پاسخ در سمت چپ را بزنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

برآورد هزینه‌های تعمیر در سایت تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در آی پی امداد

یکی از معضلات و مشکلاتی که خیلی از افراد با تعمیرکاران لوازم خانگی دارند بر سر هزینه‌های تعمیر است، این به آن معنا است که در بسیار مواقع هزینه هایی که بابت تعمیرات پرداخت می‌شود مورد تأیید مصرف ککنده نیس، در این بخش از معرفی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد قصد بررسی یکی از ویژگی های این سایت را داریم که این مشکل را هم برای مصرف‌کننده خود رفع کرده است.

اگر قصد تعمیر هر کدام از لوزم منزل خود را داشتید اما نمی‌دانستید که هزینه تعمیر چقدر است و آیا هزینه درخواستی از سوی تعمیرکار منطقی است یا خیر نگران نباشید، شما می‌توانید به‌سادگی هرچه تمام تر به سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد مراجعه کنید و در بخش بآورد هزینه های تعمیر مشکل خود را رفع کنید و از پولی که بابت خرابی دستگاه خود باید بپردازید مطلع باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین ظرفشویی بوش و بروز خرابی در این دستگاه برای رفع عیب استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را به شما توصیه می‌کنیم.

انواع مقالات موجود در سایت تعمیرات لوازم خانگی

گرچه آی پی امداد یک سایت منتسب به شرکت تعمیرات لوازم خانگی است اما این به آن معنا نیست که شما صرفا برای استفاده از خدمات این شرکت باید به این سایت مراجعه کنید؛ بسایری از سوالات که در ذهن بسیاری از مصرف‌کنندگان مطرح می‌شود در آی پی امداد به آن پاسخ داده شده تا رفع مشکل برای مصرف‌کننده با کمرین هزینه اتفاق بیوفتد.

  • در صورتی که علاقه‌مند هستید تا مشکل دستگاه خود را خودتا حل کنید می‌توانید به بخش آموزش تعمیرات لوازم خانی در آی پی امداد مراجعه کنید و با مطالعه مقاله مربوط به مشکل خود متوجه شوید که آیا می‌توانید مشکل را رفع کنید یا نه.
  • اگر هم وسیله‌ای را خریداری کرده‌اید اما نمی دانید که چطور باید با از آن استفاده کرد، می‌توانید با مطالعه مقالات راهنمای استفاده لوازم خانگی در این سایت مشکل خود را رفع کنید.
  • حتی اگر هنوز وسیله ای خریداری نکرده باشید و برای انتخاب خود به مشکل خورده باشید هم آی پی امداد برای شما پیشنهاداتی دارد، می‌توانید به سایت آی پی اممداد مراجعه کنید و با مطالعه مقالات راهنمای خرید مشکل خود را رفع کنید.
  • علاوه‌براین با مراجعه به بخش مجله لوازم خانگی می‌توانید دستته بندی‌های مختتلفی را در آنجا ببینید و بر خسب نیاز خود از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید، کافی است تا در صفحه ابتدایی سایت از بالای صفحه گزینه مجله لوازم خانگی را انتخاب کنید تا صفحه زیر برای شما باز شود.

    آی پی امداد

ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به صورت حضوری و غیر حضوری توسط متخصصان آی پی امداد

اینکه لوازم خانگی به چه صورتی تعمیر می‌شوند برای بسیاری از مصرف‌کنندگان حائز اهمیت است، برخی از لوازم منزل به دلیل حجم و وزن زیاد قابل جا به جایی نیستند و در منزل مشتری تعمیر می‌شوند، مانند یخچال، ظرفشویی، لباسشویی، ماکروفر و … اما برخی از لوازم مانند جاروبرقی، جاروشارژی، قهوه ساز، چای‌ساز، اسپرسوساز، اتو و … که قابل حمل هستند را می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد تعمیر کنید.

آدرس تعمیرگاه لوازم خانگی آی پی امداد در تهران میدان فاطمی، خیابان چهلستون بین چهارم و ششم پلاک 44 است.

کاربران گرامی؛ در صورت استتفاده از ماشین لباسشویی بوش و بروز خرابی در این دستگاه می‌توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش استفاده کنید.

مناطق تحت پوشش شرکت تعمیرات لوازم خانگی

شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد در چه مناطقی ارائه می‌شود، این شرکت علاوه بر پوشش سراسری مناطق تهران در استان البرز هم خدمات تعمیرات لوازم خانگی را ارائه می‌دهد، در ادامه نگاهی به این مناطق خواهید انداخت.

مناطق تحت پوشش شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در استان تهران

الهیه، اقدسیه، زعفرانیه، کامرانیه، نیاوران، فرمانیه، قیطریه، ولنجک، تجریش، سعادت آباد، اختیاریه، مینی سیتی، ارتش، جمشیدیه، فرشته، دیباجی، شهران، جماران، اندرزگو، پاسداران، نوبنیاد، همت غرب، شهرک غرب، صادقیه، اکباتان، چیتگر، فردوس، آزادی، تهرانسر، شهر آرا، جیحون، تهرانپارس، نارمک، سهروردی، پیروزی، نازی آباد، انقلاب، امیر آباد، هفت تیر، ولیعصر

مناطق تحت پوشش شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد در کرج

مهرشهر، عظیمیه، جهانشهر، گوهردشت، گلشهر، مهرویلا، دهقان ویلا، گوهردشت، سه باندی، میدان مادر، دولت آباد، درختی، طالقانی، حسن آباد، شهدا، شهرک اوج، بلوار امام رضا، رستاخیز، مطهری، بلوار انقلاب، اردلان، میدان نبوت، بلوار شهید بهشتی، کمالشهر، میدان کرج، کارمندان شمالی و جنوبی، هفت تیر، مصباح، فردیس اعم از: میدان شانزده متری امام خمینی، میدان سرحدی، 48 دستگاه، بلوار بهاران، منظریه، شهرک 110، شهرک ناز، خیابان امام حسن، بلوار بیات، منطقه دلفین ها، تمامی کانال های فردیس و شهریار و اندیشه

مزایای استفاده از خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد

تا به اینجا به‌طور کامل به معرفی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد پرداختیم؛ اما یکی از مهم ترین مواردی که در بخش پایانی این مقاله قصد بررسی آن را داریم این است که شما با استفاده از خدمات آی پی امداد چه مزایایی را تجربه خواهید کرد، در ادامه با بررسی نقاط قوت آی پی اممداد در ارائه خدمات تعمیرات خود با ما همراه باشید.

  • بر خلاف بسیاری از تعمیرگاه‌های غیر مجاز همگی تعمیرکاران آی پی امداد موظف هستند تا برای تعمیر لوازم خانگی خود از قطعات فابریک استفاده نمایند.
  • علاوه‌براین هزینه تعمیرات لوازم خانگی در شرکت آی پی امداد مشخص است و هیچ تکنسینی اجازه دریافت پول بیش از حد از مصرف‌کننده را ندارد.
  • خدمات آی پی امداد دو صورت در محل برای لوازم بزرگ و در تعمیرگاه برای لوازم کوچک ارائه می‌گردد.
  • پس از دریافت خدمات به شما ضمانت‌نامه و فاکتور ارائه خواهد شد.

ارائه خدمات شیبا اینو در اکس نوین خرید ساعت مچی از فروشگاه کاظمی ویژگی‌های یک گارانتی خوب از نگاه آداک خرید vps مطمئن از ایران سرور تکنیک tv مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون منبع تعمیرگاه آی پی امداد
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×