مشخصات احتمالی باتری گوشی تاشو اوپو منتشر شد

طبق اخبار منتشرشده، گوشی تاشوی اوپو با نام اوپو فولد احتمالا به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات مجهز خواهد شد.

به گزارش گیزچاینا، اوپو در حال ساخت گوشی هوشمند تاشویی است که از باتری قوی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برد. در اوایل سال ۲۰۲۱، این شرکت طرح مفهومی گوشی هوشمندی با نام اوپو ایکس ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشت که صفحه‌‌نمایش قابل چرخش (کشویی با امکان امتداد در طرفین) را نشان می‌داد.

افزون بر این، به‌زودی گوشی تاشوی اوپو با گوشی‌های هواوی و سامسونگ رقابت خواهد کرد. هردوی این غول‌های فناوری، گوشی‌های تاشوی خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند. برای مثال، سامسونگ اخیرا از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. اوپو هنوز جزئیات مربوط به تاریخ معرفی گوشی تاشوی خود را اعلام نکرده است؛ اما گزارشی جدید، مشخصات باتری این گوشی تاشوی اوپو را نشان می‌دهد.

مشخصات احتمالی اوپو فولد

گفته می‌شود اوپو احتمالا این گوشی تاشو را با نام اوپو فولد (Oppo Fold) عرضه خواهد کرد. مشخصات کلیدی گوشی تاشو‌ی اوپو در اوایل ماه جاری فاش شد. افشاگر معروف، Digital Chat Station در آخرین پست خود در ویبو، مشخصات باتری این گوشی را منتشر کرده است و موکول شارما، یکی دیگر از افشاگران، اوایل امروز تصویر پست ویبو را توییت کرد.

اکثر گوشی‌های پرچم‌دار و برتر اوپو از شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برند و به گفته‌ی Digital Chat Station، اوپو فولد احتمالا از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اینکه اوپو فولد احتمالا به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد، اوپو باید چند ترفند‌ بهینه‌سازی را در پیش بگیرد تا مطمئن شود این گوشی تاشو عمر باتری طولانی ارائه می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که اوپو فولد به صفحه‌نمایش ۷٫۸ یا ۸ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر 2K مجهز خواهد شد. قدرت سخت‌افزاری این گوشی تاشو را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین خواهد کرد. این دستگاه احتمالا با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

در پنل جلو، اوپو فولد احتمالا به دوربین ۳۲ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماس ویدئویی و در پنل پشت احتمالا به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی مجهز خواهد شد. این حسگر در Find X3 Pro و جدید‌ترین گوشی پرچم‌دار وان پلاس نیز به کار برده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا اوپو در گوشی تاشوی خود از دوربین زیر صفحه‌نمایش استفاده خواهد کرد یا خیر. ِ‌اما به نظر می‌رسد که اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش قرار داشته باشد. قدرت نرم‌افزاری اوپو فولد را به‌صورت پیش‌فرض، اندروید ۱۱ با ColorOS 12 تأمین خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی تاشوی اوپو چیست؟ آیا این اوپو فولد می‌تواند با گلکسی زد فولد ۳ رقابت کند؟

قیمت احتمالی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو فاش شد؛ ۵۹۹ و ۸۹۸ دلار مشخصات احتمالی آنر X30 مکس منتشر شد بررسی آیفون ۱۳ اپل اپل، دومین فروشنده برتر گوشی‌ هوشمند در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ ویدیو‌های تبلیغاتی فاش‌شده از قابلیت‌های پیکسل 6 و 6 پرو منبع GIZCHINA
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×