مردم السالوادور برای خرید بیت کوین به فروش دلار روی‌ آورده‌اند

بعد از پذیرش بیت کوین به‌عنوان وجه رایج و قانونی در السالوادور، تعداد زیادی از مردم این کشور به شکل فزاینده‌ای پس‌انداز‌ دلاری خود را برای خرید بیت کوین هزینه می‌کنند.

به گزارش Cointelegraph، نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، افزایش تقاضای مردم این کشور برای خرید بیت کوین را دستاوردی برای دولت خود می‌داند و در همین راستا آمار استفاده از والت رسمی چیوو را با انتشار پستی در توییتر به اشتراک گذاشته است:

مقدار دلاری که مردم السالوادور برای خرید بیت کوین در دستگاه‌های خودپرداز چیوو وارد می‌کنند، بیش از ظرفیت این دستگاه‌ها است.

او حتی اعلام کرده است که هر کدام از رسانه‌های خبری السالوادور برای تأیید اطلاعات فوق می‌تواند به‌طور مستقل به این دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کند.

بوکله در ادامه اظهار داشت که والت رسمی چیو تنها در یک روز ۲۴,۰۷۶ درخواست تأیید پرداخت ثبت کرده؛ این تعداد مبلغی برابر با ۳,۰۶۹,۷۶۱٫۰۵ دلار برآورد شده است.

نایب بوکله توییت

بعد از رسمیت شناختن بیت کوین در السالوادور، این کشور با مشکلات بسیاری مانند اعتراضات خیابانی و دستگیری‌‌ بی‌دلیل مخالفان درگیر بود؛ اما حالا حوزه قضایی السالوادور هجوم مردم برای تبدیل دلار به بیت کوین را نشان‌دهنده تغییر احساسات آن‌ها و پذیرش استفاده از بیت کوین می‌داند.

مقاله‌های مرتبط:

البته دولت سالوادور در این فاصله برای ایجاد انگیزه و تشویق مردم، یارانه‌های مختلفی مانند یارانه سوخت مصرفی یا معافیت‌های مالیاتی برای استفاده از بیت کوین در نظر گرفته است.

السالوادور پس از اجرایی شدن قانون استفاده از بیت کوین، برای تسهیل تراکنش‌های محلی بیت کوین و تبدیل بیت کوین به دلار، بیش از ۲۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسر کشور نصب کرد و با این کار بعد از ایالات متحده و کانادا، در جایگاه سوم شبکه رمزارزی جهان قرار گرفت.

دولت سالوادور در نظر دارد با استفاده از سود حاصل از بازار صعودی بیت کوین، بیمارستان دامپزشکی چهار میلیون دلاری احداث کند. این بیمارستان مجهز به چهار اتاق عمل، چهار کلینیک اورژانس، ۱۹ مطب دامپزشکی و یک بخش توان‌بخشی برای حیوانات خواهد بود؛ رئیس جمهور السالوادور در این باره گفت:

ما تصمیم گرفتیم بخشی از این پول را برای ساخت دامپزشکی هزینه کنیم.

شما زندگی در کشوری که از بیت کوین به‌عنوان راه پرداخت اصلی استفاده می‌کند، چگونه تصور می‌کنید؟ آیا رمزارزها سیستم پرداخت آینده جهان خواهند بود؟

چگونه در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم مبلغ پرداختی به باج‌افزارها در سال ۲۰۲۱، از ده سال گذشته بیشتر است اپیک گیمز در رقابت با استیم، از بازی‌های مبتنی‌بر بلاک چین پشتیبانی می‌کند اسکوئر سیستم استخراج متن‌ باز برای بیت کوین می‌سازد TSMC قصد دارد پیشرفته‌ترین فب نیمه‌هادی ژاپن را بسازد منبع cointelegraph
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×