مدیاتک با پردازنده دایمنسیتی ۲۰۰۰ رکورد امتیاز انتوتو را شکست

دستگاهی اندرویدی مجهز به پردازنده Dimensity 2000 ساخت ساخت Mediatek رکورد امتیاز بنچمارک در نرم‌افزار AnTuTu را شکست.

مدیاتک مدتی است که مشغول تبلیغ فرارسیدن «اولین تراشه‌ی ۴ نانومتری موبایل در جهان» است. اگرچه در تیزرهای مدیاتک به‌جز «اولین بودن» اطلاعات خاص دیگری درباره‌ی چیپ مذکور وجود ندارد، شایعات از این حکایت دارند که چندین شرکت از جمله ویوو از این تراشه در محصولات خود استفاده خواهند کرد.

به‌تازگی بنچمارکی از یک گوشی ناشناس Vivo مجهز به تراشه‌ی مدیاتک منتشر شده است که برای اولین بار امتیازی بیشتر از یک میلیون در انتوتو گرفته است.

به‌گزارش gsmarena گوشی ویوو با شماره مدل vivo V2184 مجهز به پردازنده‌ای با نام MT6983 است. به‌احتمال زیاد این دستگاه گوشی جدیدی از سری X ویوو و تراشه Dimensity 2000 باشد. امتیاز ۱٬۰۰۲٬۲۲۰ توسط Ice Universe و Digital Chat Station دو افشاکننده‌ی مشهور دنیای فناوری گزارش شده و انتوتو هنوز آن را تأیید نکرده است.

برای مقایسه، بالاترین امتیاز فعلی گوشی‌های اندرویدی در بنچمارک انتوتو برابر با ۸۵۸٬۷۳۴ و متعلق به گوشی رد مجیک ۶ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ است. تنها دستگاهی که تابه‌حال توانسته امتیازی بالاتر از ۱ میلیون در انتوتو کسب کند آیپد پرو M1 اپل است.

چرا نسخه جدید اندروید برای گوشی‌های مجهز به تراشه‌های مدیاتک دیرتر منتشر می‌شود مدیاتک اکنون بزرگ‌ترین سازنده‌ی تراشه‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند در جهان است عملکرد گرافیکی اگزینوس 2200 نسبت به اگزینوس 2100 حدود ۳۴ درصد بهتر است سامسونگ اعلام کرد برنامه‌ای برای رونمایی از اگزینوس ۲۲۰۰ در ۱۹ نوامبر ندارد اینتل احتمالا در نسل سیزدهم پردازنده‌های خود همچنان از DDR4 پشتیبانی خواهد کرد منبع gsmarena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×