مایکروسافت به‌زودی امکان ماد کردن بازی‌های ویندوز استور را فراهم می‌کند

مایکروسافت با اعمال تغییرات جدید سعی دارد فروشگاه ویندوز را به استیم و اپیک شبیه کند.

تا پیش از این اگر بازی خود را ازطریق Microsoft Store نصب می‌کردید، فایل‌های مربوط به بازی در فولدری محافظت‌شده قرار می‌گرفتند و درنتیجه امکان تغییر دادن یا ماد کردن آن‌ها وجود نداشت؛ قابلیت بسیار محبوبی بین گیمرهای PC که بازی‌های خود را از فروشگاه‌هایی مانند استیم، اپیک، Battle.net و GOG تهیه می‌کنند بسیار متداول است.

به‌تازگی مایکروسافت در ویدیوی جدید Xbox Game Pass Community Update تأیید کرده که این سیاست درحال تغییر است و کاربران از این پس می‌توانند بازی‌های خود را هرجا که دلشان بخواهد (ازجمله فولدرهای محافظت نشده) نصب کنند و درنتیجه امکان ماد کردن بازی برایشان فراهم باشد.

فولدر نصب بازی در ویندوز

اگرچه پیش از این نیز امکان استفاده از ماد در برخی بازی‌های مایکروسافت استور فراهم بود، بازکردن «دسترسی فولدر» در بازی‌ها این امکان را به گیمرها می‌دهد تا از مادهای غیررسمی استفاده کرده یا حتی خود اقدام به مادکردن بازی‌ها کنند.

جیسون بیومانت رئیس بخش «تجربه‌ی شرکا» در ایکس‌باکس در این باره می‌گوید:

با بازی‌های بزرگ PC مانند Back 4 Blood, Age of Empires IV, Forza Horizon 5, و Halo Infinite که در روز عرضه ازطریق سرویس گیم پس دراختیار گیمرها قرار می‌گیرند، قصد داریم گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی تجربه‌ی بازی ازطریق اپ Xbox برای گیمرها فراهم کنیم.

اضافه‌شدن این قابلیت همچنین به‌معنای آن است که از این پس کاربران مایکروسافت استور می‌توانند بازی‌های سنگین را در درایو ثانوی (ازجمله درایوهای اکسترنال) نصب کنند.

آیا تابه‌حال تجربه‌ی استفاده از مایکروسافت استور را داشته‌اید؟ آیا تغییر سیاست جدید مایکروسافت شما را متقاعد به استفاده از فروشگاه مایکروسافت برای نصب بازی می‌کند؟

واتساپ به‌زودی امکان مخفی کردن گزینشی «آخرین زمان آنلاین بودن» را فراهم می‌کند ایلان ماسک ۵ میلیارد از سهامش در تسلا را فروخت زمان شارژ گوشی هوشمند با شارژرهای کوچک GaN به ۲۰ دقیقه کاهش می‌یابد ثبت پتنت ویلچر هوشمند با توانایی سازگاری با وضعیت کاربر توسط شیائومی مرورگر فایرفاکس به فروشگاه ویندوز استور اضافه شد منبع theverge
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×