لنوو مانیتور فوق‌عریض ۹۰ هرتزی E29w-20 را با قیمت ۲۳۵ دلار در چین رونمایی کرد

لنوو نمایشگر فوق‌عریض جدید LED خود موسوم به تینک‌ویژن E29w-20 را برای بازار چین رونمایی کرد. قیمت این نمایشگر در بازار چین ۱،۴۹۹ یوان (معادل ۲۳۵ دلار) است.

حاشیه‌های سه‌طرف تینک‌ویژن E29w-20 بسیار باریک و به پایه‌ای ارگونومیک مجهز شده است که عملکرد‌های چرخش و تعیین شیب و بالا و پایین بردن آن را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. این یعنی خریداران می‌توانند با مکانیزم درنظر‌گرفته‌شده، جهت، شیب و ارتفاع این مانیتور را به‌سادگی و مطابق نیاز خود تنظیم کنند. این نمایشگر دو بلندگوی داخلی سه‌واتی دارد که صدای واضح و بلندی تولید می‌کند.

مانیتور e29w-20 لنوو

به‌گزارش گیزموچاینا، لنوو E29w-20 از پنل ۲۹ اینچی IPS با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد که طیف رنگ sRGB آن ۹۹ درصد است. نرخ نوسازی این مانیتور ۹۰ هرتز و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی آن ۴٫۶ میلی‌ثانیه است و از فناوری فری‌سینک AMD نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این پنل به ۳۰۰ نیت می‌رسد و زاویه‌ی دید آن ۱۷۸ درجه است.

از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌توان به کنتراست چشم‌گیر ۱۰۰۰:۱ اشاره کرد؛ اما مهم‌ترین ویژگی آن، این است که از فناوری «نورآبی کم طبیعی» لنوو بهره می‌برد تا بدون ایجاد تغییر در خروجی تصویر، فشار نور آبی روی چشم را کاهش دهد.

همان‌طور‌که احتمالا می‌دانید، فیلترهای معمولی نور آبی ازجمله تنظیم حالت شب، باعث زرد‌شدن خروجی نمایشگر و انحراف رنگ خواهد شد. فناوری نورآبی کم طبیعی لنوو، این مشکل را با کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار رفع و به کاربر کمک می‌کند تا در عین محافظت از چشم، رنگ‌های دقیقی روی این نمایشگر مشاهده کند.

مانیتور e29w-20 لنوو

این ویژگی‌ها باعث می‌شود مانیتور جدید لنوو برای تولیدکنندگان محتوا، طراحان، متخصصان عکاسی، برنامه‌نویسان و سایر حرفه‌هایی که به صفحه‌نمایش عریض با دقت رنگ زیاد نیاز دارند و برای ساعت‌های طولاتی با رایانه کار می‌کنند، به گزینه‌ای ایدئال تبدیل شود.

مقاله‌های مرتبط:

تینک‌ویژن E29w-20 از درگاه‌های چندرسانه‌ای مثل Display Port 1.2 و HDMI 1.4 پشتیبانی و با ارائه‌ی گیره‌ی سیم، راهکاری برای مدیریت کابل ارائه می‌کند. مانیتور ۲۹ انیچی LED تینک‌ویژن E29w-20 لنوو اکنون در بازار چین با قیمت حدود ۲۳۵ دلار در‌دسترس خریداران قرار گرفته است؛ ولی احتمال دارد قیمتش به‌زودی افزایش یابد. علاقه‌مندان در سایر نواحی جهان با مراجعه به وب‌سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین، می‌توانند این نمایشگر را تهیه کنند.

ردمی مانیتور ۲۷ اینچی پرو را با وضوح 2K رونمایی کرد لپ‌تاپ‌های لنوو مجهز به تراشه‌ نسل دوازدهم اینتل سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد کامپیوتر همه کاره Lenovo AIO520 با صفحه نمایش ۲۳٫۸ اینچی در چین عرضه شد بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی (آبان ۱۴۰۰) چرا مانیتورهای OLED زیادی در بازار وجود ندارد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×