فروش ۱٫۲۶ میلیون دلاری NFT نقاشی‌‌های کارآفرین آمریکایی 

نقاشی‌های بداهه‌ی گری واینرچاک در مزایده کریستیز نیویورک با قیمتی بسیار بیشتر از آثار هنری نقاشان برجسته‌ای مانند اندی وارهول و جکسون پولاک به فروش رسید.

گری واینرچاک، کارآفرین آمریکایی، اسکن دیجیتال نقاشی‌های بداهه خود را با قیمتی بیش از ۹۰ میلیون دلار به فروش رسانده است؛ اما این سرمایه‌گذار روز ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) با فروش پنج عدد از نقاشی‌های کاغذی خود به ارزش ۱٫۲۶ میلیون دلار، ثابت کرد که نقاشی‌های کاغذی هنوز هم در عصر دیجیتال ارزشمند هستند.

مقاله‌ی مرتبط:

به گزارش Decrypt، قیمت این نقاشی‌های کاغذی در مزایده کریستیز نیویورک، از آثار اندی وارهول و جکسون پولاک پیشی گرفت.

در مزایده کریستیز مجموعه‌ نقاشی‌های واینرچاک با عنوان جوهر روی کاغذ به حراج گذاشته شد؛ این مجموعه شامل تعداد زیادی از پنج تصویر VeeFriends با نام‌های فیل‌ همدل، گوریل قدرشناس، مرغ بخشنده، مگس فانی و ببر فوق‌العاده بود که با دست کشیده شده بودند و هر کدام با قیمتی ۶ رقمی به فروش رسید.

veefriends

در میان این نقاشی‌ها، فیل همدل با قیمت ۴۱۲,۵۰۰ دلار گران‌ترین اثر به‌ فروش‌رفته در این مزایده است؛ کشیدن فیل همدل تنها یک دقیقه زمان برده بود.

واینرچاک نقاشی‌های خود را به مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۰ هزار NFT با نام VeeFriends تبدیل کرده است که هر کدام صفت‌های مختلفی مانند شتر نجیب، کرم‌های شب‌تاب درخشان یا جغد مزرعه خیر‌اندیش دارد.

واینرچاک

پنج نقاشی فروخته‌شده بخشی از مجموعه ۲۸۶تایی است که خود واینرچاک آن‌ها را کشیده.

طبق آنچه در وب‌سایت VeeFriends نوشته شده است، واینرچاک ویژگی‌های انسانی که به این حیوانات نسبت داده شده است بیش از هر چیز دیگری در مورد آن‌ها تحسین می‌کند. او معتقد است که این ویژگی‌ها باعث خوشبختی و موفقیت انسان‌ها می‌شوند. فارغ از موفقیت‌های واینرچاک در تجارت و سرمایه‌گذاری، این کارآفرین بیشتر به خاطر توصیه‌های انگیزشی‌ به شهرت رسیده است.

این نقاشی‌ها کودکانه به نظر می‌رسند؛ اما ارزان‌ترین NFT آن‌ها ۱۴٫۶۵ اتر (معادل ۵۰ هزار دلار) ارزش دارد و گران‌ترین NFT با برچسب میمون هوشیار، با قیمتی معادل ۱٫۲ میلیون دلار در مارکت پلیس OpenSea به فروش رسیده است.

alert ape

هر NFT در این مجموعه با ویدئویی ۲۰ تا ۳۰ ثانیه‌ای همراه است که کشیدن آن توسط واینرچاک را نمایش می‌دهد و داشتن هر کدام از آن‌ها، بلیط ورودی برای کنفرانس‌های آینده این کارآفرین در سه سال آینده محسوب می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

اولین کنفرانس از میان سه كنفرانس برنامه‌ریزی‌شده واینرچاک، سال آینده از ۱۹ می ۲۰۲۲ (۲۸ اسفند ۱۴۰۰) به مدت سه روز و با عنوان VeeCon ۲۰۲۲ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا برگزار خواهد شد.

تیک تاک روز پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد که مجموعه‌ NFT-های واینرچاک را در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۴ مهر ۱۴۰۰) همراه با ویدیوی سلبریتی‌های معروف این پلتفرم منتشر خواهد کرد.

شما درباره فروش نقاشی‌های واینرچاک با قیمت‌های گزاف چه دیدگاهی دارید؟

درآمد اپل در صنعت گیم بیشتر از مجموع درآمد سونی، مایکروسافت و نینتندو است تیک تاک مجموعه توکن‌های غیر قابل تعویض خود را عرضه خواهد کرد سورر (Sorare) چیست؛ معرفی بازی فوتبالی مبتنی‌بر بلاک چین اتریوم سنسور تاور: مجموع درآمد اپ استور و گوگل پلی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ به ۳۴ میلیارد رسیده است دولت هلند، سامسونگ را ۴۵ میلیون دلار جریمه کرد منبع decrypt
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×