فایل‌های ذخیره‌شده کاربران در سامسونگ کلاد از امروز حذف می‌شوند

از امروز کاربران امکان دسترسی و دانلود فایل‌های ذخیره‌شده در بخش Drive سامسونگ کلاد را نخواهند داشت.

سامسونگ درحدود پنج‌سال پیش سرویس ذخیره‌سازی ابری خود به نام Samsung Cloud را معرفی کرد. این سرویس به‌منظور همگام‌سازی داده‌های کاربران در دستگاه‌های گلکسی و امکان پشتیبان‌گیری از تنظیمات و داده‌های ذخیره‌شده در گوشی راه‌اندازی شد. این سرویس درایو ذخیره‌سازی جداگانه‌ای نیز به‌ کاربران ارائه می‌داد و کاربران می‌توانستد فایل‌های شخصی و تصاویر گالری را به‌جای ذخیره در حافظه‌ی گوشی‌، در این درایو آپلود کنند و از دستگاه‌های دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

با‌این‌حال مدتی پیش سامسونگ سیاستی جدید درقبال این سرویس در پیش گرفت و اعلام کرد که قابلیت‌های سامسونگ کلاد درایو و همگام‌سازی گالری ادامه‌دار نخواهد بود و در آینده از این سرویس حذف خواهند شد.

مقاله‌ی مرتبط:

این شرکت به کاربرانی که داده‌های خود را در درایو ابری آپلود کرده بودند، اخطار داد که تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ فرصت خواهند داشت تمامی داده‌های خود را دانلود کنند؛ اما این زمان برای دسته‌ای از کشور‌ها تا ۳۰ سپتامبر و برای دسته‌ی دوم تا ۳۰ نوامبر، یعنی دیروز تمدید شد. این آخرین فرصتی بود که کاربران می‌توانستند فایل‌های خود را دانلود کنند.

درواقع، سامسونگ مشترکان این سرویس را براساس کشوری که در حساب کاربری آن‌ها ثبت شده بود، به دو گروه تقسیم کرد: گروه اول تا ۳۰ سپتامبر برای دانلود داده‌های خود قبل از حذف آن‌ها از روی سرورهای سامسونگ و گروه دوم تا ۳۰ نوامبر برای این کار مهلت داشتند. اگر جزو کاربران گروه دوم باشید و در گذشته فایل‌هایی را در درایو ابری سامسونگ ذخیره کرده باشید، احتمالا اعلانی پایدار از دیروز برایتان به‌نمایش درآمده باشد. این اعلان آخرین هشدار حذف اطلاعات و آخرین فرصت دانلود آن‌ها بود.

اخطار حذف اطلاعات کاربران از درایو ابری سامسونگ

ناگفته نماند که این حذف اطلاعات فقط شامل بخش Samsung Cloud Drive می‌شود و داده‌ها و فایل‌های ذخیره‌شده از‌طریق پشتیبان‌گیری دستگاه در سرویس ابری سامسونگ دست‌نخورده باقی خواهند ماند. همچنین، همگام‌سازی مواردی چون یادداشت‌ها، مخاطبان، تقویم، سوابق و داده‌های مرورگر و نیز سرویس پشتیبان‌گیری و بازیابی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

برنامه اساسی سامسونگ برای افزایش سهم بازار گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۲ سامسونگ دو خط‌تولید بزرگ LCD را برای تولید OLED تبدیل می‌کند یوتیوب در حال امتحان طراحی سازگار با Material You برای اپ اندرویدی خود است اشتراک گذاری ویدیو و عکس افراد بدون رضایت آن‌ها در توییتر ممنوع شد به لطف سامسونگ، گوشی‌های تاشو قوی‌ترین سه ماهه مالی خود را تجربه کردند منبع sammobile
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×