فاکسکان تا سال ۲۰۲۴ در هند و اروپا کارخانه تولید خودرو برقی تأسیس خواهد کرد

بازار نوظهور خودروهای برقی مورد توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان قرار گرفته است. اکنون فاکسکان که آن را به مونتاژکننده‌ی اصلی گوشی‌های آیفون می‌شناسیم، قصد دارد برای گسترش فعالیت‌های خود در صنعت خودروهای الکتریکی، چند کارخانه در نقاط مختلف جهان تأسیس کند.

فاکسکان قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ در هند، اروپا و آمریکای شمالی یا جنوبی یک کارخانه‌ی خودروسازی الکتریکی جدید بسازد. این اقدام برای مونتاژکننده‌ی اصلی آیفون یک حرکت بزرگ محسوب می‌شود و فعالیت‌های این شرکت را به بازار روبه‌رشد خودروهای برقی گسترش خواهد داد.

مقاله‌های مرتبط:

به اعلام گیزموچاینا، و با استناد به گزارش NikkeiAsia، این خبر را رئیس بزرگ‌ترین سازنده‌ی الکترونیک قراردادیِ جهان اعلام کرده است. به‌عبارت دیگر، وسایل نقلیه‌ی الکتریکی و صنعت نوظهور آن، بخش کلیدی استراتژی رشد در این حوزه است. یانگ لیو، رئیس فاکسکان اظهار داشت:

تولید منطقه‌ای، استراتژی کلیدی ما به‌منظور توسعه‌ی تجارت خودروهای الکتریکی در سطح جهان خواهد بود. ما جزئیات مربوط به تأسیسات اروپا و پس از آن هند و بازار آمریکای جنوبی را به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

لیو همچنین اعلام کرده که این اقدام با همکاری دولت‌های محلی یا شرکت‌های پیشنهادی دولت‌ها انجام خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:

فعالیت ما در اروپا از طریق همکاری غیرمستقیم با خودروسازان آلمانی خواهد بود. افزون‌براین، یک کارخانه‌ی جدید در آمریکا، به بازار آمریکای جنوبی ما کمک خواهد کرد؛ زیرا این سایت در مکزیک واقع شده است که درحال حاضر قطب مهمی برای زنجیره‌‌ی تأمین‌کنندگان خودرو محسوب می‌شود و مهم‌ترین پایگاه تولیدی فاکسکان است.

درحال حاضر این شرکت با خرید یک کارخانه‌ی تولیدی از «لردستون موتورز» در ایالت اوهایو آمریکا، تلاش خود را برای ورود به صنعت خودروهای برقی افزایش می‌دهد. این کارخانه از آوریل ۲۰۲۲ برای تولید وانت‌های بزرگ برای بازار آمریکا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این شرکت حتی در تایلند نیز تأسیساتی برای تولید خودروهای الکتریکی ایجاد خواهد کرد و در این زمینه برای گسترش فعالیت‌هایش در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا با شرکت نفت و گاز تحت حمایت دولت این کشور یعنی PTT همکاری خواهد کرد.

نظر شما در مورد ورود فاکسکان به بازار خودروهای برقی چیست؟

نتفلیکس شیوه رتبه‌بندی فیلم‌ها و سریال‌های محبوب‌ خود را تغییر می‌دهد خودروی تفریحی و برقی پایونیر با ظرفیت پیمایش ترکیبی ۷۰۰۰ کیلومتر معرفی شد فاکسکان سه نمونه اولیه از خودروهای برقی خود را با نام تجاری فاکسترون به نمایش گذاشت طرح مفهومی از خودرو مفهومی و آینده‌نگر یونانید نیود به قیمت ۱۱۱ هزار دلار فروخته شد سدان برقی مرسدس بنز EQS ارزان‌تر از S کلاس ۲۰۲۲ با امکانات مشابه است منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×