عرضه‌ نسخه بهبودیافته MIUI 12.5 برای برخی از گوشی‌های ردمی لغو شد

شیائومی از لغوشدن برنامه به‌روزرسانی تعدادی از گوشی‌های ردمی قدیمی به نسخه‌ی بهبودیافته MIUI 12.5 خبر داد.

ویرایش بهبودیافته رابط کاربری شیائومی تحت عنوان MIUI 12.5 Enhanced Edition در رویداد معرفی شیائومی میکس ۴ رونمایی شد. از آن زمان تاکنون، آپدیت این نسخه برای تعدادی از گوشی‌های این شرکت دردسترس قرار گرفته و وعده داده شده که برای مدل‌های باقی‌مانده تا پایان سپتامبر منتشر خواهدشد. با این‌وجود پس از گذشت سه‌ماه، شیائومی از لغو انتشار این آپدیت برای برخی از گوشی‌های ردمی خبر داده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، براساس اعلامیه‌ای که در کانال تلگرام Mi Fans Home انتشار یافته است، نسخه‌ی بهبودیافته MIUI 12.5 برای این مدل‌های ردمی منتشر نمی‌شود:

  • ردمی نوت ۷ پرو
  • ردمی نوت ۷ اس
  • ردمی نوت ۷
  • ردمی Y3
  • ردمی ۷
  • ردمی ۷ ای

مقاله‌های مرتبط:

در این اعلامیه به عدم‌ عرضه این آپدیت برای گوشی می A3 نیز اشاره شده است؛ این امر تعجب‌آوری نیست، چراکه این گوشی مبتنی بر اندروید وان بوده و فاقد پوسته‌ی اختصاصی شیائومی است. البته به‌روزرسانی‌های فرمور گوشی‌های مبتنی بر اندروید وان شیائومی با همان شماره‌گذاری نسخه‌های MIUI عرضه می‌شوند.

این اولین‌باری نیست که این شرکت به‌طور غیرمنتظره از لغو آپدیت‌هایی که قبلا به آن‌ها وعده‌داده بود خبر می‌دهد. سال گذشته نیز دو مدل ردمی ۷ و ردمی Y3 از لیست گوشی‌های واجد شرایط دریافت MIUI 12 خط خوردند. با این وجود ردمی ۷، نسخه‌ی ۱۲ و حتی ۱۲.۵ رابط کاربری MIUI را دریافت کرد اما ردمی Y3 از دریافت آپدیت بازماند. به‌نظر می‌رسد شیائومی هنوز خط مشی از پیش تعیین‌شده و روشنی در مورد برنامه به‌روزرسانی گوشی‌های خود نداشته و دائما آن‌ها را تغییر می‌دهد، از این رو هنوز احتمال اندکی از عرضه نسخه‌ی بهبودیافته MIUI برای دارندگان مدل‌های فوق وجود دارد.

شما همراهان زومیت درمورد نحوه‌ی عملکرد شیائومی در انتشار به‌روزرسانی‌ها چه دیدگاهی دارید؟

گوشی جدید شیائومی با اسنپدراگون 870 و دوربین‌های چشمگیر به‌زودی معرفی خواهد شد شیائومی 11T در بنچمارک DXOMARK بسیار پایین‌تر از 11T پرو قرار گرفت جزئیات دوربین و تراشه‌ شیائومی 12 الترا و شیائومی 12 الترا Enhanced Edition فاش شد شیائومی احتمالا دو گوشی پرچم‌دار با صفحه‌نمایش کوچک عرضه خواهد کرد سامسونگ برخی از ویژگی‌های گلکسی واچ 4 را برای ساعت‌های گلکسی قدیمی‌تر مبتنی‌بر تایزن منتشر کرد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×