ظرفیت باتری پهپاد DJI Mavic 3 نسبت به مدل قبل ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت

با توجه به تصاویر جدید فاش‌شده از پهپاد DJI Mavic 3، به‌ نظر می‌رسد این محصول نسبت به نسل قبل خود از باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد و می‌تواند تا ۴۶ دقیقه بیشتر پرواز کند.

اخیرا شایعات زیادی در مورد پهپاد مورد انتظار DJI Mavic 3 در دسترس قرار گرفته است. به‌تازگی جزئیات دیگری در مورد این محصول در جدیدترین تصاویر فاش‌شده از آن در دسترس قرار گرفته است. بر اساس اعلام جی‌جی‌آی در توییتر، پهپاد DJI Mavic 3 در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، پهپاد یادشده نسبت به نسل قبلی‌اش از نظر قابلیت‌های ضبط ویدئو و ویژگی‌های دیگر پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت. تصاویر جدید نشان می‌دهد که این پهپاد همچنان از طراحی تاشو بهره می‌برد. در این تصاویر، فردی را می‌بینیم که یک کنترل از راه‌ دور ساده در دست دارد. گفته می‌شود کنترلر جدید RC Pro این شرکت فقط در بسته‌ی Mavic 3 Cine Premium قرار داده خواهد شد.

dji mavic 3

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از فروشندگان این محصول، ابعاد آن ۱۲۴ در ۴۲ در ۴۴ میلی‌متر خواهد بود و ظرفیت باتری آن تا ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.

در تصویر باتری DJI Mavic 3 به‌وضوح مشخص است که باتری این پهپاد نسبت به مدل‌های قبلی، ظرفیت بیشتری دارد. باتری این محصول از طریق بخش پشتی روی پهپاد نصب می‌شود که از این نظر شباهت زیادی با مدل DJI FPV دارد. شرکت سازنده از چهار چراغ ال‌ای‌دی در اطراف پهپاد مورد اشاره بهره برده است که وضعیت باتری و عملکرد روشن یا خاموش بودن را نشان می‌دهند.

dji mavic 3

جاسپر النز در حساب توییتر خود اعلام کرده که باتری پهپاد DJI Mavic 3 حدود ۳۰ درصد نسبت به مدل قبل بزرگ‌تر شده است و بدین مدت‌زمان پرواز آن تا ۴۶ دقیقه بیشتر خواهد بود. پیشرفت در بخش باتری یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند روی مدل جدید پهپاد‌ها اعمال شود. البته هنوز نمی‌دانیم قیمت رسمی تعیین‌شده برای Mavic 3 چقدر است. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این محصول، اطلاعات بیشتری در مورد آن به‌ دست‌ خواهیم آورد.

نظر شما در مورد پهپاد Mavic 3 شرکت DJI چیست؟

شیائومی فاصله‌یاب لیزری هوشمند Mijia را با قیمت ۲۶ دلار رونمایی کرد شایعه: اپل در حال کار روی نسل بعدی اپل تی‌وی و کنسول دستی مشابه نینتندو سوییچ است ارسال سفارش از پشت‌بام مرکز خرید گرند پلازا در جدیدترین پروژه شرکت وینگ ساعت هوشمند Xiaomi Mibro Lite با قیمت مقرون‌به‌صرفه و حاشیه‌های باریک روانه بازار شد تصاویر و مشخصات لنوو لیجن پلی، رقیب اندرویدی استیم Deck و نینتندو سوئیچ، فاش شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×