ظاهرا گوگل گوشی هوشمند تاشو سری پیکسل را لغو کرده است

به‌نظر می‌رسد گوگل نسبت به تولید گوشی‌های تاشو سری پیکسل منصرف شده است.

براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده بود، گوگل درحال کار روی گوشی هوشمند تاشو خود با نام تجاری پیکسل است، اما اکنون گفته شده که این شرکت دیگر قصد ندارد گوشی تاشو پیکسل فولد را به بازار عرضه کند.

به گزارش گیزموچاینا، به‌نظر می‌رسد گوگل برای معرفی یک گوشی تاشو آماده نیست زیرا اعتقاد دارد که دستگاه تاشو این شرکت آنقدر که لازم است با سایر گوشی‌های مشابه مثل گوشی‌های تاشو سامسونگ در آمریکا و اروپا تفاوت ندارد تا با آن‌ها رقابت کند.

گزارش‌های قبل حاکی از آن بود که گوشی تاشو پیکسل فولد از نظر ابعاد، هم‌اندازه‌ی گلکسی زد فولد ۳ باشد. همچنین انتظار داشتیم این محصول به یک نمایشگر LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شود. گزارش‌های قبلی به این نکته اشاره داشت که دوربین دستگاه تاشو گوگل پیشرفته نخواهد بود زیرا این محصول از نظر سخت‌افزاری در سطحی پایین‌تر از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو قرار می‌گرفت.

براساس گزارش‌های قبلی، ظاهرا قرار بود گوگل، گوشی پیکسل فولد را با یک سنسور اصلی ۱۲٫۲ مگاپیکسلی IMX363 روانه‌ی بازار کند. این لنز از زمان معرفی پیکسل ۳ در کنار یک دوربین فوق‌عریض سونی IMX386 و دو دوربین هشت مگاپیکسلی سونی IMX355 به‌عنوان دوربین اصلی گوشی‌های هوشمند گوگل مورد استفاده قرار گرفته است؛ دوربین‌هایی که احتمالا قرار بود به‌عنوان لنز سلفی برای نمایشگر داخلی و خارجی روی پیکسل فولد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مقاله‌ی مرتبط:

در بخش نرم‌افزاری انتظار می‌رفت گوگل گوشی پیکسل فولد را با سیستم‌عامل اندروید 12L روانه‌ی بازار کند. علاوه‌بر این قرار بود این سیستم‌عامل برای نمایشگر داخلی و بزرگ‌تر این گوشی بهینه‌سازی شود تا بتوان به‌روشی بهینه‌تر از آن در اپلیکیشن‌های مختلف بهره برد.

انتظار می‌رود گوگل سیستم‌عامل اندروید 12L را منتشر کند، اما این شرکت اولین برندی نخواهد بود که در سیستم‌عامل خود ویژگی‌های جدیدی برای گوشی هوشمند تاشو درنظر گرفته است. حال باید دید گوگل درنهایت چه تصمیمی درمورد گوشی تاشو خود خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گوگل واقعا پروژه گوشی تاشو خود را برای همیشه کنار گذاشته است؟

بالمودا فون؛ وقتی شرکت سازنده توستر گوشی هوشمند می‌سازد هواوی پی 50 پرو با تراشه اسنپدراگون 888 در اواخر دسامبر عرضه خواهد شد گوشی‌های سری آنر 60 در وب‌سایت گواهی 3C مشاهده شدند بررسی نوا 8 هواوی [با بررسی ویدیویی] ظرفیت باتری گلکسی A33 سامسونگ از طریق گواهینامه Safety Korea فاش شد منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×