صفحه آبی مرگ در آپدیت اخیر ویندوز 11 بازگشته است

رنگ صفحه‌ی مرگ که در ویندوز ۱۱ از آبی به مشکی تغییریافته بود در آپدیت جدید ویندوز ۱۱ به آبی بازگشته است.

مایکروسافت اخیرا آپدیت جدیدی برای اعضای حلقه‌ی بتا و پیش‌نمایش انتشار ویندوز اینسایدر منتشر کرده که باگ‌های بسیاری را در ویندوز ۱۱ برطرف می‌کند. همانند سایر آپدیت‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، شاهد لیست بلندبالایی از باگ‌ها و مشکلات ویندوز ۱۱ هستیم که مایکروسافت اقدام به رفع آن‌ها کرده است. این مشکلات به اندازه‌ی کافی توجیه‌گر افرادی است که تصمیم گرفته‌اند تا زمان برطرف شدن این مشکلات در ویندوز ۱۰ باقی بمانند.

این به‌روزرسانی که با بیلد ۲۲۰۰۰.۳۴۶ عرضه شده است، بسیاری از باگ‌های گرافیکی مرتبط با نوار وظیفه و منوی استارت جدید، برخی از مشکلات تنظیم صدای دستگاه‌های بلوتوثی، ایرادات مربوط به برنامه‌های ۳۲ بیتی، ایرادات مربوط به پرینتر‌ها و بسیاری دیگر را برطرف می‌کند.

درمیان این فهرست بلند‌بالا، تغییر مهم دیگری جلب توجه می‌کند و آن بازگشت رنگ آبی به یکی از بخش‌های بحث‌برانگیز ویندوز یعنی صفحه‌ آبی مرگ است. اگر خاطرتان باشد، مایکروسافت رنگ صفحه‌ی معروف مرگ در ویندوز ۱۱ را به مشکی تغییر داده بود اما به‌نظر می‌رسد مایکروسافت از این تغییر پشیمان شده است و در این آپدیت، رنگ آبی را به این صفحه بازگردانده است.

مقاله‌های مرتبط:

صفحه‌ی آبی مرگ در نوع خود نمادین شده است، کاربران با این پدیده احساس غریبگی نمی‌کنند و برخی به‌وفور با این صحنه ترسناک مواجه می‌شوند. بسیاری از ماها در دستگاه‌هایی مانند خودپرداز‌ها با آن مواجه شده‌ایم. حتی تشکّلی با مضامین طنزآمیز در ارتباط با این پدیده در ردیت تشکیل شده است و کاربران در آن تصاویری را از مواجهه با این پدیده در وسایل، تابلو‌ها و اماکن عمومی به اشتراک می‌گذارند.

به‌روزرسانی‌های حلقه Release Preview، چندروز تا چندهفته پیش از انتشار عمومی عرضه می‌شوند، از این رو؛ انتظار می‌رود به‌روزرسانی مذکور همراه با بازگشت صفحه آبی مرگ به‌زودی برای تمامی کاربران ویندوز ۱۱ عرضه شود.

شیائومی جزئیات فاز سوم انتشار نسخه بهبودیافته MIUI 12.5 را اعلام کرد قابلیت تم داینامیک اندروید ۱۲ به سایر گوشی‌های اندرویدی نیز می‌آید چرا نسخه جدید اندروید برای گوشی‌های مجهز به تراشه‌های مدیاتک دیرتر منتشر می‌شود WSATools، ابزار نصب آسان اپ‌های اندرویدی در ویندوز 11، از فروشگاه مایکروسافت حذف شد چه گوشی‌ هایی آپدیت اندروید 12 را دریافت می کنند ( لیست کامل گوشی ها) منبع ars technica
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×