شیائومی سیوی بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شود

سیوی اولین گوشی غیر پرچم‌دار شیائومی است که شارژر داخل جعبه قرار ندارد و برای خریداران آن، شارژر ۵۵ وات اختیاری در بسته‌بندی جداگانه در نظر گرفته شده است.

شیائومی سیوی روز گذشته در چین معرفی شد. به‌جز طراحی و ساختار جذاب، مشخصات این گوشی هوشمند با بسیاری از دستگاه‌های میان‌رده قبل تفاوتی ندارد؛ اما سیوی در یک بخش با دیگر پرچم‌دارانی که امسال عرضه شده‌اند، مشترک است.

به گزارش گیزموچاینا، درست مانند سری ۱۱ شیائومی، سیوی با شارژر موجود در جعبه عرضه نمی‌شود. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شیائومی سیوی در جعبه‌ای با ضخامت مشابه سری می ۱۱ عرضه می‌شود و داخل آن، یک قاب ژله‌ای وجود دارد.

سیوی اولین گوشی میان‌رده شیائومی است که شارژر درون جعبه‌اش قرار ندارد. در پوستر پایین به این موضوع اشاره شده است که کسانی که گوشی سیوی را خریداری می‌کنند، یک شارژر ۵۵ وات اختیاری با فناوری GaN در بسته‌ای جداگانه (درست مانند می ۱۱ شیائومی) دریافت خواهند کرد.

شارژر اختیاری ۵۵ وات شیائومی سیوی

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی سیوی به صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچ AMOLED با لبه‌های خمیده و حفره‌ای برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر پنل مجهز شده است.

برای شیائومی سیوی، تراشه‌ی اسنپدراگون 778G به‌ همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی غیر قابل ارتقا در نظر گرفته شده است. در پنل پشت، دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو بهره می‌برد.

انرژی شیائومی سیوی توسط باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات (مانند می ۱۱) تأمین می‌شود. وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵٫۲، NFC، فرستنده مادون قرمز، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و MIUI 12.5 بر اساس اندروید ۱۱ از دیگر مشخصات این گوشی میان‌رده‌ی شیائومی است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی حذف شارژر از جعبه‌ی این گوشی میان‌رده چیست؟

شیائومی از Watch Color 2 و Earphones 3 Pro رونمایی کرد مشخصات کلیدی و طراحی احتمالی POCO C31 منتشر شد مسیر موفقیت شیائومی؛ تحلیل استراتژی‌های به‌‌کار‌رفته در سفر پرفراز‌و‌نشیب غول فناوری چینی سامسونگ احتمالا عرضه گلکسی S21 FE را لغو خواهد کرد سیوی رونمایی شد؛ گوشی باریک و سبک شیائومی برای بازار میان‌رده منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×