شیائومی بیش از ۱۵ میلیون دستگاه کتری برقی فروخته است

به گفته‌ی شیائومی، تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰)، فروش کتری برقی شیائومی از ۱۵ میلیون دستگاه فراتر رفته است.

باور این موضوع سخت است که یک برند بتواند جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف داشته باشد؛ اما یک شرکت متمرکز بر گوشی‌ هوشمند چگونه می‌تواند در زمینه‌هایی مانند تلویزیون، پاوربانک، مچ‌بند، پلوپز، کتری برقی و … همتایی نداشته باشد و موفقیت‌‌های زیادی کسب کند؟ همان‌طور که پیش‌بینی کردید، ما درباره‌ی شیائومی صحبت می‌کنیم. پس از اینکه شیائومی به فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه پلوپز دست پیدا کرد، اکنون به‌طور رسمی آخرین گزارش درباره‌ی فروش کتری برقی خود را منتشر کرده است.

به‌ گزارش گیزچاینا، شیائومی اعلام کرد که تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰)، فروش کتری برقی شیائومی از ۱۵ میلیون دستگاه فراتر رفته است. قیمت این کتری‌ از ۷۹ یوآن (۱۲ دلار) تا ۲۴۹ یوآن (۳۹ دلار) متغیر است.

فروش ۱۵ میلیون کتری برقی شیائومی

کتری Xiaomi Kettle 2

در سپتامبر سال ۲۰۲۱، نسل جدید کتری‌های برقی شیائومی با نام Xiaomi Kettle 2 رسماً با قیمت ۹۹ یوآن (۱۵ دلار) عرضه شد. این کتری پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبل ندارد؛ اما ظرفیت آن در مقایسه با نسل قبل از ۱٫۵ لیتر به ۱٫۷ لیتر رسیده و نکته‌‌ی جالب توجه، قیمت ثابت آن است.

مقاله‌های مرتبط:

کتری Xiaomi Kettle 2 از توان ۱۸۰۰ وات بهره می‌برد که می‌تواند زمان جوش را در مقایسه با کتری‌های ۱۵۰۰ لیتری، ۲ دقیقه کاهش بدهد. در این کتری از طراحی دولایه در داخل و خارج برای تشکیل یک لایه عایق میانی استفاده شده است تا از سوختگی‌های پیش‌بینی‌نشده جلوگیری کند.

مخزن داخلی آن به فولاد ضد زنگ درجه‌ی ۳۰۴ مجهز است که ساختاری یک‌تکه دارد و در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاوم است و از طرف دیگر، راحت‌تر تمیز می‌شود.

Xiaomi Kettle 2 از ترموستات برند انگلیسی STRIX به‌عنوان تضمین‌کننده‌ی ایمنی دستگاه استفاده می‌کند و به منبع تغذیه اجازه می‌دهد دقیقا در زمان جوش آمدن آب، حرارت را متوقف کند. کتری شیائومی دارای حفاظت سیستم قدرت چهارگانه است که‌ در صورت نبود آب، به‌طور خودکار خاموش می‌شود. از دیگر ویژگی‌‌ها‌ی این کتری می‌توان به محافظ فیوز در دمای بالا و طراحی ضد ضربه اشاره کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این گزارش چیست؟

شایعه: MIUI 13 تغییرات زیادی به همراه خواهد داشت ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد مشخصات احتمالی خانواده ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد گوشی‌های جدید ردمی به‌زودی معرفی خواهد شد اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی کاربران توسط بعضی نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید ثابت شد منبع gizchina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×