شیائومی احتمالا نماد Mi Bunny را از صفحه فست بوت MIUI حذف خواهد کرد

نماد خرگوش موسوم به Mi Bunny احتمالا از صفحه‌ی فست‌بوت نسخه‌ی بعدی رابط کاربری اختصاصی شیائومی حذف خواهد شد.

شیائومی فعالیت خود را به‌عنوان یک شرکت نرم‌افزاری با ارائه‌ی رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI آغاز کرد. اخیرا پوسته‌ی اندرویدی این شرکت به‌دلیل مختلفی در سراسر جهان مورد انتقاد قرار گرفته است. از این‌رو، غول فناوری چینی تلاش کرده است تا با به‌تعویق انداختن تاریخ انتشار نسخه‌ی جدید این رابط کاربری یعنی MIUI 13، مشکلات آن را رفع کند. در چند روز اخیر گزارش‌های مختلفی درمورد قابلیت‌ها و زمان انتشار این نسخه از MIUI در دسترس قرار گرفته است. حال طبق آخرین اطلاعات به‌دست آمده، ظاهرا تغییر دیگری در دستگاه‌های شیائومی مجهز به MIUI اعمال خواهد شد که یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این پوسته را حذف خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، از زمانیکه شیاسومی فروش گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده، محبوب زیادی میان توسعه‌دهندگان شخص‌ثالث به‌دست آورده است. در واقع دستگاه‌های این شرکت بیشتر، مورد علاقه‌ی توسعه‌دهندگان است. دلیل این امر این است که شیائومی برخلاف سایر تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند، امکان باز کردن قفل بوت‌لودر و منابع هسته‌ی نرم‌افزار خود را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است. دلیل دیگر این است که دستگاه‌های این شرکت نسبت به قیمت، عملکرد مناسب‌تری ارائه می‌دهند و درواقع نسبت به محصولات برندهای دیگر، مقرون‌به‌صرفه‌تر محسوب می‌شوند.

اگر از علاقمندان به رام‌های سفارشی شیائومی باشید، احتمالا با ظاهر بخش فست‌بوت دستگاه‌های این شرکت آشنایی دارید. از سال‌ها قبل در این صفحه یک نماد خرگوش دیده می‌شود که درحال تعمیر اندروید است و عبارت «FASRBOOT» با رنگ آبی زیر آن درج شده است. این درحالی است که صفحه‌ی فست‌بوت گوشی‌های اندرویدی هیچ شرکت دیگری این قابلیت منحصر‌به‌فرد را ندارد. متاسفانه شیائومی لوگوی خرگوش فست‌بوت را در جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی MIUI جدید حذف کرده است.

فست بوت MIU 13

براساس گزارش ITHome، شیائومی اکنون تصویر خرگوش صفحه‌ی فست‌بوت را در نسخه‌ی ۲۱٫۱۱٫۱۶ با یک متن ساده‌ی زرد رنگ با عنوان FASTBOOT جایگزین کرده است. اینکه تغییرات نسخه‌های بعدی رابط کاربری MIUI پیش از انتشار در نسخه‌ی پایدار آن، در نسخه‌های آزمایشی اعمال شود، به یک امر رایج و شناخته شده تبدیل شده است. بااین‌حال، احتمال دارد برخی از تغییرات نسخه‌های منتشرشده در کانال بتا شیائومی، در نسخه‌ی نهایی ارائه نشود. اگر شیائومی واقعا قصد داشته باشد که صفحه‌ی فست‌بوت رابط کاربری اختصاصی خود را تغییر دهد، این مورد احتمالا در به‌روزرسانی MIUI 13 اعمال خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

شیائومی با گذشت زمان تغییراتی در رابط کاربری خود اعمال و قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است. این خرگوش درواقع نماد طلسم رسمی شرکت یاد شده است که در چین با نام Mitu و در سایر نواحی جهان با عنوان Mi Bunny شناخته می‌شود.

شیائومی در طی سال‌های گذشته، Mitu را تقریبا در همه‌ی محصولات عرضه شده به بازارهای بین‌المللی خود حذف کرده است. این نماد در حال‌حاضر فقط در صفحه‌های خطا در وب‌سایت Mi.com قابل مشاهده است که به‌نظر می‌رسد از صفحه‌ی فست‌بوت نیز حذف خواهد شد.

عملکرد شیائومی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ به‌دلیل تقاضای زیاد آیفون ۱۳ کاهش پیدا کرد زدتی‌ای از نسخه‌ی Aerospace Edition گوشی Axon 30 اولترا رونمایی کرد؛ اولین گوشی جهان با ۱۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی شیائومی در ردمی K50 گیمینگ از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد MIUI 13 احتمالا ۲۵ آذر منتشر خواهد شد شیائومی از ردمی نوت 11 4G رونمایی کرد؛ همان ردمی 10 با دوربین‌ متفاوت منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×