شایعه: MIUI 13 تغییرات زیادی به همراه خواهد داشت

بر اساس گفته‌های یکی از افشاگران دنیای فناوری، MIUI 13 نسبت به نسل پیشین خود تغییرات بسیاری خواهد کرد.

به ادعای یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، MIUI 13 «بسیار تغییر کرده است» و اولین نسخه بتای آن در پایان سال منتشر خواهد شد.

اکنون توضیح مختصری درباره تاریخچه نسل پیشین این رابط کاربری در اختیار شما قرار می‌دهیم. MIUI 12 در آوریل سال گذشته منتشر شد و تغییرات قابل توجهی نسبت به MIUI 11 داشت؛ اما به‌روزرسانی‌های بعدی آن، یعنی MIUI 12.5 و MIUI 12.5 Enhanced Edition، بیشتر از هر چیز بر بهینه‌سازی متمرکز بودند؛ البته می‌توان گفت MIUI هنوز باگ‌های متعددی دارد.

رابط کاربری MIUI 13

به گزارش گیزموچاینا، نمی‌توان انکار کرد که رابط کاربر اختصاصی شیائومی، از زمان MIUI 11 تابه‌حال تغییرات گسترده‌ای در سطح سیستم اعمال کرده است؛ بنابراین اگر پست منتشرشده توسط افشاگر معروف Digital Chat Station که می‌گوید MIUI دارای UX جدیدی برای «بسیاری از رابط‌های سیستم» است درست باشد، احتمالا MIUI 13 تغییرات اساسی بصری را که مدت‌ها منتظر آن بودیم به همراه خواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط:

این افشاگر می‌گوید MIUI 13 همچنان از اندروید ۱۱ و ۱۲ برای لایه‌های زیرین خود استفاده خواهد کرد. احتمالا این مسئله یعنی هنوز سیستم به‌طور کامل با اندروید ۱۲ سازگار نشده و هنوز در حال توسعه است.

و سرانجام باید به این مسئله اشاره کرد که انتظار می‌رود اولین نمونه‌های بتای MIUI 13 در پایان سال منتشر شوند. این مطلب بیانیه ماه آگوست مدیر عامل شیائومی، لی جون را تأیید می‌کند که تاریخ پایان سال را برای انتشار MIUI 13 مشخص کرده بود. بر اساس این اطلاعات، می‌توان نتیجه گرفت احتمالا MIUI پایدار در سال آینده به دستگاه‌های سراسر جهان خواهد رسید.

اطلاعات زیادی در مورد نسخه بعدی MIUI در دست نیست؛ اما قبلاً اسکرین‌شات‌هایی از این به‌روزرسانی فاش شده بود. انتظار می‌رود این رابط کاربری حداقل آیکون‌ها و ویجت‌های جدیدی به همراه داشته باشد. هنوز هیچ نشانه‌ای از وجود تمی با پایه Material You وجود ندارد؛ این ویژگی در One UI 4.0 و ColorOS 12 دیده می‌شود.

اسکرین شات رابط کاربری MIUI 13

گفته می‌شود MIUI 13 تغییرات منحصر‌به‌فردی در دستگاه‌های ردمی اعمال خواهد کرد تا محیط آن از نسخه معمولی MIUI متمایز شود. پوکو قبلاً این مسیر را پشت سر گذاشته است و دیدن ردمی درحالی‌که جا پای قدم‌های این شرکت می‌گذارد، بسیار عالی است.

شیائومی بیش از ۱۵ میلیون دستگاه کتری برقی فروخته است ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد بررسی ویندوز ۱۱؛ فصلی نو برای سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت مشخصات احتمالی خانواده ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد بیلد جدید ویندوز ۱۱ برای کاربران اینسایدر، مشکل تراشه‌های AMD را رفع می‌کند منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×