شایعه: گوشی ردمی K50 پرو پلاس از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهد برد

مشخصات گوشی هوشمند مورد انتظار ردمی K50 پرو پلاس شیائومی فاش شد. این محصول از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهد برد.

گزارش شده که ردمی، یکی از زیر برندهای شرکت شیائومی درحال کار روی گوشی‌های سری K50 است. پیش‌بینی شده که این سری از گوشی‌های ردمی در سه مدل K50، K50 پرو و K50 پرو پلاس معرفی شوند. اکنون یکی از افشاگران چینیِ خبرهای فناوری، مشخصات K50 پرو پلاس را فاش کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

به گزارش گیزموچاینا و بر اساس اعلام این افشاگر، نمایشگر ردمی K50 پرو پلاس از یک پانچ‌هول مرکزی بهره می‌برد که دوربین سلفی در آن تعبیه شده است. پنل این نمایشگر از نوع امولد بوده و از یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی مثل K40 پرو پلاس، احتمالا از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود گوشی یاد شده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام بهره ببرد. ظرفیت باتری این دستگاه نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اعلام شده است. اگر شایعات و گزارش‌های قبلی صحت داشته باشند، این گوشی از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین پشتی این محصول احتمالا یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که یک لنز برای بزرگ‌نمایی پریسکوپی در کنار آن تعبیه شده است. گفته شده که دوربین اصلی این گوشی از سه لنز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود گوشی‌های سری ردمی K50 در ماه فوریه ۲۰۲۲ در چین معرفی شود.

در برخی از شایعات گفته شده که ردمی K50 احتمالا با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ روانه‌ی بازار خواهد شد و ردمی K50 پرو همانند برادر بزرگ‌ترش از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهد برد. از آنجا که انتظار داریم گوشی‌های سری ردمی K50 در اوایل سال آینده‌ی میلادی معرفی شوند، احتمالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی‌ها، اخبار و جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد ردمی K50 پرو پلاس چیست؟

شایعه: اپل احتمالا در آیفون ۱۴ همچنان از ناچ استفاده خواهد کرد قیمت آنر 50 در اروپا ۴۹۹ دلار اعلام شد بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل شایعه: گلکسی S21 FE در ماه ژوئن ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد شایعه: شیائومی در حال ارتقای جزئی می میکس فولد است منبع Gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×