شایعه: شیائومی سه مدل ردمی K50 با تراشه‌های متفاوت معرفی خواهد کرد

گفته می‌شود شیائومی گوشی هوشمند پرچم‌دار ‌ردمی K50 را در سه مدل و با پردازنده‌های متفاوت معرفی خواهد کرد.

کوالکام به‌زودی نسل بعدی پردازنده‌ی پرچم‌دار خود را برای دستگاه‌های اندرویدی معرفی خواهد کرد و اسنپدراگون ۸۹۸ یک پردازنده‌ی بسیار قدرتمند خواهد بود. این شرکت معمولا هر سال در ماه دسامبر، مدل جدید تراشه‌های موبایل خود را معرفی می‌کند؛ بنابراین پردازنده‌ی پرچم‌دار بعدی کوالکام تا دو ماه دیگر از راه خواهد رسید. این یعنی رقابت بین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند افزایش خواهد یافت؛ زیرا همه سعی می‌کنند محصولات خود را با جدیدترین تراشه‌ی کوالکام معرفی کنند.

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی در چند سال اخیر همیشه محصولات مجهز به نسل جدید تراشه‌های سری اسنپدراگون را زودتر از رقبا معرفی کرده است. حال یک فرصت خوب برای سری ردمی به‌ وجود آمده تا پرچم‌دار بعدی این سری از گوشی‌های شیائومی یعنی ردمی K50، زودتر از پرچم‌داران سایر شرکت‌ها معرفی شود.

به گزارش گیزچاینا، اخیرا اطلاعات زیادی در مورد مشخصات ردمی K50 منتشر شده است و این موضوع تقریبا تأیید شده که پرچم‌دار مورد بحث در سه‌ مدل معرفی خواهد شد. نکته‌ی جالب اینکه سه مدل این گوشی هوشمند هر کدام ویژگی‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. مهم‌ترین تفاوت در گوشی‌های K50 در بخش دوربین است. مدل Vanilla به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. مدل رده‌بالای این محصول از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین بهترین مدل K50 نیز ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود.

دوربین گوشی هوشمند ردمی K40 نسبت به نسل قبلی این محصول عملکرد بهتری داشت و انتظار می‌رود این رویه در مورد K50 هم تکرار شود و این محصول از یک دوربین بهتر بهره ببرد.

ردمی

پردازنده‌ی ردمی K50

پرچم‌دار بعدی سری ردمی در سه مدل ردمی K50، ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس معرفی خواهد شد. تفاوت این سه مدل در دوربین، پردازنده و سرعت شارژ است؛ اما سایر قابلیت‌های آن‌ها یکسان خواهد بود.

ردمی K50 پرو پلاس از اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهد برد. گفته شده است که K50 پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعاتی در مورد پردازنده‌ی نسخه‌ی معمولی این دستگاه در دسترس نیست.

قدرت عملکرد و کیفیت سیستم تصویربرداری K50 نسبت به نسل قبلی این محصول بهبود خواهد یافت. در برخی از شایعات گفته شده است ردمی K50 از شارژ سریع ۶۷ وات و K50 پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. سرعت شارژ ردمی K50 پرو پلاس ۱۲۰ وات اعلام شده است. سرعت شارژ مدل استاندارد گوشی هوشمند مورد بحث در مقایسه با برادران بزرگ‌ترش کم به‌ نظر می‌رسد؛ اما در مقایسه با گوشی‌های که در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند، سرعت شارژ خیلی خوبی خواهد داشت.

نظر شما در مورد ردمی K50 چیست؟

تصاویر رندر و مشخصات احتمالی موتو E40 موتورولا منتشر شد یکی از مدیران شیائومی شایعه وجود مدل پرچم‌دار سیوی را رد کرد امکان باز کردن قفل و استارت ماشین با گوشی سامسونگ فراهم شد پیکسل ۶ گوگل در تیزری جدید رؤیت شد شایعه: تولید گلکسی اس 22 به‌مراتب بیشتر از مدل‌های دیگر خواهد بود منبع Gizchina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×