سرویس جدید اسنپ، انحراف راننده از مسیر سفر را رصد می‌کند

اسنپ با اضافه‌کردن قابلیت جدیدی، حرکت خودرو در مسیرهای پیش‌بینی‌نشده و توقف نامعمول را رصد می‌کند.

اسنپ برای کامل‌تر کردن امکانات امنیتی اپلیکیشن خود قابلیت هوشمند «انحراف از مسیر» را اضافه کرده است که در صورت مشاهده‌ی هر مورد غیرعادی، تیم امنیت سفر را به‌سرعت مطلع می‌کند. به گزارش روابط عمومی اسنپ، تیم امنیت و پشتیبانی اسنپ از یک سال گذشته با هدف تأمین امنیت در سفرها، برخی قابلیت‌ها، برای مثال سرویس امنیت سفر را طراحی کرده‌ است که  مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی با تیم پشتیبانی و امنیت سفر را فراهم می‌کند. تماس مستقیم و ارسال پیام فوری به تیم امنیت سفر، امکان به اشتراک گذاشتن مشخصات سفر و تماس مستقیم با اورژانس از جمله امکاناتی است که به واسطه‌ی سرویس امنیت حین سفر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اسنپ می‌گوید با اضافه شدن قابلیت رصد انحراف از مسیر، امکانات و ابزارهای اپلیکیشن این پلتفرم برای امنیت سفرها به سطح استانداردهای بین‌المللی تاکسی‌های اینترنتی رسیده است و «تمامی راهکارهای تکنولوژیکی که دیگر سرویس‌های مشابه در دنیا برای امنیت سفر کاربران‌شان فراهم کرده‌اند در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.» اسنپ اضافه کرده:

الگوریتمی که برای این قابلیت نوشته شده، روبه‌بهبود است و در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در حال رصد سفرهاست و به‌مرور با دقت بالاتر می‌تواند تمامی موارد غیرعادی در سفرهای اسنپی را شناسایی و به تیم امنیت اسنپ گزارش کند. در این مرحله تیم امنیت سفر با برقراری ارتباط با مسافر وضعیت سفر را بررسی می‌کند و تمامی اقدامات لازم برای تأمین امنیت و رسیدن شما به مقصد را انجام خواهد داد.

این قابلیت اکنون در شهرهای تهران، قم و کرج به صورت آزمایشی فعال شده است.

طرح صیانت از کاربران می‌تواند به ضرر کارآفرینان کشور باشد مشاور وزیر ارتباطات: ادعای مخابرات برای توسعه پیدا نکردن اینترنت ثابت به خاطر تعرفه‌ها صحیح نیست مجازات قماربازی و شرط بندی در فضای مجازی مشخص شد اپلیکیشن تقلبی هشت بانک کشور در گوگل پلی قرار گرفت (بروزرسانی) اسنپ و تپسی ۵ میلیارد تومان کرایه اضافی در روزهای اختلال سوخت‌گیری را بازگرداندند منبع اسنپ
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×