سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۲ تمرکز ویژه‌ای به گوشی‌های تاشو داشته باشد

باتوجه به استقبال خوب مشتریان از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، سامسونگ قصد دارد سال ۲۰۲۲ را به سال گوشی‌های تاشو تبدیل کند و سلطه‌ی بازار گوشی‌های تاشو را در دست بگیرد.

گوشی‌های تاشو به تجارت بزرگ و موفقی برای سامسونگ تبدیل شده‌ است و از طرفی دیگر غول کره‌ای تنها شرکتی محسوب می‌شود که دو نوع مختلف گوشی هوشمند تاشو پیشرفته را روانه‌ی بازار کرده است. سامسونگ به‌طور ماهرانه‌ای از این موقعیت برای تسلط بر بازار استفاده کرده است.

ازآنجایی که هنوز سایر تولیدکنندگان رویکرد خود را در این بخش کشف نکرده‌اند، سامسونگ درحال گسترش بیشتر گوشی‌های تاشو و پیشتازی در این زمینه است. غول کره‌ای می‌خواهد فروش گوشی‌های تاشوی خود را در سال ۲۰۲۲ بیش از دو برابر کند. سایر شرکت‌های وابسته نیز برای تحقق این امر اقداماتی انجام خواهند داد.

به‌نقل از سم‌موبایل، شرکت تحلیلی UBI Research پیش‌بینی کرده است که سامسونگ‌‌دیسپلی در سال ۲۰۲۲، مقدار ۱۸ میلیون واحد پنل OLED‌ تاشو تولید خواهد کرد که بیش از دو برابر ۸٫۱ میلیون واحد پنل تاشویی است که انتظار می‌رود شرکت در سال جاری میلادی عرضه کند.

رابط کاربری گلکسی زد فولد ۳

سامسونگ‌دیسپلی قصد دارد خطوط تولید بیشتری را برای افزایش ظرفیت پنل‌ها راه‌اندازی کند. Dowoo Insys، یکی از شرکت‌های وابسته‌ی سامسونگ‌دیسپلی، پوشش شیشه‌ای بسیار نازکی تولید می‌کند که برای پنل‌های تاشو استفاده می‌شود. افزون‌براین‌، شرکت مذکور قرار است ظرفیت تولید را برای تأمین عرضه افزایش دهد.

با توجه به نرخ بازده خطوط مونتاژ که بین ۸۰ تا ۹۰ درصد است، ۸٫۱ میلیون پنل تاشویی که سامسونگ‌دیسپلی در سال جاری میلادی عرضه می‌کند، سامسونگ الکترونیکس را قادر می‌سازد تا ۸ میلیون گوشی هوشمند تاشو ارسال کند؛ بنابراین تعداد تعداد گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۲ به حدود ۱۶ میلیون دستگاه خواهد رسید.

نمایش عکس روی گلکسی زد فلیپ ۳ در حالت Flex mode

از طرفی دیگر با افزایش عرضه، سامسونگ دیسپلی خواهد توانست پنل‌های OLED تاشو را به سایر تولیدکنندگان بفروشد. گفته می‌شود سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند به این پنل‌ها برای گوشی‌های تاشوی خود علاقه‌مند هستند. به‌نظر می‌رسد گوگل و اپل نیز درحال بررسی گوشی‌های تاشو هستند؛ اما هنوز برنامه‌ی آن‌ها مشخص نیست.

مقاله‌ی مرتبط:

بدیهی است که سامسونگ در سال ۲۰۲۲، جانشین گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را معرفی خواهد کرد. باید دید که آیا سامسونگ خط تولید را با ارائه‌ی مدل‌های اضافی توسعه خواهد داد یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیت دراین زمینه چیست؟

اوپو فناوری Thunder سامسونگ را با نمایش ری تریسینگ روی یک گوشی به نمایش گذاشت گلکسی A33 احتمالا در پنج رنگ عرضه خواهد شد ویدئوی کالبدشکافی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ساختار داخلی آن را نشان می‌دهد شیائومی در یک‌ساعت بیش از ۵۰۰هزار سری ردمی نوت ۱۱ در چین فروخته است سامسونگ تولید انبوه قطعات گلکسی اس 22 را آغاز کرده است منبع SAMMOBILE
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×