سامسونگ دو خط‌تولید بزرگ LCD را برای تولید OLED تبدیل می‌کند

سامسونگ به‌دنبال تعطیلی کامل خط‌تولید پنل‌های LCD در سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱)، دو خط‌تولید بزرگ این پنل‌ها را به خط‌تولید پنل‌های OLED تبدیل می‌کند.

بخش تولید نمایشگر‌های سامسونگ (سامسونگ دیسپلی) سال گذشته قصد داشت کاملا از بازار پنل‌های LCD خارج شود؛ اما به‌دلیل افزایش تقاضا، تاریخ خروجش از این بازار را تغییر داد.

این شرکت دوباره در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) تصمیم گرفت تولید LCD را متوقف کند؛ اما باز‌هم این امر محقق نشد. بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد که این بار سامسونگ عزمش را جزم و اقداماتی برای تعطیلی کامل خطوط تولید پنل‌های LCD خود آغاز کرده است.

به‌گزارش gizmochina، غول فناوری کره‌ای همین حالا هم چندین خط‌تولید خود را به خط‌تولید پنل‌های OLED تغییر داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) خط‌تولید L7-1 را به خط‌تولید پنل OLED نسل ششم تبدیل کرد و نام آن را نیز به A4-1 تغییر داد.

مقاله‌ی مرتبط:

در همین زمینه، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ (زمستان ۱۳۹۹) دو خط‌تولید پنل‌های LCD دیگر (L7-2 و L8-1) را به خط‌تولید پنل‌های OLED تبدیل کرد. در‌حال‌حاضر، تنها یک خط‌تولید پنل LCD فعال وجود دارد و سامسونگ در تلاش است تا برای تجهیزات تولید LCD بدون استفاده‌اش مشتری پیدا کند.

سامسونگ جدول زمانی کلی برای خروج از بازار پنل‌های LCD تعیین کرده است که این روند تا سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) و توقف کامل تولید پنل‌های LCD ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی توقف تولید پنل‌های LCD سامسونگ چیست؟

فایل‌های ذخیره‌شده کاربران در سامسونگ کلاد از امروز حذف می‌شوند برنامه اساسی سامسونگ برای افزایش سهم بازار گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۲ به لطف سامسونگ، گوشی‌های تاشو قوی‌ترین سه ماهه مالی خود را تجربه کردند تصاویر زنده پنل پشتی گلکسی A13 4G از دوربین چهارگانه آن پرده برداشت معرفی پاراگ آگراوال؛ آنچه باید درباره مدیرعامل جدید توییتر بدانید منبع gizmochina
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×