سامسونگ احتمال دارد جایگاه نخست بازار گوشی‌ها‌ی هوشمند اروپا را از دست بدهد

طبق گزارش منتشرشده، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ در جایگاه نخست بازار گوشی‌های هوشمند اروپا باقی مانده است؛ اما آمار سالانه‌ی این شرکت افت بالایی را نشان می‌دهد. این درحالی‌که است که هفت شرکت بعدی رشد خوبی را تجربه‌ کرده‌اند.

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌‌آرنا، شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research گزارشی درباره‌ی بازار گوشی‌های هوشمند در اروپا مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ منتشر کرد. داده‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ همچنان پیشتاز و رهبر بازار است؛ اما احتمال از دست‌دادن این جایگاه و به‌چالش کشیده‌شدن غول کره‌ای وجود دارد.

شیائومی با وجود اینکه در ماه سپتامبر به‌دلیل محدودیت‌های قابل توجه قطعات، ضربه‌ی بزرگی را متحمل شد، با ۵۱ درصد رشد سالانه از نظر ظرفیت در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است.

آمار سه ماهه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند در اروپا

سامسونگ از اوایل سال ۲۰۲۱ مشکلات عرضه را بهبود بخشیده؛ اما اگر محبوبیت گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ به‌ویژه در اروپای غربی نبود، نتایج ممکن بود وحشتناک باشد. اپل در آمار سه‌ماهه و سالانه رشد خوبی را تجربه کرد و با عرضه‌ی آیفون ۱۳ در پایان سه‌ماهه این رقم افزایش پیدا کرد. از طرفی دیگر آیفون ۱۲ در اوایل سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰ وارد بازار شد و آمار کلی را تغییر داد.

مقاله‌ی مرتبط:

رشد ۱۱۲ درصدی اوپو بیشتر به‌دلیل ادغام با وان پلاس تحت شرکتی‌ با‌نام Oplus است.

هواوی و آنر نیز ضربه‌ی بدی خوردند؛ اما انتظار می‌رود که برند آنر با عرضه‌ی گوشی آنر ۵۰ با خدمات گوگل به دوران اوج بازگردد. از طرفی دیگر هواوی به‌تازگی با معرفی و عرضه‌ی نوا ۹ در تلاش برای جلوگیری از افت شرکت است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی آمار منتشر شده چیست؟

سری میت 50 هواوی با تراشه اسنپدراگون 898 احتمالا سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد wXRP ماه دسامبر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی خواهد شد اندروید 12L با گوشی پیکسل 3a و پیکسل 3aXL سازگاری خواهد داشت ویدئویی از بررسی نمونه‌ی ساختگی گلکسی S21 FE به نمایش درآمد مشخصات احتمالی سری ردمی K50 منتشر شد منبع Gsmarena
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×