خرید ارز دیجیتال سندباکس از صرافی بیت 24

سند باکس (SandBox) یک بازی متاورس مبتنی بر بلاک چین است. در این مطلب نحوه خرید ارز دیجیتال سندباکس SAND از صرافی بیت 24 را آموزش خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در بازار کریپتوکارنسی اکنون داغ‌ترین حوزه ارزهای متاورس هستند؛ حدود یک ماه پیش فیس بوک، شرکت مادر شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام و همچنین پیام‌رسان واتساپ تصمیم گرفت به متا (Meta) تغییر نام بدهد. هدف از این کار تمرکز روی حوزه متاورس (Metaverse) بود. در این میان ارزهای دیجیتال مربوط به فضای نام برده رشد قیمت بالایی را تجربه کردند. به‌عنوان نمونه باید به افزایش علاقه کاربران به خرید ارز سندباکس اشاره کرد.

متاورس اَبَر مجموعه‌ای از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت است. Metaverse چیزی فراتر از واقعیت افزوده است و نباید این دو را با یکدیگر مقایسه کرد. البته تشریح مفهوم دقیق متاورس به خاطر نداشتن وجود خارجی دشوار است. از طرفی هنوز تعریف دقیقی برای آن وجود ندارد، به همین دلیل عده‌ای تمام بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را یک پروژه متاورس می‌دانند درحالی‌که اینطور نیست. اما یک پروژه متاورس تمام عیار سند باکس است. ابتدا کمی شما را با این پروژه چند میلیارد دلاری و ارز دیجیتال آن آشنا می‌کنیم، سپس خرید سندباکس از صرافی بیت 24 را آموزش خواهیم داد.

معرفی مختصر بازی سند باکس

در مارس ۲۰۱۲ (اسفند ۱۳۹۰)، نسخه بتای عمومی سند باکس منتشر شد. در آن زمان سند باکس یک بازی عادی بود و از بلاک چین استفاده نمی‌کرد، در نتیجه خبری از یک ارز دیجیتال اختصاصی نیز نبود. چشم‌انداز Sandbox فراهم‌ کردن پلتفرمی برای بازیکنان با هدف ساخت هنرهای پیکسلی بود. تا سال ۲۰۱۶ توسعه‌دهنده سندباکس به عنوان یک ارز دیجیتال متاورس کنونی حدود ۴۵ آپدیت دیگر برای بازی خود منتشر کرد. تعداد بازیکنان تا این تاریخ به حدود ۱.۵ میلیون نفر رسیده بود.

در همین سال آپدیتی بسیار مهم عرضه و در واقع یک نسخه جدید از بازی ارز دیجیتال سندباکس به نام The Sandbox Evolution ارائه شد. در ورژن جدید بازیکنان می‌توانستند دنیای خودشان را علاوه بر ساختن در صورت نیاز نابود کنند! در این نسخه امکان شخصی‌سازی همه چیز به اوج رسیده بود. یک پیشرفت مهم دیگر بزرگتر شدن فیزیک و جهان‌های بازی به اندازه ۱۰ برابر نسبت به ورژن اولیه بود. جالب‌ترین و جذاب‌ترین بخش ورژن تازه سندباکس که زمینه را برای ورد آن به ارز دیجیتال و بلاک چین آماده کرد، امکان خرید اشیاء با استفاده از پول اختصاصی این بازی بود. بازیکنان قادر به کسب آن از طریق انجام وظایف یا ساخت محتوا بودند.

سال ۲۰۱۸ پلتفرم گیمینگ غیر متمرکز بازی سند باکس همراه یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین منتشر شد. در ورژن جدید محیط بازی از حالت دو بعدی به سه بعدی تغییر کرد که پیشرفت بسیار بزرگی است.

از طرفی دیگر غیر متمرکز شدن شبکه این فرصت را برای بازیکنان فراهم کرد تا در توسعه بازی سندباکس از طریق ارز دیجیتال اختصاصی آن نقش داشته باشند؛ هر کاربری که تعداد بیشتری توکن SAND داشته باشد، قدرت بیشتری در نظرسنجی‌ها و رای‌گیری‌ها خواهد داشت. گفتنی است ورژن بلاک چینی سند باکس بر بستر اتریوم پیاده‌سازی شده و ارز دیجیتال آن یک توکن ERC20 است.

تصویر زیر مربوط به نمودار قیمت خرید ارز دیجیتال سندباکس طی یک ماه گذشته است. این روند صعودی بعد از داغ شدن مبحث متاورس و معرفی شدن سند باکس به‌عنوان یکی از قوی‌ترین پروژه‌های این حوزه شروع شد.

در حال حاضر هر توکن SAND حدود ۶.۸ دلار قیمت داشته و ارزش کل بازار (مارکت کپ) آن مرز ۶ میلیارد دلار را رد کرده است. اکنون از نظر نظر معیار مارکت کپ، ارز دیجیتال سندباکس در رتبه ۳۷ بازار قرار می‌گیرد. این در حالی است که حدود یک ماه قبل SAND رتبه‌ای سه رقمی داشت و قیمتش کمتر از ۲ دلار بود. این یعنی ارزش هر واحد آن چند صد درصد افزایش پیدا کرده است. از آن جایی که سند باکس جزو برترین پروژه‌های متاورس است، انتظار داریم قیمت خرید ارز دیجیتال آن باز هم در آینده‌ای نزدیک و مخصوصا در دراز مدت افزایش پیدا کند.

آموزش خرید ارز دیجیتال سند باکس از صرافی بیت 24

ابتدا به صفحه اصلی وب سایت به نشانی bit24.cash مراجعه کنید. کاربران دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید می‌توانند اپلیکیشن بیت 24 را از گوگل پلی استور یا کافه بازار نیز دانلود کنند.

بعد از ورود به وب سایت روی گزینه «ثبت نام» واقع در گوشه بالا و سمت چپ کلیک و در زمانی کوتاه یک حساب کاربری ایجاد کنید. در صورتی که از قبل در این پلتفرم خرید و فروش انواع ارز دیجیتال از جمله سندباکس حساب کاربری ساخته‌اید، روی «ورود» کلیک کنید. بعد از ورود به داشبورد گزینه «خرید از ما» را انتخاب کنید.

بیت ۲۴

از فهرست ارزها که به صورت پیش‌فرض روی بیت کوین قرار گرفته است ارز دیجیتال سند باکس را برای خرید انتخاب کنید. از آن جایی که پلتفرم بیت 24 از بالای ۲۲۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، بهتر است به جای اسکرول در فهرست، نام سند باکس یا SAND را در کادر جستجو وارد کنید. سپس مقدار خرید را مشخص کنید.

به دو روش می‌توان مقدار خرید را مشخص کرد. روش اول نوشتن تعداد توکن SAND دلخواه است. با نوشتن عدد مثلا ۱۵ مبلغ مقابل آن نشان داده خواهد شد. روش دوم تعیین مبلغ خرید سندباکس است. با نوشتن مثلا ۳ میلیون تومان تعداد توکن خریداری شده براساس آن نمایش داده خواهد شد.

اگر می‌خواهید بعد از خرید ارز دیجیتال سند باکس آن را در کیف پول بیت 24 نگه دارید گزینه «نگه‌داری در کیف پول اختصاصی بیت 24» را انتخاب کنید، در غیر این صورت برای انتقال به کیف پول شخصی مثل تراست والت «انتقال به کیف پول شخصی» را برگزینید. تمام کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از اتریوم از توکن SAND نیز پشتیبانی می‌کنند. با کلیک روی «تأیید و ادامه» به مرحله بعد خواهید رفت.

بیت ۲۴

شبکه (بلاک چین) برای انتقال را انتخاب و سپس آدرس کیف پول خود را در کاور اول وارد کنید. سپس روی «تأیید و ادامه» کلیک کنید. در مرحله بعدی یکی از کارت‌های بانکی که در زمان احراز هویت معرفی کرده بودید را انتخاب کنید و وارد درگاه بانکی شوید. بعد از انجام پرداخت خرید ارز دیجیتال سندباکس بلافاصله برای شما ارسال خواهد شد.

همایش ذهنیت نامحدود همیار آکادمی در برج میلاد با سخنرانی علی حاجی محمدی خرید دستگاه چاپ بنر و دستگاه برش لیزر از شرکت مبین تک آخرین تکنولوژی‌های شارژ تلفن همراه با امپراطور خریدی ویژه در تخفیفات طلایی بلک فرایدی ۲۰۲۱ با ایگرد بازار اینترنتی آهن و فولاد عصرآهن | مهاجرت از بازارهای سنتی به بازار دیجیتال منبع بیت 24
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×