تکنیک tv مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون

تلویزیون یکی از ضروری‌ترین انواع لوازم خانگی است و به نوعی در صدر لوازم خانگی ضروری قرار دارد. تماشای تلویزیون یکی از عادت‌های روزانه بسیاری از افراد است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

عده‌ای حتی به شنیدن صدای تلویزیون نیز عادت دارند و سکوت خانه برایشان عذاب‌آور است. از طرفی برخی از افراد زیاد به تماشای تلویزیون عادت ندارند اما خرابی این وسیله ناخودآگاه سبب آشفتگی آن‌ها می‌شود. علت خرابی تلویزیون ممکن است ناشی از یک اتصال جزئی تا خرابی‌های گسترده و غیرقابل تعمیر باشد اما هرچه که هست تعمیر آن ضروری است و تا زمانی که این اتفاق نیفتند یک ضعف اساسی در منزل احساس می‌شود. تعمیرات تلویزیون توسط مراکز متعددی انجام می‌شود اما آنچه که اهمیت دارد چگونگی ارائه خدمات باکیفیت از سوی نمایندگی‌های تعمیرات تلویزیون است. همین موضوع است که سبب تمایز مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون تکنیک tv شده است. در ادامه به‌صورت کامل این مرکز تعمیر تخصصی و خدمات بی‌نظیر آن را معرفی خواهیم کرد.

همان‌طور که گفتیم تلویزیون از اقلام ضروری منزل و حتی محل کار است. از آنجا که خرابی به معنای عدم امکان استفاده مجدد نیست، تعمیرات تلویزیون معنا پیدا می‌کند. امروزه با توجه به هزینه بالای خرید لوازم خانگی، تعمیرات این لوازم از اهمیت بالایی در بین مردم برخوردار است. طبیعتا تعمیر تلویزیون در محل یک کار تخصصی است و باید برای تعمیر آن به یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص مراجعه کنید. مراکز تعمیرات متعددی در سطح شهر هستند که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند. بیشتر این مراکز ادعا می‌کنند که بهترین خدمات را در حوزه تعمیرات و رفع اختلالات به وجود آمده در تلویزیون‌ها و بردها ارائه می‌دهند، در صورتی که نتیجه کار آن‌ها عدم رضایت مشتریان است و تلویزیون‌هایی که به اصطلاح تعمیر شده‌اند، به هیچ وجه کیفیت اولیه را ندارند، حتی گاهی خرابی‌هایی گسترده‌تر در تلویزیون ایجاد می‌شود که امکان تعمیر آن هم وجود ندارد. پیدا کردن یک مرجع مجاز برای تعمیر اولین و مهم‌ترین اقدام است.

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تکنیک tv

این مرجع تخصصی بیش از بیست سال سابقه فعالیت حرفه‌ای و تجربه در زمینه تعمیر لوازم صوتی و تصویری دارد و مشهودترین وجه تمایز آن با مراکز تعمیرات غیرمجاز یا غیرحرفه‌ای برخورداری از کادر متخصص و مجرب تعمیر تلویزیون است. کارشناسان فنی این مرکز به جدیدترین تکنولوژی ساخت و تعمیرات انواع تلویزیون در تمام برندها تسلط کامل دارند و با بهرمندی از به روزترین دستگاه‌های تعمیر، آنالیز و تعمیر تلویزیون‌های آسیب‌دیده را انجام می‌دهند. این شرکت از اتحادیه تعمیرکاران مجوز رسمی دارد و تمام تکنسین‌های تعمیرکار آن متخصص و دوره دیده هستند. با توجه به این که رشد تکنولوژی در دوره‌های کوتاه مدت سبب تولید تلویزیون‌های به روزتر شده است، قطعاً نیاز به آشنایی و توانایی تعمیر چنین محصولات جدیدی به‌شدت احساس می‌شود. به همین دلیل تکنیک تی وی به صورت دوره‌ای برای تعمیرکاران خود، کلاس‌های تخصصی آموزشی برگزار می‌کند تا دانش و مهارت تکنسین خود را مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا همگام سازد.

تعمیرکاران تکنیک tv به قدری در کار خود مهارت و تخصص دارند که این شرکت تمام خدمات خود را با ضمانت شش ماهه ارائه می‌دهد. به این صورت که تکنسین این شرکت پس از تعمیرات تلویزیون ضمانت نامه کتبی شش ماهه آن را به مشتری تحویل می‌دهند. هر چند که تلویزیون‌های جدید آپشن‌های بسیاری دارند، اما در مقابل از حساسیت بالایی برخوردارند و ممکن است به یک‌باره بدون هیچ علت خاصی آسیب ببینند. از این‌رو پیدا کردن یک مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون کمی دشوار به نظر می‌رسد. درحالی‌که ضمانت نامه کتبی این شرکت خدماتی، مشتریان را از هرگونه دغدغه و معضل رها می‌سازد.

خدمات قابل ارائه نمایندگی تکنیک tv

در تعمیرات تلویزیون سه فاکتور مهم مطرح می‌شود. فاکتور اول مهارت در عیب‌یابی است. همان‌طور که گفتیم شاید علت خرابی تلویزیون یک مورد بسیار جزئی و ساده باشد و اگر مشکل به درستی شناسایی نشود، دستکاری تلویزیون در نهایت منجر به تخریب گسترده‌تر می‌شود. ضمن این که زمان زیادی نیز در این بین صرف می‌شود که قطعاً در هزینه تعمیرات بی‌تأثیر نخواهد بود. این در حالی است که تعمیرکاران تکنیک تی وی چنان در کار خود مهارت دارند که به سرعت مشکل را پیدا می‌کنند. آن‌ قدر که حتی می‌توانند به صورت تلفنی و با یک تماس خدمات مربوط به تعمیرات را به مشتری ارائه دهند. تکنسین با وجدان این شرکت به جای عیب تراشی در تلاشند که صادقانه‌ترین خدمات را به مشتری ارائه دهند و خود را موظف به پاسخ‌دهی درست سؤالات مشتری می‌دانند. گاهی ممکن است با راهنمایی‌های مشتری به صورت غیرحضوری متوجه عیب تلویزیون شوند، در غیر این صورت با اعزام به موقع به محل، مشکل را پیدا می‌کنند.

فاکتور دوم در این امر مهارت در تعمیر است. کادر تعمیراتی این شرکت خدماتی از تمام مشکلات مربوط به تلویزیون‌های LCD و LED و OLED از برندهای مطرح مانند ال‌جی، سونی و سامسونگ مطلع هستند و بدون دستکاری اضافه در اسرع وقت تلویزیون‌های آسیب‌دیده را تعمیر می‌کنند‌. گاهی ممکن است که تلویزیون هنگام تعمیر به تعویض قطعه‌ای نیاز داشته باشد. متخصصان این مرکز تا جایی که امکان داشته باشد، سعی می‌کنند قطعه‌ فابریک دستگاه را تعویض نکنند، اما اگر چاره‌ای جز تعویض سخت افزار تلویزیون وجود نداشته باشند، قطعات اورجینال و باکیفیت را جایگزین قطعه فابریک آسیب‌دیده می‌کنند و این همان فاکتور سوم در امر تعمیرات تلویزیون مربوط به این نمایندگی است. سال‌ها فعالیت درخشان و شفاف این شرکت ادعای خدمات بی‌شائبه کادر فنی آن را ثابت می‌کند.

مهم‌ترین خدمات شرکت تکنیک tv تعمیر تلویزیون در منزل است. این مرکز تخصصی عیب‌یابی و تعمیر انواع تلویزیون را در محل شهرستان‌های تهران مانند: پردیس، ورامین، اندیشه، شهریار، پاکدشت، بومهن و غیره انجام می‌دهد. به این صورت که با درخواست مشتری در سریع‌ترین زمان ممکن تیم مجرب و متخصص خود را به همراه تمام تجهیزات و قطعات ضروری مورد نیاز به این شهرستان‌ها اعزام می‌کند. همچنین این شرکت از همکاران دارای مجوز رسمی سفارش تعمیرات را می‌پذیرد و تعمیر و فروش انواع بردها و تلویزیون را با کیفیت عالی و ضمانت انجام می‌دهد. هدف این مجموعه از ارائه خدمات ذکر شده تنها رضایت مشتریان و اطمینان خاطر آن‌ها بابت تعمیر و حفظ کیفیت اولیه تلویزیون آن‌ها است.

تکنیک tv

روند تعمیرات تلویزیون در تکنیک tv چگونه است؟

این مجموعه امکان برقراری تماس به روش‌های مختلف را برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. متخصصان تعمیر تلویزیون قبل از هر اقدامی راهنمایی و مشاوره لازم را در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا بتواند تصمیم درست و جدی خود را مبنی بر تعمیر تلویزیون آسیب‌دیده علنی سازد. به این صورت که تکنسین فنی ابتدا برای تمام پرسش‌های مشتری پاسخ شفافی ارائه می‌دهند، چگونگی تعمیر دستگاه و زمان مورد نیاز برای آن را شرح می‌دهند، محل تعمیر را مشخص می‌کنند چون ممکن است تعمیر در منزل به علت گستردگی خرابی امکان‌پذیر نباشد، نیاز به تعویض قطعات یا عدم نیاز به این مورد، برآوردن هزینه تعمیرات و روند آن نیز از جمله اطلاعاتی است که کادر تعمیراتی این نمایندگی به مشتری تقدیم می‌کنند.

بعد از آن که مشتری تصمیم به تعمیر گرفت، تکنیک تی وی متخصصان خود را به محل مورد نظر اعزام کرده و پروسه تعمیرات تلویزیون به بهترین شکل انجام می‌شود. پس از پایان فرایند تعمیر و بازسازی، کارشناسان فنی بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از تست‌های اولیه از عملکرد صحیح تلویزیون اطمینان حاصل کرده و ضمانت نامه را ارائه می‌دهند، در صورت عدم عملکرد درست تلویزیون آن را به بخش مرکز فنی نمایندگی ارجاع می‌دهند. تعمیر در منزل مزایای بسیار زیادی دارد و تکنیک تی وی توانسته است با ارائه چنین خدماتی رضایت گروه بزرگی از کاربران را در کارنامه فعالیت خود ثبت کند.

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل با تیم متخصص تکنیک tv

تعمیر تلویزیون در منزل یک گزینه ایده‌آل برای آن دسته از کاربرانی است که به دلیل مشغله زیاد روزمره یا مسائل دیگر امکان جا به جایی تلویزیون و بردن آن به یک مرکز تعمیراتی را ندارند‌. علاوه بر آن ممکن است مرکزی که مشتری برای تعمیر تلویزیون به آن مراجعه می‌کند، قطعات یدکی تلویزیون را نداشته باشد. در این صورت مشتری ناچار است زمان زیادی را صرف پیدا کردن قطعات تعویضی کند. ضمن این که ممکن است در این بین قطعات فیک و تقلبی با کیفیت پایین به جای قطعات اورجینال به فروش برسند و تعمیرکاری که با چنین سخت افزار نامرغوبی تلویزیون را تعمیر می‌کند، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. بنابراین اگر تلویزیون مجدداً خراب شده یا کیفیت تصویر اولیه را نداشته باشد، کاری از دست کسی برنمی‌آید، جز این که مشتری ناچار است پس از صرف هزینه زیاد برای تعمیر، به فکر خرید یک دستگاه تی وی جدید باشد.

تکنیک tv

این روزها زمان ارزشمندترین دارایی برای افراد محسوب می‌شود. تعمیر تلویزیون در منزل سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود. در ادامه سایر مزایای تعمیرات تلویزیون تکنیک تی وی ذکر شده است.

  • تیم اعزامی این نمایندگی هنگام مراجعه به محل تعمیر تمام قطعات ضروری را با خود به همراه می‌برند تا در صورت نیاز به هر قطعه‌ای بدون فوت وقت تعویض را انجام دهند. بنابراین دیگر نیازی نیست مشتری ساعت‌ها وقت خود را صرف خرید قطعات یدکی کند و می‌تواند از این بازه زمانی برای رسیدگی به امور دیگر بهره ببرد.
  • کادر فنی این نمایندگی قبل از بازکردن تلویزیون از صاحب آن اجازه می‌گیرند و با تأیید ایشان کار خود را آغاز می‌کنند.
  • از آنجا که نیازی که جا به جایی دستگاه نیست، قطعاً حوادث احتمالی مانند ضربه، افتادن و آسیب‌های دیگر تلویزیون را تهدید نمی‌کند.
  • مشتری می‌تواند در تمام مراحل تعمیر بر فعالیت تعمیرکار نظارت داشته باشد.
  • کارشناسان تعمیر تلویزیون نمایندگی تکنیک tv با تکیه بر سال‌ها تجربه به خوبی قطعات تقلبی را از قطعات اورجینال تشخیص می‌دهند و از به کارگیری لوازم یدکی فیک در پروسه تعمیر و تعویض خودداری می‌کنند.
  • هیچ محدودیتی در تعمیر تلویزیون برای کارشناسان این مرکز تخصصی تعریف نشده است و آن‌ها قادر‌ند هرمدل تلویزیون با هرگونه خرابی را تعمیر کنند.
  • مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تکنیک tv بر این باور است که مهم‌ترین فاکتور موفقیت و رشد هر سازمانی، اصل مشتری گرایی و جلب رضایت مشتری است و با تکیه بر همین استراتژی به تمام مشکلات و مسائل مشتریان خود مرتبط با تعمیرات و بازسازی تلویزیون رسیدگی می‌کند. این مرکز خود را موظف می‌داند تا جایی که امکان دارد به سؤالات حضوری و غیرحضوری مشتریان پاسخ دهد.

مشکلات رایج مربوط به خرابی انواع تلویزیون‌های جدید

  • ممکن است تلویزیون به دلیل پاشیده شدن آب یا ریختن آب روی آن خراب شود. اولین قطعه‌ای که در این صورت آسیب می‌بیند، فلت است و خرابی آن به صورت یک خط عمودی در تصویر تلویزیون آشکار می‌شود. در این صورت حتماً فلت باید تعویض شود. تکنیک تی وی با پیشرفته‌ترین دستگاه ‌های فلت زن تمام تلویزیون‌هایی با این مشکل را تعمیر می‌کند.
  • کم نور شدن یا تاریکی بخشی از تصویر یکی از مشکلات رایج خرابی تلویزیون است که علت آن به بک لایت‌ها برمی‌گردد. ممکن است در پس‌زمینه سفید تصویر یک لکه سیاه ایجاد شود که در صورت عدم تعمیر این خرابی گسترش پیدا می‌کند. راه حل آن نیز تعمیر یا تعویض بک لایت است.
  • گاهی ممکن است به یک‌باره تصاویر تلویزیون درهم پخش شود یا ترکیب صحیح رنگ‌های تصویر به هم بریزد. ریشه این مشکل در خرابی پنل است. گاهی نیز ممکن است بر اثر خرابی تیکان باشد. این روزها بیشتر خانواده‌ها از آسیب تلویزیون و خرابی آن به دلیل برخورد جسم سخت به صفحه تی وی شکایت دارند. این خرابی به هیچ وجه قابل تعمیر نیست و بباید پنل تلویزیون تعویض شود.
  • تلویزیون از میلیون‌ها پیکسل تشکیل شده است که ممکن است تعدادی از آن‌ها از رده خارج شده و امکان تعمیر نیز برای آن‌ها ممکن نباشد. این مشکل هیچ ربطی به نو یا کهنه بودن تلویزیون ندارد. علائم این خرابی به شکل تصاویر ثابت و یکرنگ در صفحه تلویزیون نمایان می‌شود.
  • در برخی مواقع تلویزیون به دلیل ایجاد مشکل در مین برد به صورت ناگهانی روشن و خاموش می‌شود. تعمیرات تلویزیون با وجود چنین مشکلی با تعویض قطعات یا تعویض کامل برد اصلی امکان‌پذیر است.

تعمیر تلویزیون سونی

تلویزیون سونی یکی از قدیمی‌ترین و پرتیراژترین انواع تلویزیون در بازار است و رضایت مشتریان این برند نشان‌دهنده کیفیت بالای تلویزیون سونی است. هر وسیله الکتریکی ممکن است دچار خرابی و آسیب شود. هر چند کیفیت محصول نقش مهمی در حفظ سلامت و دوام آن دارد اما قطعاً بهترین لوازم نیز در معرض تهدید خرابی و آسیب قرار دارند و تلویزیون سونی نیز از این قاعده مستثنا نیست. تلویزیون برند سونی از لحاظ سخت‌افزاری، کیفیت صدا و تصویر در صدر جدول بهترین انواع تلویزیون قرار دارد. شرکت سونی انواع مختلفی از تلویزیون را ارائه می‌کند که کیفیت تصویر و سایر امکانات و آپشن‌ها در مدل‌های آن متفاوت است.این برند از تلویزیون معمولاً در چند مورد خاص دچار خرابی می‌شود و تکنیک tv با استفاده قطعات اصلی تعمیرات تلویزیون سونی را انجام می‌دهد.

  • ممکن است روی صفحه تلویزیون سونی یک خط عمودی ظاهر شود که معمولاً به برد تصویر و پنل تی وی مربوط می‌شود و با تعویض برد تصویر می‌توان این مشکل را برطرف کرد. اگر برد تیکان دچار مشکل شده باشد، لازم است تلویزیون جهت تعمیر به تعمیرگاه مرکز منتقل شود.
  • خاموش شدن تلویزیون سونی یکی از مشکلات رایج مربوط به آن است. گاهی یک دلیل ساده سبب خاموش شدن تلویزیون می‌شود. به عنوان مثال ممکن است دوشاخه مشکل پیدا کرده یا اتصال آن به درستی برقرار نشده باشد. طبیعتاً اگر کاربر از این مشکل بی‌اطلاع باشد، نگران و آشفته خواهد شد. اگر در این موارد احتمالی مشکلی دیده نشود، علت خرابی از آسیب برد پاور است. اگر میزان خرابی برد پاور کم باشد، قابل تعمیر است و تیم تکنیک تی وی تعمیر آن را در منزل انجام می‌دهند.
  • آسیب برد مین یکی دیگر از خرابی‌های شایع تلویزیون سونی است که با خاموش روشن شدن دستگاه خود را نشان می‌دهد. از عوامل خرابی برد مین استفاده از کابل نامرغوب HD ام آی است که باعث نیم سوز شدن پردازنده تلویزیون می‌شود. در این شرایط می‌توان تعمیرات تلویزیون سونی را با تعویض مین برد انجام داد.

تعمیر تلویزیون ال جی

ال جی یکی از برترین برندهای تولیدکننده انواع تلویزیون LCD، ال ای دی و او ال ای دی است. حجم تولید و تقاضای تلویزیون ال جی به قدری بالا است که سی درصد از حجم بازتر تلویزیون سهم برند ال جی است. در انواع تلویزیون ال جی چند خرابی شایع دیده می‌شود که مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون تکنیک tv آن‌ها به‌سادگی در محل تعمیر می‌کند.

  • ممکن است تلویزیون صدا داشته باشد اما تصویر نداشته باشد. این مشکل به خرابی بک لایت برمی‌گردد که سبب سیاه شدن تصویر شده است در صورتی که صدای آن مشکلی ندارد. بک لایت پشت صفحه تلویزیون قرار دارد و تعمیر و تعویض آن سبب روشن شدن مجدد صفحه تلویزیون می‌شود.
  • اگر تلویزیون ال جی خود به خود خاموش و روشن شود، ممکن است مین برد آن ویروسی شده باشد. این مشکل به دلیل اتصال فلش‌های ویروس‌دار اتفاق می‌‌افتد. این مشکل بیشتر در تلویزیون‌های اسمارت و اندروید دیده می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از اتصال فلش به تلویزیون مموری آن را ویروس کشی کنید. به این نکته نیز توجه کنید که ویروسی شدن مین برد تنها یکی از دلایل شایع خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی است.
  • ممکن است تلویزیون ال جی به دلیل از کار افتادن پردازنده دچار خرابی شده و صفحه آن خود به خود خاموش شود. در صورتی که کارشناسان تکنیک تی وی این مشکل را تشخیص دهند با تعویض واحد پردازنده پردازنده مشکل را بر طرف می‌کنند. البته برای تعمیر این مشکل باید دستگاه به تعمیرگاه مرکز منتقل شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون است و دستگاه‌های بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. تلویزیون‌های جدید سامسونگ با وجود آپشن‌های فراوان دچار خرابی‌های بسیاری در پنل تلویزیون می‌شوند. البته این موضوع دلیل بر کیفیت تلویزیون‌های این برند نیست. طبیعتاً هرچه حساسیت‌ قطعات بیشتر باشد، مشکلات بیشتری آن‌ها را تهدید می‌کند. خاموش روشن شدن یکی از شایع‌ترین و اصلی‌ترین دلایل خرابی بسیاری از تلویزیون‌ها از جمله تلویزیون سامسونگ است ممکن است تصویر تلویزیون قطع شود درحالی‌که صدای آن طبیعی است. سوختن لامپ ال ای دی یکی از دلایل این آسیب است. همچنین ممکن است سیاه شدن تلویزیون به دلیل خرابی بک لایت باشد.

بک لایت همان نور تصویر تلویزیون است که سبب روشن شدن صفحه می‌شود. بک لایت در حقیقت مجموعه‌ای از لامپ‌های ال ای دی است که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند. تلویزیون‌های سامسونگ ۳۲ اینج یک ردیف بک لایت دارند که در صورت خرابی آن صفحه سیاه می‌شود. درحالی‌که تلویزیون‌های ۴۰ تا ۴۸ اینچ سامسونگ دو ردیف بک لایت دارند. به این ترتیب اگر یک ردیف بک لایت خراب شود نصف صفحه سیاه و در صورت عدم تعمیر کل صفحه سیاه می‌شود. خرابی این قطعه به این صورت خود را نشان می‌دهد که تصویر قطع شده درحالی‌که می‌توان شبکه را عوض کرد و صدا نیز بر صحت خود باقی است.

نکته: تعمیرات تلویزیون یک کار تخصصی و البته پیچیده است. به همین دلیل توصیه می‌شود تعمیرات آن را به شرکت معتبری بسپارید که از تکنسین متخصص و مجرب و ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته برخوردار باشد. در صورتی که تعمیر تلویزیون با دستگاه‌های مخصوص صورت نگیرد، ممکن است دستگاه به کل از کار بیفتند. شرکت تخصصی تعمیر تلویزیوون تکنیک tv دقیقاً همان مرکز معتبری است که می‌توان با اعتماد به تخصص و مهارت کادر فنی آن به‌راحتی و با هزینه کم انواع تلویزیون را تعمیر کرد.

هزینه تعمیرات تلویزیون

یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام تعمیر تلویزیون هزینه تعمیر تلویزیون است. هزینه تعمیر این دستگاه به عوامل مختلفی از جمله: تعمیر در منزل، استفاده از قطعات یدکی و هزینه آن‌ها، زمان صرف شده برای تعمیر، نوع تلویزیون و شرکت تعمیرکار بستگی دارد. هر شرکتی نرخ خاص خود را برای تعمیر دارد. نمایندگی تکنیک tv در تلاش است که تلویزیون را با نازل‌ترین قیمت تعمیر کند. هر چند تعمیر در منزل هزینه بیشتری دارد اما دیگر هزینه حمل و نقل و جا به جایی شامل آن نمی‌شود.

چگونه با نمایندگی تعمیر تلویزیون تکنیک tv ارتباط برقرار کنیم؟

این نمایندگی دارای سایت اینترنتی است و سایر اطلاعات تماس و آدرس فیزیکی شرکت نیز در صفحه سایت آن درج شده است. لینک زیر آدرس اینترنتی این شرکت است و راه‌های مختلف ارتباطی را پیش روی مشتری قرار می‌دهد.

https://teknictv.ir

با آموزش وردپرس در وبسافت۳ درآمدزایی کنید سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار ارز دیجیتال در اکس نوین تبلیغات و آمادگی برای جهان پساکرونا دسترسی به کلیه سرویس‌های جذاب اپل با خرید اشتراک اپل ‌وان از accountplus.ir بلو وب استخدام می‌کند منبع تکنیک tv
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×