تپسی در پی اختلال سامانه سوخت، مابه‌تفاوت هزینه بنزین دولتی و آزاد را پرداخت می‌کند

اختلال در سامانه هوشمند سوخت کشور، شرایط غیر عادی در قیمت و میزان درخواست‌های تاکسی ایجاد کرد. تپسی برای کنترل این شرایط سفرها را به‌صورت دستی قیمت‌گذاری می‌کند.

روز گذشته، ۴ آبان‌ماه، اختلال در سامانه هوشمند سوخت موجب برهم‌خوردن روند سوخت‌رسانی در سراسر کشور شد. به‌دنبال این موضوع، سوخت‌گیری با کارت سوخت قطع و با قیمت آزاد نیز در اکثر پمپ‌های بنزین با مشکل مواجه شد. همین امر موجب شد درخواست برای سفر با تاکسی افزایش و به‌تبع آن، قیمت‌ها به‌شکل عجیبی بالا رود.

پیش از این اسنپ در پیگیری زومیت اعلام کرد که برای کنترل این شرایط، کمیسیون دریافتی خود در شهر تهران را امروز، چهارشنبه ۵ آبان، بیش از ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. حال تپسی نیز می‌گوید اقداماتی را برای کنترل این اوضاع از شب گذشته آغاز کرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

روابط عمومی تپسی در پیگیری زومیت اعلام کرد: «اختلالی که روز گذشته در سامانه هوشمند سوخت کشور به وجود آمد، باعث ایجاد شرایط غیر عادی شد به نحوی که تعداد درخواست به شکل محسوس افزایش، تعداد رانندگان فعال کاهش و ترافیک سطح شهر نیز افزایش پیدا کرد. ‎با عدم قبول درخواست سفر توسط رانندگان و کاهش عرضه و با تغییر ناگهانی این پارامترها، قیمت‌های سفر موقتا و به صورت خودکار افزایش غیر معمولی داشتند.‎ ما بلافاصله با انجام اقداماتی توانستیم سرویس‌دهی را حفظ و به شرایط حالت عادی برگردانیم.»

این شرایط شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پرداخت ما به تفاوت هزینه بنزین دولتی و آزاد به رانندگان فعال تپسی
  • کنترل دستی قیمت سفرها برای جلوگیری از افزایش غیر متعارف
  • فعال کردن طرح‌های تشویقی برای رانندگان پاره وقت و غیر فعال برای افزایش تعداد رانندگان فعال
  • اطلاع‌رسانی درباره جایگاه‌های فعال سوخت

تپسی افزود این طرح‌ها امروز نیز ادامه دارند. آیا شما خواننده زومیت از دیروز درخواست تاکسی اینترنتی داده‌اید؟ تجربیات خود را با ما در بخش نظرات درمیان بگذارید.

اسنپ کمیسیون دریافتی خود را به‌خاطر اختلال سوخت‌گیری موقتا کاهش داد فیروزآبادی: حمله سایبری به سامانه سوخت احتمالا توسط یک کشور خارجی انجام شده است ایرانسل پیش‌شماره‌ ۰۹۰۰ را عرضه کرد بازار فعالیت در بخش ویدیو را پایان می‌دهد مدیرعامل ایرانسل: تعرفه اینترنت باید منطقی اصلاح شود تهیه شده در زومیت
متن خبر

درباره مهندسین برتر

مجتمع فنی آموزشی مهندسین برتر با 20 سال سابقه ، با ارائه مدرک فنی و حرفه ای با کد بین المللی و انجام تعمیرات تخصصی موبایل و توزیع قطعات موبایل فعالیت دارد .

ایمیل: info@gsmbartar.com

پیوند های مفید
نماد اعتماد
آدرس

آدرس آموزشگاه : استان البرز، شهر کرج، سه راه گوهر دشت، ابتدای بلوار یادگار امام، نبش کوچه شهید جوادی، ساختمان علی طبقه اول

تلفن آموزشگاه: 34452008 (026)

واتس اپ : 09395431515 ( مشاوره رایگان )

آدرس شعبه : استان البرز، شهر کرج، خیابان دانشکده، روبروی پاساژ دانشکده، نبش کوچه گلستان 

تلفن شعبه: 32283470 (026)

واتس اپ : 09027803311 ( مشاوره رایگان )

تمامی حقوق برای سایت مهندسین برتر محفوظ می باشد.

×

مهندسین برتر

×